Heb de memory modules eruit gehaald... maar en gewisseld enzo maar geen resultaat.
Ttz. er zitten 2 geheugenmodules in : eentje van 128Mb en eentje van 64Mb. Als ik er eentje uithaal (het maakt niet uit welk), en ik probeer de PC opnieuw op te starten, dan gebeurt er helemaal niets (geen bieps - geen "zelfuitschakeling")... dit in tegenstelling tot de userguide die beweert dat bij het toevoegen van een geheugenmodule het totaalgeheugen automatisch wordt vastgesteld...
En natuurlijk als beide geheugenmodules erin steken : 4 bieps en het verhaal begint weer van vooraf aan
Het zal iets voor de computerwinkel worden, vrees ik...
Het probleem is dus dat ik helemaal de BIOS niet kan enteren : de laptop staat hoop en al 10 seconden op, en dan heeft'm zichzelf alweer uitgeschakeld... that's it.
Je zult het misschien eigenaardig vinden, maar op die volledige Acer-site heb ik niet kunnen vinden welk mobo er in dat ding zit... ofwel staat het er niet op, ofwel heb ik er totaal overgekeken

(ik gok wel op het laatste, maar soit, daarmee heb ik de fabrikant nog niet natuurlijk

)
/edit : ff verhaal van de geheugenmodules toegevoegd
If you can't beat them, confuse them.