Pagina 1 van 1
modem telenet terug inleveren?
Geplaatst: 19 sep 2007, 12:58
door p0esje
Nieuwe account bij Dommel is in aanvraag. Ik verwacht alle dagen een telefoontje om de digitelbox bij me te komen installeren.
Na deze installatie, waar kan ik de modem van telenet terug inleveren? Zoals zovelen heb ik ook nog een waarborg van 2.000bf hiervoor betaald.
Kan dit bij alle telenet verdelers? Bv: bij Mediamarkt Antwerpen ? Schrijven ze daar dan een bewijs van ontvangst of zo?
Geplaatst: 19 sep 2007, 13:28
door xenne
je moet de modem niet inleveren, mag blijven staan.
om de waarborg terug te krijgen zal je wel eens mogen bellen, want uit hun eigen gaan ze dat niet doen
Geplaatst: 19 sep 2007, 13:35
door p0esje
Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!
Merci hé!
Geplaatst: 19 sep 2007, 13:39
door xenne
p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
hangen of staan

of je mag hem door het raam kieperen
Ik ga het zowiezo vermelden in mijn opzegbrief naar Telenet met de vraag deze terug te storten. Ik hoop dat alles nogal vlot verloopt want de verhalen dat ik hier soms lees, ai ai !!!
tsja, heb net een opzeg achter de rug en die is toch vrij vlot verlopen, al moet de eerste euro van telenet nog op mijn rekening gestort worden:
opzeg telenet:
30/07: aangetekende brief gestuurd naar TELENET (opzeg contract)
05/08: mail gestuurd naar TELENET om te vragen of brief toegekomen was
06/08: antwoord op mail, opzegdocument ontvangen op 31/07, nog 30 dagen voor opzeg
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
14/08: domiciliatie TELENET opgezegd
29/08: TELENET afgesloten
05/09: brief TELENET ivm eindafrekening (verzoek om rekeringnummer, als deactivatiedatum geven ze 19/07?)
13/09: eindafrekening TELENET, Pro Rata correctie vanaf 29/08 + Nalatigheidskost 7euro
13/09: gebeld naar TELENET ivm Nalatigheidskost en waarborg modem, zou in orde gebracht worden
17/09: brief TELENET, CREDITNOTA ontvangen twv 49,58€ mvv Correctie Kabeltoegang Waarborg Voor Modem (Vrij van BTW)
tot op heden wel nog geen euro ontvangen van telenet, heb mijn rekeningnr. al 2x doorgegeven, ze verliezen het altijd

Geplaatst: 19 sep 2007, 21:26
door localhost
xenne schreef:p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
hangen of staan

of je mag hem door het raam kieperen
Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.
Geplaatst: 20 sep 2007, 04:08
door Kitt
localhost schreef:xenne schreef:p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
hangen of staan

of je mag hem door het raam kieperen
Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.
Voor zover het nog één met externe voeding is .. ( CDLP of Arris zijn nog met externe voeding dacht ik ) ..
Maar de aller nieuwste Motorolas zijn dacht ik met ingebouwde voeding ..
Heb ier al een hoopje liggen ( modems en nui's ) .. 2 x aurris .. en 2 motrolas docsis .. en ook nog een paar voedingen voor CDLP van motorola .. altijd handig als er eentje de geest heeft bij iemand ..en telenet pas paar dagen later kan komen

Eigenlijk zonde eh ..dat je er niks meer mee kan doen ..
Zelfs al staat er al een ( recente ) modem op een adres .. ze plaatsen toch nieuwe telkens ..bij een nieuwe aansluting
Vandaag nog bij iemand geweest waar ze de oude CDLP eindelijk vervangen hadden voor een Docsis ( op verzoek van de klant ) .. dus eindelijk Expressnet 10mbit ..ipv MONO
Maar hij heeft dus in totaal 3 motorola modems staan ..
1 voor internet - 1 voor diigitale tv - 1 voor telefonie ..
Terwijl eigenlijk alles op één kan .. 3x stroomverbruik dus

Geplaatst: 20 sep 2007, 04:49
door xenne
localhost schreef:xenne schreef:p0esje schreef:Oh, die blijft daar hangen? Oh allé ok, ook al goed, dan moet ik er niet voor over en 't weer rijden!
hangen of staan

of je mag hem door het raam kieperen
Hou de voeding bij! Als die nog goed is, kan je er iemand een plezier mee doen.
bedankt voor de tip... 't is nog een redelijke nieuwe, vorige gaf een paar maanden geleden de geest, Taxipost is toen nieuwe komen leveren. ook modem is vrij nieuw, na problemen met m'n verbinding (constant uitvallen) hebben ze nieuwe geplaatst. dus moest er iemand interesse hebben.... 't zijn hier solden, alles moet weg

Geplaatst: 20 sep 2007, 14:35
door brooklyn
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
ben eens benieuwd welke verbeteringen. volumeverhoging van 12 naar 13

Geplaatst: 20 sep 2007, 18:16
door Chanfan
Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
Ben benieuwd

Geplaatst: 20 sep 2007, 19:53
door xenne
Chanfan schreef:Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
proficiat

als je geen reden van opzeg op brief opgaf bellen ze u wellicht nog op, ben dan benieuwd welke drastische veranderingen ze aan u gaan beloven

vergeet het gesprek niet op te nemen

Geplaatst: 21 sep 2007, 08:09
door ubremoved_983
xenne schreef:Chanfan schreef:Heb ook zonet een aangetekende brief verstuurd naar Telenet om zowel kabeltv als internet op te zeggen.
proficiat

als je geen reden van opzeg op brief opgaf bellen ze u wellicht nog op, ben dan benieuwd welke drastische veranderingen ze aan u gaan beloven

vergeet het gesprek niet op te nemen

En vergeet dan vooral niet voor het gesprek aan de agent te melden dat je het gesprek opneemt. ( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )
Geplaatst: 21 sep 2007, 09:56
door ubremoved_539
ditCh schreef:( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )
Het duidelijk vragen van een naam (volledige naam dus, niet enkel een nietszeggende voornaam) van een helpdesker geeft vaak reeds een beter resultaat omdat hij zich opspoorbaar voelt. Bij de vermelding van een opname gaat de persoon dan ook niet z'n wilde fantasie loslaten.
Geplaatst: 04 okt 2007, 19:47
door Raindog
Voor zover ik weet hoeft de agent in kwestie zijn/haar volledige naam niet te geven... wat daarom niet wil zeggen dat hij/zij je niet goed zou verderhelpen.
mvg
Raindog
Geplaatst: 04 okt 2007, 19:53
door Kriep
r2504 schreef:ditCh schreef:( zie niet in trouwens wat je hier mee wil bereiken ... )
Het duidelijk vragen van een naam (volledige naam dus, niet enkel een nietszeggende voornaam) van een helpdesker geeft vaak reeds een beter resultaat omdat hij zich opspoorbaar voelt. Bij de vermelding van een opname gaat de persoon dan ook niet z'n wilde fantasie loslaten.
a) Niemand gaat die persoon tegenhouden om een valse naam te geven
b) De mensen @ callcenter weten heel goed wie welke klant heeft verdergeholpen
c) Toont aan dat een callcenter-omgeving totaal onbekend is voor jou