Maar sinds een paar dagen gaat het internet traag en het valt om te haverklap uit. Ik heb van een familie lid gehoord dat ik hier misschien wat antwoorden kan vinden.
Ik heb van Dommel op 11 september een mail gehad met alle informatie voor in te loggen. Daarna heb ik metteen een aangetekende brief gestuurd naar Belgacom om mijn Skynet abonnement op te zeggen. Ze hebben me toen een brief terug gestuurd om te zeggen dat vanaf 28 september mijn skynet abonnement zal worden afgesloten.
Sinds dat ik deze brief heb gehad is het internet soms heel traag en valt het geregeld uit. Ik heb gebelt naar Dommel en hier hebben ze me doorgestuurd naar de technische dienst van belgacom. Op de technische dienst hadden ze me verteld dat er niets mis was met de lijn, maar wel met de verbinding tussen mijn router en mijn computer (maar dat vind ik moeilijk te geloven).
ik heb een copy paste gemaakt van mijn DSL Connection status nu ik even internet heb.
Code: Selecteer alles
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: MultiMode
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 2688 kbps
Upstream Rate: 512 kbps
Downstream Margin: 7 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 36 db
Upstream Line Attenuation: 10 db
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0
Cisco Logo
PVC Connection
Encapsulation: RFC 2364 PPPoA
Multiplexing: VC
Qos: UBR
Pcr Rate: 0
Scr Rate: 0
Autodetect: Enable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: Yes
PVC Status: Up
Vriendelijke Groeten.