Ik heb wel 2 lijntjes in gebruik.
En het gevraagde is ook gevonden op blz 12 van de onderstaande link
Wel is een factuur iets telaat betaald geweest.
Als ze mij daarvoor hebben afgesloten dan weet ik daar niets van.
Ik heb op,:
https://admit.belgacom.be/eshop/private ... ist_nl.pdf
eens gaan zien en vond,:
KOSTEN VOOR WEDERINDIENSTSTELLING VAN DE TELEFOONDIENST : 40 €
(na schorsing dienst, indien klant verplichtingen niet nakomt)
Zijn ze niet verplicht om eerst te vragen aan iemand die die ze afsluiten omdat hij te laat betaald heeft,of hij wel akkoord gaat met het terug in dienst stellen van zijn telefoondienst aan 40€ per lijn.
Als men mij had gevraagd of ik akkoord ging om 80€ te betalen voor het wederindienststellen van mijn 2 telefoonlijntjes dan had ik ze wel gezegd dat ze hun lijntjes mochten steken waar nooit geen zon komt.
Ik betaal momenteel voor mijn 2 abo's in totaal €26.25/maand ,als ik mijn contract,dat loopt tot 15/12 opzeg , kost mij dat maximum 50% van de nog resterende tijd.
Deze schadevergoeding ligt forfaitair
en onherroepelijk vast op 50% van het
abonnementsgeld dat verschuldigd blijft tot de
normale vervaldatum van het Contract.
en geen
VROEGTIJDIGE OPZEGGING
De klant beëindigt het contract voor het einde van het eerste jaar
Gebruikelijke vergoeding per lijn
"100% van de resterende
maandelijkse
abonnementsgelden tot het
einde van het eerste jaar."
zoals in hun voorwaarden (die nog niet aan de wettelijke normen zijn aangepast) staat.
Ik heb alles al betaald maar zal nog eens bellen en als BC de beest blijven uithangen dan gooi ik ze buiten en pak 2 copperkens voor €26/maand.
Die vaste telefoon kan ik missen.