Scarlet One opzeggen

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

Ik heb een Scarlet One contract dat op 20/9/07 eindigt (nog enkele dagen dus). Ik zou graag overschakelen naar een andere provider. Nu, op de site staat volgende info :

" Scarlet One opzeggen
De minimale contractduur van uw Scarlet One abonnement bedraagt 15 maanden. Indien deze periode nog niet verstreken is, wordt een administratieve kost aangerekend, zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden. Deze administratieve kost bedraagt de helft van het totale verschuldigde maandelijkse abonnementsgeld voor de resterende periode. Indien de initiële contractperiode verstreken is, kan uw abonnement stopgezet worden zonder administratieve kost. U dient wel rekening te houden met een opzegperiode van 1 maand, die start vanaf de einddatum van uw lopende (laatst ontvangen) rekening.Als u uw telefoonnummer wilt behouden, dient u bij een andere provider een nummerporteringsaanvraag in te dienen, zoniet zult u uw nummer verliezen.De dienst wordt stopgezet 30 dagen na de eerstvolgende facturatiedatum. Alle rekeningen tot op die datum dienen voldaan te worden, evenals de finale afrekening in geval van vroegtijdige opzeggen. U kan uw rekeningoverzicht terugvinden onder de hoofding "Mijn Factuur" in mijn scarlet"



Mijn laatste rekening (gisteren nog betaald) is voor de periode 04/09/07-03/10/07.
Kan iemand mij zeggen wanneer ik nu precies mijn contract moet opzeggen, en of opzeggen via "Mijn Scarlet" voldoende is? Of moet ik ook nog een aangetekend schrijven verzenden?

Bedankt!
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

Altijd, altijd, altijd, AL-TIJD schriftelijk opzeggen via aangetekende zending.

De opzegtermijn is vermeld in je algemene voorwaarden (1 maand). Uiteraard stel je in je aangetekend zending ook een dag voor dat ze je afsluiten.

Nog eens: Altijd, altijd, altijd, AL-TIJD schriftelijk opzeggen via aangetekende zending. Het zal je een hoop zever besparen.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Kriep schreef:Altijd, altijd, altijd, AL-TIJD schriftelijk opzeggen via aangetekende zending.

De opzegtermijn is vermeld in je algemene voorwaarden (1 maand). Uiteraard stel je in je aangetekend zending ook een dag voor dat ze je afsluiten.

Nog eens: Altijd, altijd, altijd, AL-TIJD schriftelijk opzeggen via aangetekende zending. Het zal je een hoop zever besparen.

+ ontvangstbevestiging en gedurende minstens 6 maanden die ontvangstbevestiging bewaren!
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”