Factuur november

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
gdornez
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Gisteren kreeg ik van Dommel een mailtje met de verwijzing naar een achterstallig rekening. Vroeger steeds betaald met Visa (maandelijkse mail met link om op te klikken). Zou dat hun nieuwe werkwijze zijn?

Met vriendelijke groeten,

Geert
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

krijg ik regelmatig. En na een paar dagen kreeg ik altijd nen mail da het betaald is. Zal aan de bank liggen da het ietsje te laat is zeker? Maarja, als het over centen gaat reageren ze direct maar als ge een probleem hebt duurt het een maand.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

gdornez schreef:Gisteren kreeg ik van Dommel een mailtje met de verwijzing naar een achterstallig rekening. Vroeger steeds betaald met Visa (maandelijkse mail met link om op te klikken). Zou dat hun nieuwe werkwijze zijn?
Zou best kunnen, je kan namelijk niet langer met CC betalen. Ik betaalde ook steeds met CC en heb mijn vorige factuur met overschrijving betaald. De volgende zouden via domiciliering moeten gaan.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
frankv
Member
Member

Ja ik betaalde ook met CC. Vroeg via email om het met domiciliering te doen. Sturen ze me een factuur voor 3 maand op. Ik direct dezelfde dag terug gebeld omdat ik via domicliering wou betalen, want dat kost minder.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn :evil:

Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.

Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
v8x
Starter
Starter

frankv schreef:Ja ik betaalde ook met CC. Vroeg via email om het met domiciliering te doen. Sturen ze me een factuur voor 3 maand op. Ik direct dezelfde dag terug gebeld omdat ik via domicliering wou betalen, want dat kost minder.
Ja, dat 'konden ze voor deze factuur niet meer veranderen', zal voor de volgende zijn :evil:

Grr, ze willen blijkaar tot de laatste euro binnenrijven.

Ondertussen nog altijd geen document gekregen dat ik aan mijn bank kan geven. Maar deze keer ga ik NIET meer toegeven!! Dat ze da maar vergeten.
Hier vantzelfde. Altijd met CC betaald, dan maar voor domiciliering gekozen. Intussen wel reminders aangekregen van openstaande facturen. Dan maar een mailtje gestuurd met de vraag of ik deze openstaande facturen via overschrijving moest betalen of wordt dit soms via domiciliering geregeld. Geen antwoord.
Weer reminder gekregen, en weer mailtje gestuurd met vraag waarom mijn domiciliering nog niet in orde was. Standaard antwoord gekregen dat ik alles in het crm paneel kan volgen.
Woensdagavond werkte plots mijn verbinding niet meer, en in het control panel staat mijn account op suspended.
Dit is toch ongelooflijk dat ze mijn account zomaar opzeggen omdat zij de domiciliering niet in orde krijgen. Ik heb daar van mijn kant uit alles gedaan wat ervoor nodig was.
En natuurlijk werken ze niet bij Dommel vandaag dus heb ik geen internet tot minstens maandag.

Dit is te gek, in al die jaren belgacom heb ik nog nooit beroep moeten doen op hun helpdesk, bij Dommel ben ik klant aan huis.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

domiciliering in orde brengen daar gaat meestal wel wat tijd over. als je een reminder krijgt ga je best zo snel mogelijk betalen via overschrijving en dan hopen dat het voor een volgende rekening in orde is. het is natuurlijk bijzonder jammer dat dommel je daarover zou weinig info heeft verschaft en dat je nu met de gebakken peren zit. helpdesk van dommel is gewoon onderbezet denk ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Ik betaal met overschrijving dus krijg mail en betaal 4 dagen voor eind datum en dat vind ik super betaal wanneer ik wil is me die 1 euro die ik meer betaal dan met domi waard :) .

En als ik dat zo lees ben ik blij scheelt me ook zo heb ik helpdessk niet nodig.

Allez voorlopig althans zeg nooit nooit . :|

Maar idd konden ze wel wat betere info geven op hun tickets en bv gezegd hebben gelieve nu via overschrijving te betalen tot domi in orde is gebracht .
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

Ik betaalde ook steeds met CC (erfenis van mijn hosting). De vorige factuur heb ik met overschrijving gedaan (was nog aan de oude prijs) en ik kreeg enkele dagen later al een pro forma voor de periode 10/11-10/12. Ondertussen is de domi in orde en heb ik gemaild met de vraag hoe het zat met die pro forma waar ze vroegen de betaling te doen via overschrijving. De volgende dag antwoord dat alle info op hun site staat en dat ik moet bellen voor verdere vragen. Ik heb direct terug gemaild dat het toch niet moeilijk kan zijn te anwoorden op mijn vraag: Proforma zegt: overschrijving. Domi in actief (crm scherm) dus dat ik er van uitging dat ze het bedrag ginnen innen via de domi met mindering van 1 Euro :wink: Even later antwoord: Pro forma overschrijven , de volgende factuur gaat via domi...

2 antwoorden op 1 dag gekregen van de helpdesk, goed he :wink: :twisted:

Waarschijnlijk hebben ze de factuur voor 10/11-10-12 zo vroeg gestuurd om toch nog 1 Euro extra op te strijken... who knows....
Bye, Maurice
xenne
Elite Poster
Elite Poster

nog fkes op terug komen

je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.

eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
Braincel
Pro Member
Pro Member

Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
ga nu maar domiciliering aanvragen en betaal de eerste facturen maar
met overschrijving,
Is wel zo dat de facturen van oktober en november kort op mekaar volgen
men had via de post een keer een briefje kunnen rondsturen naar zijn klanten ivm verhoging prijzen enz,jammer.
Dommel is the way!
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
Ze hebben dit aangekondigd, als ik me goed herinner.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
xenne
Elite Poster
Elite Poster

devilkin schreef:
Braincel schreef:Betaalde inderdaad ook met CC en plotsklaps gaat dat niet meer,
aangekondigd is veel gezegd, maar het stond idd bij news op het crm paneel. veel gaat de gemiddelde klant daar wel niet kijken vermoed ik.
frankv
Member
Member

xenne schreef:
devilkin schreef:
aangekondigd is veel gezegd, maar het stond idd bij news op het crm paneel. veel gaat de gemiddelde klant daar wel niet kijken vermoed ik.

Ik vind toch ook dat ze op zijn minst een mailtje mochten gestuurd hebben. Wie kijkt er nu elke maand in het CRM nieuws?
gdornez
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer
Contacteer:

Inmiddels deze morgen de factuur voor december reeds ontvangen, te betalen voor 26 november. Ze zijn rap zeg.

Met vriendelijke groeten,

Geert
v8x
Starter
Starter

xenne schreef:nog fkes op terug komen

je kan idd zien op het CRM paneel of je domiciliatie in orde is... kijk bij my information, sectie domiciliation id. als daar no domino staat, is je domiciliatie niet in orde. op't moment dat ze in orde is zal er daar een nummer komen te staan.

eigenlijk is het vrij simpel, zolang je facturen blijft krijgen moet je die via overschrijving betalen. op het moment dat je domiciliatie in orde komt worden de facturen meteen aangeboden aan de bank en krijg je nog enkel melding als de betaling gebeurd is.
Heb intussen 4 mails naar de helpdesk gestuurd over de domiciliering. Geen atnwoord uiteraard. Wat een klote service.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik begrijp het toch niet hoor. Ik heb al tientallen emails gestuurd en allemaal zijn ze beantwoord geweest.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

ljd schreef:Ik begrijp het toch niet hoor. Ik heb al tientallen emails gestuurd en allemaal zijn ze beantwoord geweest.
ik heb tot nu toe ook altijd antwoord gekregen, maar die antwoorden laten soms (te) lang op zich wachten, meestal duurt het een dag of 8, soms heb je geluk en duurt het minder lang. heb nu 1 ticket open staan van Monday, 29 October 2007, 1:53 p.m. (valt nog mee want er zat een feestdag tussen)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

v8x schreef: Heb intussen 4 mails naar de helpdesk gestuurd over de domiciliering. Geen atnwoord uiteraard. Wat een klote service.
Verleden week een mail gestuurd na sluiting van hun kantoren, de volgende voormiddag antwoord (verwijzing naar de website, dus geen nuttig antwoord) terug gemaild en een uur later een correct antwoord. opgelost op minder dan 24u dus.
Bye, Maurice
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

hier ook al eens een dikke maand moeten wachten op reply
elldiablo
Pro Member
Pro Member

ik max 3dagen
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”