Pagina 1 van 1
Telenet Helpdesk
Geplaatst: 30 okt 2007, 15:04
door Lord Utopia
Ik had dus een paar dagen geleden een e-mail gestuurd, om te vragen of er iets ging veranderen, had ook gezegd als er niets ging veranderen tegen het einde van het jaar, dat ze mijn opzegbrief mogen ontvangen.
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen

). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
Dus, geen e-mail sturen, 80 % kans dat ze niet meer antwoorden. Dus bellen !
Geplaatst: 30 okt 2007, 15:12
door xenne
ah ja, ze hebben een gratis nummer, dus je kan net zo goed bellen, heb je ook meteen antwoord. no probs
geen veranderingen? en wat dan met die DRASTISCHE veranderingen die mij 2 maanden geleden beloofd zijn

misschien gewoon een prijsverhoging

Geplaatst: 30 okt 2007, 15:16
door Lord Utopia
Nou, ik denk dat ze ondertussen wel instructies gekregen hebben hoor.
Zoiets van: "Gewoon zeggen dat er niets gaat veranderen, daarna verandert er iets, zijn de klanten des te blijer" tegenover "zeggen dat er drastische veranderingen komen, maar na paar maanden verandert er nog steeds niet en zijn de klanten zéér teleurgesteld -> veranderen van provider".
Zal wel zoiets zijn

Geplaatst: 30 okt 2007, 16:03
door ljd
0800 666 11 gratis nummer btw
Geplaatst: 30 okt 2007, 21:16
door JonathanOppeel
its 015666666
Geplaatst: 30 okt 2007, 21:18
door Lord Utopia
Dat 015-nummer is dus zwaar betalend

Geplaatst: 31 okt 2007, 01:35
door JonathanOppeel
Lord Utopia schreef:Dat 015-nummer is dus zwaar betalend

ne eis gelijk een gewone telefoon en omdat i telenet teleoon heb kost het mij niks,noppes 0 €

Geplaatst: 31 okt 2007, 07:33
door Ken
Wat er gaat veranderen? Wel iedere node zal een upgrade krijgen zodat iedere gebruiker tot 300mbit kan maar natuurlijk zal dit in phases gebeuren en per jaar of 2 jaar waarschijnlijk 20 naar 30 naar 40 naar 50 naar 60 mbit.
Over de upload zelf heb ik helemaal geen idee.
Ik 'ken' dus nen 'insider' die in onderaanneming van Telenet werkt. xD
Geplaatst: 31 okt 2007, 08:15
door ubremoved_983
Lord Utopia schreef:Dat 015-nummer is dus zwaar betalend

Zwaar betalend ? Das gewoon zonaal tarief hoor ...

( en als je telenet telefoon klant bent kost ut nix dacht ik

)
Re: Telenet Helpdesk
Geplaatst: 31 okt 2007, 08:16
door ubremoved_983
Lord Utopia schreef:
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen

). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
Ik vrees eerlijk gezegd dat deze agent op eigen houtje handelde ivm die mails ... ik heb zelf ooit op de Telenet hel(l)pdesk gezeten en dergelijke zaken zou Telenet alvast niet apprecieren ... maar goed, je zal vast wel ergens bij IPG terecht zijn gekomen

Geplaatst: 31 okt 2007, 08:28
door Goztow
Ken schreef:Wat er gaat veranderen? Wel iedere node zal een upgrade krijgen zodat iedere gebruiker tot 300mbit kan maar natuurlijk zal dit in phases gebeuren en per jaar of 2 jaar waarschijnlijk 20 naar 30 naar 40 naar 50 naar 60 mbit.
Over de upload zelf heb ik helemaal geen idee.
Ik 'ken' dus nen 'insider' die in onderaanneming van Telenet werkt. xD
En de downloadlimiet gaan omgekeerd evenredig stijgen xD.
Re: Telenet Helpdesk
Geplaatst: 31 okt 2007, 17:25
door Lord Utopia
ditCh schreef:Lord Utopia schreef:
Nu, vandaag (vannemorgen), had mijn vader een telefoontje ontvangen van hen (ik was nog aan het slapen

). Aan de telefoon heeft een mevrouw vriendelijk uitgelegd dat we geen e-mails meer moeten zenden, omdat ze veel te veel werk hebben, en dat ze dat niet meer kunnen ondersteunen. Het beste is dat je een telefoontje pleegd met hen. Daarnaast heeft ze ook gezeged dat er niets in het vooruitzicht ligt, maar dat weten we al.
Ik vrees eerlijk gezegd dat deze agent op eigen houtje handelde ivm die mails ... ik heb zelf ooit op de Telenet hel(l)pdesk gezeten en dergelijke zaken zou Telenet alvast niet apprecieren ... maar goed, je zal vast wel ergens bij IPG terecht zijn gekomen

Ja kijk, dat zei die mevrouw he

Geloof het of niet, mss is er al wat veranderd tegen nu he
op PUB zag ik dit staan:
Dat gaat dus niet volgens de upc-dame, die ook na protesteren van mezelve nog even ging navragen bij haar baas.
Uiteindelijk wist ze me dit te vertellen:
-Vanaf januari houden upc producten op te bestaan
-In november krijgen alle upc klanten een brief waarin ze een nieuw aanbod doen.
-Een aanbod dat beter is dan huidige telenet-aanbod
-Aanbod is voor turbo product van telenet: 30 gig meer volume dan huidig turboproduct + dubbele uploadsnelheid dan huidig turboproduct
-Ook meer volume voor expressnet & dubbele upload voor expressnet
-Dit aanbod is alleen geldig voor upc-klanten. Wie gewoon turbo al heeft van telenet krijgt geen extra volume of hogere uploadsnelheid
-Overschakelen zal kunnen met een persoonlijke code via de website vanupcnaartelenet
Dusuh, alle Telenet klanten, verenigd U en laat die helpdesk eens stomen met boze berichten. Want dit is outrages, beetje de nieuwe klanten vanalles het dubbele geven en de trouwe klanten laten verdrinken. Mooi van Telenet

Maar we zijn niets beters gewoon natuurlijk.
Geplaatst: 31 okt 2007, 18:23
door Petrikske
xenne schreef:geen veranderingen? en wat dan met die DRASTISCHE veranderingen die mij 2 maanden geleden beloofd zijn

misschien gewoon een prijsverhoging

kluitje <-> riet?

Geplaatst: 02 nov 2007, 09:52
door Rimson
ipg ... ken die supportcenter
als ge ergens niet moet terecht komen
is het daar wel, ken iemand die er werkt.
moet belgacom support geven en telenet support
werkt soms tot 22 uur en ook op zaterdagen
en verdient 1500€ bruto.
Ik zou zelf ook slechtgezind worden elke keer op het einde of begin van de maand da loontje zou gestort worden...
die grote firma's moeten eens inzien dat hun supportcenters een grote troef of een groot verlies kunnen betekenen.
Geplaatst: 02 nov 2007, 10:05
door ubremoved_983
Rimson schreef:
is het daar wel, ken iemand die er werkt.
moet belgacom support geven en telenet support
werkt soms tot 22 uur en ook op zaterdagen
en verdient 1500€ bruto.
Dit kan al niet beste Rimson, de mensen van Telenet IPG zitten in Hasselt ( en een klein deeltje in Leuven ). BGC support zit in Zaventem.
En bij Telenet werken ze trouwens ook op zondag

Geplaatst: 02 nov 2007, 10:24
door deej
Ne mens kan begot beter gaan doppen...
Geplaatst: 02 nov 2007, 11:06
door ljd
deej schreef:Ne mens kan begot beter gaan doppen...
neh het is toch veel leuker om wat naar de problemen van de mense te luisteren als hun digicorder voor de 10de keer hun opnames gewist heeft.
Geplaatst: 02 nov 2007, 11:10
door Rimson
tja... heb andere manieren om mij bezig te houden
luisteren naar mensen die hun adsl of hun telenet nie aan de gang krijgen om god weet wat voor reden is daar niet bij ...
en dan maar kreften en zagen dat ze bvb niemand meer vinden die het wil doen aan da hongerloontje ...
ge loopt beter achter de vuilkar, betaald beter en minder gezaag aan uw oren
Geplaatst: 02 nov 2007, 11:23
door Dafke
idd die IPG man die ge daar kent, spreekt niet de waarheid.
HD van Telenet en BGC zijn gescheiden zoals Ditch zei..