Groot was mijn verbazing echter toen BGC mij deze morgen opbelde om te melden dat er donderdag (18/10) een technieker gepland stond om thuis langs te komen. Hij zou iets aan de contactdoos moeten aanpassen.
Ik viel uit de lucht maar heb maar toegezegd (zat in de wagen dus lang bellen zat er niet in).
Na een mailtje naar EDPNet hadden zij het ook gevraagd bij Belgacom, maar zonder resultaat:
Daarna heb ik zelf maar even naar de BGC helpdesk gebeld om te vragen wat er nu juist gaande was, maar daar wisten ze helemaal van niets!Wij hebben dit langs onze zijde ook even nagekeken met Belgacom. Zij wisten ons echter niet meer details te geven maar bleven bij het feit dat er een technieker langs dient te komen. Onze excuses voor deze situatie. Deze interventie wordt uiteraard niet doorgefactureerd naar u toe (vanzelfsprekend).
Mijn vraag aan jullie: Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Of die weet wat BGC dan wel niet gaat komen uitrichten? Een ADSL-splitter heb ik zelf al geplaatst (modem is ook al aangesloten en geconfigureerd!), dus dat kan het niet zijn.