Forbidden
You don't have permission to access /DVR/ on this server.
Ik heb al naar de rechten gekeken van deze map en bij public permissions staat read aangevinkt, maar waarom kan ik dan nog niet zien wat er in de map staat via een webbrowser ?
Forbidden
You don't have permission to access /DVR/ on this server.
AnD schreef:Hoe kan ik een index pagina maken waar steeds nieuwe foto's op komen te staan, ze worden er niet handmatig opgezet maar door een dvr (camerabeelden) ?
AnD schreef:ze worden er niet handmatig opgezet maar door een dvr (camerabeelden) ?
Hosting is niet iets waarvoor ge meer dan 7 seconden moet zoeken op Internet, en valt bovendien buiten de oorspronkelijke vraag . Dus ja; in dit geval zou het reclame zijn .Goztow schreef:PHP webhosting kan je tegenwoordig al bekomen voor iets van een euro per maand, dus ik zou eens naar een betalend alternatief kijken. Ik zal hier geen sites posten, daar ik niet weet of dit als reclame zou beschouwd worden.
Code: Selecteer alles
<?php
class ImageFilter extends FilterIterator {
public function accept() {
return preg_match('@\.(gif|jpe?g|png)$@i',$this->current());
}
}
foreach (new ImageFilter(new DirectoryIterator(./)) as $file) {
echo "<a href='".$file->getFilename()."'>".$file->getFilename()."</a>";
}
?>
Wat zijn dan wel goede webhosters die prijs/kwaliteit goed zijn ?meon schreef:Naar wat ik hoor; nee.
't kost zo goed als gene kneit, maar de rest is er navenant naar.
Als ge dus er niet om geeft om soms niet bereikbaar te zijn, enz, be my guest. Ge krijgt waar ge voor betaalt uiteindelijk eh
AnD schreef:Misschien nog een stomme vraag, maar als je er geen domeinnaam bij krijgt kan je dan op je webruimte raken via een browser ?