Scarlet online contacteren?
Geplaatst: 27 okt 2007, 23:40
Bij mensen midden september Scarlet gaan registreren. Online registratie lukte zonder problemen, splitters en modem zitten al klaar. De nodige brieven voor domicilëring en dergelijke zijn al langverzonden. Nu zijn we echter anderhalve maand later en scarlet zwijgt als vermoord, de lijn is nog niet geactiveerd.
Op mijn.scarlet.be staat enkel dat "de lijn geactiveerd wordt" en "dit gemiddeld 12 dagen duurt". Blijkbaar zijn er dus ook mensen waar dit in -15 dagen geregeld wordt, anders snap ik niet hoe ze aan dat gemiddelde geraken.
Anyway, ik wil die kerels dus een e-mailtje sturen. Volgens hun online support moet ik daarvoor naar mijn.scarlet gaan en op "contact" klikken. Nergens is er een "contact" te bespeuren, helaas. Wel een "klantendienst", wat me de supportpagina in het frans oplevert die me hetzelfde zegt, namelijk dat ik naar mijn.scarlet.be moet gaan en op "contact" klikken.
WTF? Zijn ze bewust met mijn voeten aan het spelen? Of zijn ze daar zo slecht bezig? Iemand die weet hoe ik hen wél online contacteer?
Bedankt!!
Op mijn.scarlet.be staat enkel dat "de lijn geactiveerd wordt" en "dit gemiddeld 12 dagen duurt". Blijkbaar zijn er dus ook mensen waar dit in -15 dagen geregeld wordt, anders snap ik niet hoe ze aan dat gemiddelde geraken.
Anyway, ik wil die kerels dus een e-mailtje sturen. Volgens hun online support moet ik daarvoor naar mijn.scarlet gaan en op "contact" klikken. Nergens is er een "contact" te bespeuren, helaas. Wel een "klantendienst", wat me de supportpagina in het frans oplevert die me hetzelfde zegt, namelijk dat ik naar mijn.scarlet.be moet gaan en op "contact" klikken.
WTF? Zijn ze bewust met mijn voeten aan het spelen? Of zijn ze daar zo slecht bezig? Iemand die weet hoe ik hen wél online contacteer?
Bedankt!!