Scarlet online contacteren?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
CyberMonkey
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2007, 23:35

Bij mensen midden september Scarlet gaan registreren. Online registratie lukte zonder problemen, splitters en modem zitten al klaar. De nodige brieven voor domicilëring en dergelijke zijn al langverzonden. Nu zijn we echter anderhalve maand later en scarlet zwijgt als vermoord, de lijn is nog niet geactiveerd.
Op mijn.scarlet.be staat enkel dat "de lijn geactiveerd wordt" en "dit gemiddeld 12 dagen duurt". Blijkbaar zijn er dus ook mensen waar dit in -15 dagen geregeld wordt, anders snap ik niet hoe ze aan dat gemiddelde geraken.

Anyway, ik wil die kerels dus een e-mailtje sturen. Volgens hun online support moet ik daarvoor naar mijn.scarlet gaan en op "contact" klikken. Nergens is er een "contact" te bespeuren, helaas. Wel een "klantendienst", wat me de supportpagina in het frans oplevert die me hetzelfde zegt, namelijk dat ik naar mijn.scarlet.be moet gaan en op "contact" klikken.

WTF? Zijn ze bewust met mijn voeten aan het spelen? Of zijn ze daar zo slecht bezig? Iemand die weet hoe ik hen wél online contacteer?


Bedankt!!
Tinneke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 okt 2007, 19:34

Hi,
Naar www.scarlet.be gaan, daarna naar online support ( boven )

Maar ik denk dat je eerst je klantennummer moet ingeven alvorens je een email kan versturen.

Maar doe zeker geen moeite ze beantwoorden deze nooit of als u geluk hebt binnen een maand zo'n pruts antwoordje van niets.
Het beste is de helpdeskontakteren waar je het antwoord zal krijgen dat ze u terug zullen bellen, maar wanneer??

Probeer indien het kan, nog af te zeggen, EN BEKIJK HIER EVEN OP DE SITE DE PROVIDERSLIJST.

Mensenlief er waren zoveel providers, en ge kiest deze...
Ikzelf kan er van mee spreken, slechte service, slechte snelheid, geen nieuwgroepen meer, en we wachten nog steeds achter die 6 mbps...

Alvast veel succes,
CyberMonkey
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2007, 23:35

Ah shit... Had hier inderdaad beter eerst komen kijken. Bedankt voor de info!
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Wel vreemd, wanneer ik een jaartje geleden naar de helpdesk mailde een dag erna al reactie, nu na een week nog steeds niets.
Gebruikersavatar
Shaolin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2007, 17:27

Ik heb al zo'n 3 weken geleden gemaild, daarna vorige week terug even dezelfde mail gestuurd, tot op heden geen teken van leven?
Bestaat die helpdesk nog voor oudere en bestaande klanten, of is hij juist
in gebruik om nieuwe toekomstige klanten te woord te staan?

Doe zo verder Scarlet en ge zal de bodem zien..
CyberMonkey
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 okt 2007, 23:35

Zonet gebeld (had nog altijd geen e-mailadres of contact form gevonden...) en de helpdesk schijnt wel (redelijk...) naar behoren te werken. Een vriendelijk maar stil pratend meisje die me eerst verkondigde dat alles in orde was (alhoewel de mensen waarvoor ik het verzorg me verzekerden dat het "lampje nog altijd flikkerde"), maar opeens werd ik op een muziekje gezet en wist mevrouw me na een minuutje te melden dat het om zeven november geregeld zou worden... En het werd tijd ook, eerste bestelling is van 15 september, twee weken geleden hebben de mensen ontvangen dat het "binnen de vijf werkdagen" zou geregeld worden.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”