Factuur november
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 20:27
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Gisteren kreeg ik van Dommel een mailtje met de verwijzing naar een achterstallig rekening. Vroeger steeds betaald met Visa (maandelijkse mail met link om op te klikken). Zou dat hun nieuwe werkwijze zijn?
__________________________
Met vriendelijke groeten,
Geert
Met vriendelijke groeten,
Geert
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
krijg ik regelmatig. En na een paar dagen kreeg ik altijd nen mail da het betaald is. Zal aan de bank liggen da het ietsje te laat is zeker? Maarja, als het over centen gaat reageren ze direct maar als ge een probleem hebt duurt het een maand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Zou best kunnen, je kan namelijk niet langer met CC betalen. Ik betaalde ook steeds met CC en heb mijn vorige factuur met overschrijving betaald. De volgende zouden via domiciliering moeten gaan.gdornez schreef:Gisteren kreeg ik van Dommel een mailtje met de verwijzing naar een achterstallig rekening. Vroeger steeds betaald met Visa (maandelijkse mail met link om op te klikken). Zou dat hun nieuwe werkwijze zijn?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Ja ik betaalde ook met CC. Vroeg via email om het met domiciliering te doen. Sturen ze me een factuur voor 3 maand op. Ik direct dezelfde dag terug gebeld omdat ik via domicliering wou betalen, want dat kost minder.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn
Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.
Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.
Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
Hier vantzelfde. Altijd met CC betaald, dan maar voor domiciliering gekozen. Intussen wel reminders aangekregen van openstaande facturen. Dan maar een mailtje gestuurd met de vraag of ik deze openstaande facturen via overschrijving moest betalen of wordt dit soms via domiciliering geregeld. Geen antwoord.frankv schreef:Ja ik betaalde ook met CC. Vroeg via email om het met domiciliering te doen. Sturen ze me een factuur voor 3 maand op. Ik direct dezelfde dag terug gebeld omdat ik via domicliering wou betalen, want dat kost minder.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn![]()
Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.
Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
Weer reminder gekregen, en weer mailtje gestuurd met vraag waarom mijn domiciliering nog niet in orde was. Standaard antwoord gekregen dat ik alles in het crm paneel kan volgen.
Woensdagavond werkte plots mijn verbinding niet meer, en in het control panel staat mijn account op suspended.
Dit is toch ongelooflijk dat ze mijn account zomaar opzeggen omdat zij de domiciliering niet in orde krijgen. Ik heb daar van mijn kant uit alles gedaan wat ervoor nodig was.
En natuurlijk werken ze niet bij Dommel vandaag dus heb ik geen internet tot minstens maandag.
Dit is te gek, in al die jaren belgacom heb ik nog nooit beroep moeten doen op hun helpdesk, bij Dommel ben ik klant aan huis.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
domiciliering in orde brengen daar gaat meestal wel wat tijd over. als je een reminder krijgt ga je best zo snel mogelijk betalen via overschrijving en dan hopen dat het voor een volgende rekening in orde is. het is natuurlijk bijzonder jammer dat dommel je daarover zou weinig info heeft verschaft en dat je nu met de gebakken peren zit. helpdesk van dommel is gewoon onderbezet denk ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik betaal met overschrijving dus krijg mail en betaal 4 dagen voor eind datum en dat vind ik super betaal wanneer ik wil is me die 1 euro die ik meer betaal dan met domi waard
.
En als ik dat zo lees ben ik blij scheelt me ook zo heb ik helpdessk niet nodig.
Allez voorlopig althans zeg nooit nooit .
Maar idd konden ze wel wat betere info geven op hun tickets en bv gezegd hebben gelieve nu via overschrijving te betalen tot domi in orde is gebracht .
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En als ik dat zo lees ben ik blij scheelt me ook zo heb ik helpdessk niet nodig.
Allez voorlopig althans zeg nooit nooit .
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Maar idd konden ze wel wat betere info geven op hun tickets en bv gezegd hebben gelieve nu via overschrijving te betalen tot domi in orde is gebracht .
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/4585336387.png)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik betaalde ook steeds met CC (erfenis van mijn hosting). De vorige factuur heb ik met overschrijving gedaan (was nog aan de oude prijs) en ik kreeg enkele dagen later al een pro forma voor de periode 10/11-10/12. Ondertussen is de domi in orde en heb ik gemaild met de vraag hoe het zat met die pro forma waar ze vroegen de betaling te doen via overschrijving. De volgende dag antwoord dat alle info op hun site staat en dat ik moet bellen voor verdere vragen. Ik heb direct terug gemaild dat het toch niet moeilijk kan zijn te anwoorden op mijn vraag: Proforma zegt: overschrijving. Domi in actief (crm scherm) dus dat ik er van uitging dat ze het bedrag ginnen innen via de domi met mindering van 1 Euro
Even later antwoord: Pro forma overschrijven , de volgende factuur gaat via domi...
2 antwoorden op 1 dag gekregen van de helpdesk, goed he
Waarschijnlijk hebben ze de factuur voor 10/11-10-12 zo vroeg gestuurd om toch nog 1 Euro extra op te strijken... who knows....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
2 antwoorden op 1 dag gekregen van de helpdesk, goed he
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Waarschijnlijk hebben ze de factuur voor 10/11-10-12 zo vroeg gestuurd om toch nog 1 Euro extra op te strijken... who knows....
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nog fkes op terug komen
je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.
eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.
eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
ga nu maar domiciliering aanvragen en betaal de eerste facturen maar
met overschrijving,
Is wel zo dat de facturen van oktober en november kort op mekaar volgen
men had via de post een keer een briefje kunnen rondsturen naar zijn klanten ivm verhoging prijzen enz,jammer.
ga nu maar domiciliering aanvragen en betaal de eerste facturen maar
met overschrijving,
Is wel zo dat de facturen van oktober en november kort op mekaar volgen
men had via de post een keer een briefje kunnen rondsturen naar zijn klanten ivm verhoging prijzen enz,jammer.
Dommel is the way!
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
aangekondigd is veel gezegd, maar het stond idd bij news op het crm paneel. veel gaat de gemiddelde klant daar wel niet kijken vermoed ik.devilkin schreef:Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:aangekondigd is veel gezegd, maar het stond idd bij news op het crm paneel. veel gaat de gemiddelde klant daar wel niet kijken vermoed ik.devilkin schreef:Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Ik vind toch ook dat ze op zijn minst een mailtje mochten gestuurd hebben. Wie kijkt er nu elke maand in het CRM nieuws?
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 20:27
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Inmiddels deze morgen de factuur voor december reeds ontvangen, te betalen voor 26 november. Ze zijn rap zeg.
__________________________
Met vriendelijke groeten,
Geert
Met vriendelijke groeten,
Geert
Heb intussen 4 mails naar de helpdesk gestuurd over de domiciliering. Geen atnwoord uiteraard. Wat een klote service.xenne schreef:nog fkes op terug komen
je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.
eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb tot nu toe ook altijd antwoord gekregen, maar die antwoorden laten soms (te) lang op zich wachten, meestal duurt het een dag of 8, soms heb je geluk en duurt het minder lang. heb nu 1 ticket open staan van Monday, 29 October 2007, 1:53 p.m. (valt nog mee want er zat een feestdag tussen)ljd schreef:Ik begrijp het toch niet hoor. Ik heb al tientallen emails gestuurd en allemaal zijn ze beantwoord geweest.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Verleden week een mail gestuurd na sluiting van hun kantoren, de volgende voormiddag antwoord (verwijzing naar de website, dus geen nuttig antwoord) terug gemaild en een uur later een correct antwoord. opgelost op minder dan 24u dus.v8x schreef: Heb intussen 4 mails naar de helpdesk gestuurd over de domiciliering. Geen atnwoord uiteraard. Wat een klote service.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com