Ik dacht dat je bij een Netconnect Plus normaal een vast IP kreeg? Ik heb om de haverklap een ander toegekend door hun DHCP server en krijg blijkbaar geen oplossing van Dommel. Ik heb al een paar keer een supporticket geopend maar buiten de vraag ""wat is je ADSL nummer" (waarop ik prompt heb geantwoord, staat ook in het ticketingsysteem) krijg ik na weken en het openen van meerdere tickets nog steeds geen antwoord en mijn laatste ticket staat nog steeds open.
Verder heb ik geen klagen over Dommel, maar dit vind ik toch maar een rare zaak...
Netconnect plus normaal toch vast ip?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Same here, ik heb ook een + maar je moet best eens bellen naar Dommel. Dan stellen ze het normaalgezien meteen in en zal heb binnen een 2-tal dagen actief zijn. Verder moet je niks instellen op je router. Op basis van je ADSL login krijg je het IP toegewezen. Dus stel nu dat je ergens anders tegelijk inlogt op een andere locatie met Belgacom of iets dergelijks dan zal je andere verbinding disconnected worden en de nieuwe zal ook hetzelfde IP krijgen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)