Pagina 1 van 1
Factuur november
Geplaatst: 28 okt 2007, 07:52
door gdornez
Gisteren kreeg ik van Dommel een mailtje met de verwijzing naar een achterstallig rekening. Vroeger steeds betaald met Visa (maandelijkse mail met link om op te klikken). Zou dat hun nieuwe werkwijze zijn?
Geplaatst: 28 okt 2007, 08:02
door metal
krijg ik regelmatig. En na een paar dagen kreeg ik altijd nen mail da het betaald is. Zal aan de bank liggen da het ietsje te laat is zeker? Maarja, als het over centen gaat reageren ze direct maar als ge een probleem hebt duurt het een maand.
Re: Factuur november
Geplaatst: 28 okt 2007, 09:38
door on4bam
gdornez schreef:Gisteren kreeg ik van Dommel een mailtje met de verwijzing naar een achterstallig rekening. Vroeger steeds betaald met Visa (maandelijkse mail met link om op te klikken). Zou dat hun nieuwe werkwijze zijn?
Zou best kunnen, je kan namelijk niet langer met CC betalen. Ik betaalde ook steeds met CC en heb mijn vorige factuur met overschrijving betaald. De volgende zouden via domiciliering moeten gaan.
Geplaatst: 29 okt 2007, 14:11
door frankv
Ja ik betaalde ook met CC. Vroeg via email om het met domiciliering te doen. Sturen ze me een factuur voor 3 maand op. Ik direct dezelfde dag terug gebeld omdat ik via domicliering wou betalen, want dat kost minder.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn
Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.
Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
Geplaatst: 02 nov 2007, 11:50
door v8x
frankv schreef:Ja ik betaalde ook met CC. Vroeg via email om het met domiciliering te doen. Sturen ze me een factuur voor 3 maand op. Ik direct dezelfde dag terug gebeld omdat ik via domicliering wou betalen, want dat kost minder.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn
Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.
Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
Hier vantzelfde. Altijd met CC betaald, dan maar voor domiciliering gekozen. Intussen wel reminders aangekregen van openstaande facturen. Dan maar een mailtje gestuurd met de vraag of ik deze openstaande facturen via overschrijving moest betalen of wordt dit soms via domiciliering geregeld. Geen antwoord.
Weer reminder gekregen, en weer mailtje gestuurd met vraag waarom mijn domiciliering nog niet in orde was. Standaard antwoord gekregen dat ik alles in het crm paneel kan volgen.
Woensdagavond werkte plots mijn verbinding niet meer, en in het control panel staat mijn account op suspended.
Dit is toch ongelooflijk dat ze mijn account zomaar opzeggen omdat zij de domiciliering niet in orde krijgen. Ik heb daar van mijn kant uit alles gedaan wat ervoor nodig was.
En natuurlijk werken ze niet bij Dommel vandaag dus heb ik geen internet tot minstens maandag.
Dit is te gek, in al die jaren belgacom heb ik nog nooit beroep moeten doen op hun helpdesk, bij Dommel ben ik klant aan huis.
Geplaatst: 02 nov 2007, 13:14
door xenne
domiciliering in orde brengen daar gaat meestal wel wat tijd over. als je een reminder krijgt ga je best zo snel mogelijk betalen via overschrijving en dan hopen dat het voor een volgende rekening in orde is. het is natuurlijk bijzonder jammer dat dommel je daarover zou weinig info heeft verschaft en dat je nu met de gebakken peren zit. helpdesk van dommel is gewoon onderbezet denk ik
Geplaatst: 02 nov 2007, 16:14
door yama
Ik betaal met overschrijving dus krijg mail en betaal 4 dagen voor eind datum en dat vind ik super betaal wanneer ik wil is me die 1 euro die ik meer betaal dan met domi waard

.
En als ik dat zo lees ben ik blij scheelt me ook zo heb ik helpdessk niet nodig.
Allez voorlopig althans zeg nooit nooit .
Maar idd konden ze wel wat betere info geven op hun tickets en bv gezegd hebben gelieve nu via overschrijving te betalen tot domi in orde is gebracht .
Geplaatst: 02 nov 2007, 16:24
door on4bam
Ik betaalde ook steeds met CC (erfenis van mijn hosting). De vorige factuur heb ik met overschrijving gedaan (was nog aan de oude prijs) en ik kreeg enkele dagen later al een pro forma voor de periode 10/11-10/12. Ondertussen is de domi in orde en heb ik gemaild met de vraag hoe het zat met die pro forma waar ze vroegen de betaling te doen via overschrijving. De volgende dag antwoord dat alle info op hun site staat en dat ik moet bellen voor verdere vragen. Ik heb direct terug gemaild dat het toch niet moeilijk kan zijn te anwoorden op mijn vraag: Proforma zegt: overschrijving. Domi in actief (crm scherm) dus dat ik er van uitging dat ze het bedrag ginnen innen via de domi met mindering van 1 Euro

Even later antwoord: Pro forma overschrijven , de volgende factuur gaat via domi...
2 antwoorden op 1 dag gekregen van de helpdesk, goed he
Waarschijnlijk hebben ze de factuur voor 10/11-10-12 zo vroeg gestuurd om toch nog 1 Euro extra op te strijken... who knows....
Geplaatst: 02 nov 2007, 17:19
door xenne
nog fkes op terug komen
je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.
eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
Geplaatst: 02 nov 2007, 17:25
door Braincel
Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
ga nu maar domiciliering aanvragen en betaal de eerste facturen maar
met overschrijving,
Is wel zo dat de facturen van oktober en november kort op mekaar volgen
men had via de post een keer een briefje kunnen rondsturen naar zijn klanten ivm verhoging prijzen enz,jammer.
Geplaatst: 02 nov 2007, 17:44
door devilkin
Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.
Geplaatst: 02 nov 2007, 17:52
door xenne
devilkin schreef:Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.
aangekondigd is veel gezegd, maar het stond idd bij news op het crm paneel. veel gaat de gemiddelde klant daar wel niet kijken vermoed ik.
Geplaatst: 03 nov 2007, 11:23
door frankv
xenne schreef:devilkin schreef:Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.
aangekondigd is veel gezegd, maar het stond idd bij news op het crm paneel. veel gaat de gemiddelde klant daar wel niet kijken vermoed ik.
Ik vind toch ook dat ze op zijn minst een mailtje mochten gestuurd hebben. Wie kijkt er nu elke maand in het CRM nieuws?
Geplaatst: 05 nov 2007, 08:29
door gdornez
Inmiddels deze morgen de factuur voor december reeds ontvangen, te betalen voor 26 november. Ze zijn rap zeg.
Geplaatst: 06 nov 2007, 15:42
door v8x
xenne schreef:nog fkes op terug komen
je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.
eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
Heb intussen 4 mails naar de helpdesk gestuurd over de domiciliering. Geen atnwoord uiteraard. Wat een klote service.
Geplaatst: 06 nov 2007, 22:42
door ljd
Ik begrijp het toch niet hoor. Ik heb al tientallen emails gestuurd en allemaal zijn ze beantwoord geweest.
Geplaatst: 06 nov 2007, 23:11
door xenne
ljd schreef:Ik begrijp het toch niet hoor. Ik heb al tientallen emails gestuurd en allemaal zijn ze beantwoord geweest.
ik heb tot nu toe ook altijd antwoord gekregen, maar die antwoorden laten soms (te) lang op zich wachten, meestal duurt het een dag of 8, soms heb je geluk en duurt het minder lang. heb nu 1 ticket open staan van Monday, 29 October 2007, 1:53 p.m. (valt nog mee want er zat een feestdag tussen)
Geplaatst: 06 nov 2007, 23:26
door on4bam
v8x schreef:
Heb intussen 4 mails naar de helpdesk gestuurd over de domiciliering. Geen atnwoord uiteraard. Wat een klote service.
Verleden week een mail gestuurd na sluiting van hun kantoren, de volgende voormiddag antwoord (verwijzing naar de website, dus geen nuttig antwoord) terug gemaild en een uur later een correct antwoord. opgelost op minder dan 24u dus.
Geplaatst: 07 nov 2007, 07:08
door darkzero
hier ook al eens een dikke maand moeten wachten op reply
Geplaatst: 07 nov 2007, 19:06
door elldiablo
ik max 3dagen