weg zonder opzeg/vergoeding ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik had de vraag al gesteld in het topic "prijsverhoging", maar is daar beetje verloren gegaan in de discussie blijkbaar...

dommel verhoogt dus zijn prijzen, kan je nu vertrekken zonder een opzegperiode? en kan je ook vertrekken zonder vergoeding als je nog geen jaar klant bent? bij telenet was dat zo, maar weet niet bij dommel ook?

ik ben dit zelf niet van plan zenne, maar ik kan me voorstellen dat dit voor bepaalde mensen interessant zou kunnen zijn (in't bijzonder mensen die toch al van plan waren te vertrekken wegens buitengewone omstandigheden)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

Tja, ik zou het even opzoeken, maar ik vind geen algemene verkoopsvoorwaarden op hun website...
Normaal zou ik zeggen: bij een prijsverhoging hoger dan 5% mag je kostenloos opzeggen... Maar da's dan eerder een gokje
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:dommel verhoogt dus zijn prijzen, kan je nu vertrekken zonder een opzegperiode? en kan je ook vertrekken zonder vergoeding als je nog geen jaar klant bent? bij telenet was dat zo, maar weet niet bij dommel ook?


Ja dat kan omdat het een wettelijke verplichting is.

Anders had Telenet die optie zeker niet aangeboden :lol:
Radix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 31 jan 2006, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Welke provider zou je kiezen Xenne?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Radix schreef:Welke provider zou je kiezen Xenne?

zoals reeds gezegd, ik ben zelf niet van plan te vertrekken ;) maar ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen van de mogelijkheid zouden willen gebruik maken.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Ik ga rondkijken voor een alternatief. Ik kan hier niet mee lachen!!!

De site van EDPnet es gaan bestuderen zie. Ik had eerder prijsdalingen verwacht ipv prijsstijgingen. Ik weiger van me te laten uitmelken.

Ik hoop maar dat Dommel hier niet moeilijk over doet en zijn klanten kosteloos laat vertrekken. Ik heb niet om een verhoging naar 75GB gevraagd en ook niet om deze prijsstijging gevraagd. Ik heb mijn contract gesteld aan de voorwaarden van 50GB per maand aan 32,95 euro. Niet mijn fout dat zij alles maar gaan veranderen.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

DarthDavy schreef:Ik ga rondkijken voor een alternatief. Ik kan hier niet mee lachen!!!

De site van EDPnet es gaan bestuderen zie. Ik had eerder prijsdalingen verwacht ipv prijsstijgingen. Ik weiger van me te laten uitmelken.

Ik hoop maar dat Dommel hier niet moeilijk over doet en zijn klanten kosteloos laat vertrekken. Ik heb niet om een verhoging naar 75GB gevraagd en ook niet om deze prijsstijging gevraagd. Ik heb mijn contract gesteld aan de voorwaarden van 50GB per maand aan 32,95 euro. Niet mijn fout dat zij alles maar gaan veranderen.

hou ons op de hoogte DarthDavy. en succes met het alternatief
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

5.2. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht haar prijzen op elk ogenblik
te wijzigen. De nieuwe prijzen worden van kracht 7 dagen na de
kennisgeving van de wijziging. De kennisgeving wordt gedaan door
middel van een mededeling op de website van SCHEDOM VOF, per
e-mail of per gewone brief. De online aangekondigde tarieven hebben de
overhand op de schriftelijk medegedeelde tarieven. Indien de
prijsverhoging 10% overschrijdt, heeft de Klant het recht om een einde te
stellen aan het lopend contract op vervaldatum en dit vanaf de datum
waarop de verhoging van kracht wordt door middel van een aangetekend schrijven

==) daar de verhoging minder dan 10 % is kan je niet zomaar weg.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dietervanb schreef:5.2. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht haar prijzen op elk ogenblik
te wijzigen. De nieuwe prijzen worden van kracht 7 dagen na de
kennisgeving van de wijziging. De kennisgeving wordt gedaan door
middel van een mededeling op de website van SCHEDOM VOF, per
e-mail of per gewone brief. De online aangekondigde tarieven hebben de
overhand op de schriftelijk medegedeelde tarieven. Indien de
prijsverhoging 10% overschrijdt, heeft de Klant het recht om een einde te
stellen aan het lopend contract op vervaldatum en dit vanaf de datum
waarop de verhoging van kracht wordt door middel van een aangetekend schrijven

==) daar de verhoging minder dan 10 % is kan je niet zomaar weg.

oké, bedankt voor de info dietervanb... verhoging is idd maar 9,1% :| maar als ze volgende maand weer met 9% verhogen zit je dan nog altijd vast?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Yep, je zit nog altijd vast, want het betreft een nieuwe verhoging.
Eigenlijk slim gezien van hen hé.
Is zo bij alle bedrijven : zorgen dat ze netjes binnen de wet blijven.
Het is ook daarom dat ze nu opeens WEL hun medelingen in het Nederlands doen. Anders was de verhoging niet wettelijk. Moet volgens de Belgische wetgeving in de officiele taal gebeuren.

Denk wel dat er volgende maand geen prijsverhging zal zijn. Dit commercieel gezien een flater zou zijn van Dommel.

Vermoed dat Userbase dan niet meer een "dommel minded" forum zou blijven :twisted:
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

NEW: YOUR ADSL MAX STARTER PACKAGE


# Max. 6144 kbps download - max. 640 kbps upload*
# 1 GB of traffic per month included

- Automatic invoicing of extra traffic: €1 VAT incl. per extra GB
If you exceed 20 GB, you will be put on narrowband
(More info about how ADSL traffic is measured)

- Traffic used between 02h00 and 08h00 counts for only
50%
# 1 mailbox (with 3 e-mail addresses)
- size: 250 MB
- antivirus and antispam included
# Dynamic IP address
# Unlimited number of computers
# Activation cost: €25 VAT incl.
# (EDPnet has a full ADSL coverage in Belgium)


EDPnet ADSL Max Starter €19,95 per month

toch maar eens zien dat ik dat abo van m'n ouders niet kan opzeggen, dat basis abo van edpnet is voor hen al meer dan voldoende en 10€/maand goedkoper nu
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Het is niet omdat dit in hun algemene voorwaarden staat, dat dit rechtsgeldig is. ELKE wijziging aan een contract geeft beide partijen het recht om het contract te ontbinden. Zelfs als het wijzigingen zijn in het voordeel van de klant.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Mr.T schreef:Het is niet omdat dit in hun algemene voorwaarden staat, dat dit rechtsgeldig is. ELKE wijziging aan een contract geeft beide partijen het recht om het contract te ontbinden. Zelfs als het wijzigingen zijn in het voordeel van de klant.

Daar zou ik nu eens niet zo zeker van zijn. Misschien wel de moeite om eens aan TestAankoop te vragen? Iemand "klant" daar?
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Mr.T schreef:Het is niet omdat dit in hun algemene voorwaarden staat, dat dit rechtsgeldig is. ELKE wijziging aan een contract geeft beide partijen het recht om het contract te ontbinden. Zelfs als het wijzigingen zijn in het voordeel van de klant.



Het gaat hier om een wijziging van de tarieven, niet van het contract.
Uiteraard is alles zo opgesteld dat het te moeite niet waard is. Ga jij procederen omdat je 2 euro/maand meer moet betalen (als je per domiciliëring betaalt). Een aangetekend schrijven kost al evenveel als de verhoging van 3 maanden (zegels + verplaatsing naar postkantoor)



Maar misschien best om eens Test-Aankoop te contacteren. zelf ben ik helaas geen lid meer, dus kan niet bellen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb al gevraagd om het boost pack op te zeggen want daar heb je toch al niks meer aan.
Mooi niet dus :x
Nog 4 maanden en dan heb ik dat 1 jaar en dan zal ik het ook direct afzeggen. Maar ik weet niet of dit met de prijsverhoging alsnog zonder vergoeding vroegtijdig op te zeggen is.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ketter schreef:Nog 4 maanden en dan heb ik dat 1 jaar en dan zal ik het ook direct afzeggen.
zonde van dit tatoeage ;)

naar wie zou je overstappen?

afwachten wat telenet doet... moesten ze hun datalimiet verdubbelen zijn er niet veel redenen meer om bij dommel te blijven, tenzij je bij de gelukkigen bent die kan aansluiten op cityconnect
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Mr.T schreef:Het is niet omdat dit in hun algemene voorwaarden staat, dat dit rechtsgeldig is. ELKE wijziging aan een contract geeft beide partijen het recht om het contract te ontbinden. Zelfs als het wijzigingen zijn in het voordeel van de klant.


Ik vind die vermelding in de algemene voorwaarden wel zeeeeeer dubieus. Je mag pas weg als de verhoging minstens 10% is ??? Ik sluit mij aan bij Mr T. .... ik zou dit toch maar eens laten nakijken door Testaankoop of door de ombudsdienst Telecommunicatie want ik heb toch sterk mijn twijfels of dit wel rechtsgeldig is.

P.S. : stel uw hoop niet teveel op de ombudsdienst telecommunicatie. Ik heb daar sinds vele maanden een klacht lopen tegen Edpnet. Blijkbaar verzuipen ze daar in het werk, want ik heb nog steeds geen uitspraak.

Ik vind het trouwens wel grappig. Gisteren nog werd Dommel door Jan en alleman de hemel ingeprezen, vandaag worden zij door velen de grond ingestampt. Hoe hoger ge vliegt, hoe dieper ge kunt vallen zeker ....
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

xenne schreef:
ketter schreef:Nog 4 maanden en dan heb ik dat 1 jaar en dan zal ik het ook direct afzeggen.
zonde van dit tatoeage ;)

naar wie zou je overstappen?

afwachten wat telenet doet... moesten ze hun datalimiet verdubbelen zijn er niet veel redenen meer om bij dommel te blijven, tenzij je bij de gelukkigen bent die kan aansluiten op cityconnect



Xenne ik wil helemaal niet overstappen maar ik wil nu wel van dat boost pack af.Want dat is ook nog is 6 €waar je op dit mom niks meer aan hebt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Uzzi schreef:P.S. : stel uw hoop niet teveel op de ombudsdienst telecommunicatie. Ik heb daar sinds vele maanden een klacht lopen tegen Edpnet. Blijkbaar verzuipen ze daar in het werk, want ik heb nog steeds geen uitspraak.

Welcome to the club. Je moet hen daar eens opbellen en vragen wat de status is, dan schieten ze terug in gang ;).
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Goztow schreef:
Uzzi schreef:P.S. : stel uw hoop niet teveel op de ombudsdienst telecommunicatie. Ik heb daar sinds vele maanden een klacht lopen tegen Edpnet. Blijkbaar verzuipen ze daar in het werk, want ik heb nog steeds geen uitspraak.

Welcome to the club. Je moet hen daar eens opbellen en vragen wat de status is, dan schieten ze terug in gang ;).


Tja, ondertussen zit ik al meer dan een jaar bij Edpnet en kan ik vrij opzeggen. Het is echter maar de vraag waarheen .... Aangezien ik op 'den boerenbuiten' woon, ga ik wachten tot VDSL2 langskomt .... als ze al langskomen.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

als je slim bent, schakel je naar Speedconnect of cityconnect over want die zullen waarschijnlijk goedkoper zijn. Oke je krijgt maar 40gig meer, maar daar kan ik wel mee leven :-D
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:
Uzzi schreef:P.S. : stel uw hoop niet teveel op de ombudsdienst telecommunicatie. Ik heb daar sinds vele maanden een klacht lopen tegen Edpnet. Blijkbaar verzuipen ze daar in het werk, want ik heb nog steeds geen uitspraak.

Welcome to the club. Je moet hen daar eens opbellen en vragen wat de status is, dan schieten ze terug in gang ;).


NIET AKKOORD (effe off topic) : destijds hebben die me goed geholpen met Tele2 problemen. Het heeft wel effe geduurd, maar uiteindelijk heb ik 3 maanden abonnement teruggekregen, en ik kon onmiddellijk weg (naar Dommel om terug on topic te komen ) :-D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:als je slim bent, schakel je naar Speedconnect of cityconnect over want die zullen waarschijnlijk goedkoper zijn. Oke je krijgt maar 40gig meer, maar daar kan ik wel mee leven :-D
dat zal nog wel enkele maanden duren dat je kan overschakelen, als het uberhaupt al beschikbaar zal zijn in jouw beurt. de prijzen van cityconnect zijn al gelekt en zijn idd een stuk interessanter, zie ook topic netconnect vs cityconnect. maar ja, je moet in't stad wonen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

xenne schreef:
ljd schreef:als je slim bent, schakel je naar Speedconnect of cityconnect over want die zullen waarschijnlijk goedkoper zijn. Oke je krijgt maar 40gig meer, maar daar kan ik wel mee leven :-D
dat zal nog wel enkele maanden duren dat je kan overschakelen, als het uberhaupt al beschikbaar zal zijn in jouw beurt. de prijzen van cityconnect zijn al gelekt en zijn idd een stuk interessanter, zie ook topic netconnect vs cityconnect. maar ja, je moet in't stad wonen


Mijn ouders wonen in Gent dusja we wonen in de stad :-D
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ze kunnen schrijven in dat contract wat ze willen je kan je rechten niet weg tekenen en volgens mij heb je recht op opzegging, nu ik betwijfel ten zeerste dat je ergens anders voordeliger zal uitkomen voor het zelfde abonnement, als ik jullie was zou ik gewoon even wachten 2008 word een beloftevol jaar qua telecom, VDSL2, ADSL2+, .. allé, veel beloven weinig geven doen de zotten in vreugde leven, ..

ik denk niet dat die 2 euro de zaak gaan maken.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Ofloo schreef:
ik denk niet dat die 2 euro de zaak gaan maken.



Het is gewoon een feit dat overal de prijzen dalen en dat Dommel blijkbaar in hetzelfde bedje ziek wordt als de groten en enkel maar hun prijzen kunnen doen stijgen. Ik blijf er bij, een 4 Mbits lijn mag maximum €20 kosten. Want als men nu reeds deze lijnen verder in prijs optrekt waar komen we uit, de tendens zou dalen moeten zijn ipv stijgen.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Wel vervelend dat je niet meer via credit card kan betalen. Domiciliering zie ik niet zitten.

Prijsverhoging, afschaffing van CC,... lijkt me dat de centjes wat krapper zitten bij Dommel.

Moomin
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

CC transacties kosten bedrijven veel geld. Zeker bij lage bedragen zijn deze niet zo rendabel.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Pfff, Voor die 2 euro (met domiciliering) Ga ik toch nie opstappen zenne. Of der moet mij iemand een veel beter bod doen. Hogere download snelheden bv.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Toch altijd leuk om te zien hoe volatiel het groepje van de zware gebruikers is... bij de minste aanpassing van de prijs lopen ze meteen naar de volgende provider.

Het mooie aanbod dat ze de afgelopen tijd hebben gekregen, en de vooruitgang die de provider heeft gemaakt (vergelijk maar eens wat je verleden jaar kreeg voor je centjes) is men al snel vergeten.

Uiteindelijk ga je nog begrijpen waarom een TN/BGC liever dergelijk klanten kwijt dan rijk is.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

zo denk ik er ook over wat maakt 2 € uit . Die kun je toch ergens anders trg verdienen, als je uw maandelijkse uitgaven eens bekijkt ..


:o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

kom zeg wat is nu die 2€ extra
vorig jaar betaalde ik nog 52€ voor expressnet plus van telenet
jaja 52€ voor de volle 15 gigi
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

klooooon schreef:kom zeg wat is nu die 2€ extra
vorig jaar betaalde ik nog 52€ voor expressnet plus van telenet
jaja 52€ voor de volle 15 gigi

Ach, laat de ontevredenen toch vertrekken.
Lezen we binnenkort weer een beetje meer klachten over andere ISP's. :wink:
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

xenne schreef:
ketter schreef:Nog 4 maanden en dan heb ik dat 1 jaar en dan zal ik het ook direct afzeggen.
zonde van dit tatoeage ;)

naar wie zou je overstappen?

afwachten wat telenet doet... moesten ze hun datalimiet verdubbelen zijn er niet veel redenen meer om bij dommel te blijven, tenzij je bij de gelukkigen bent die kan aansluiten op cityconnect


En hun caps dan op bittorrent, hun cap op (pay)newsservers, hun eindeloze problemen,...

Nog even en telenet ligt er hier compleet uit,steeds een slechter beeld,schandalig.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

Moomin schreef:Wel vervelend dat je niet meer via credit card kan betalen. Domiciliering zie ik niet zitten.

Prijsverhoging, afschaffing van CC,... lijkt me dat de centjes wat krapper zitten bij Dommel.

Moomin

winstmaximalisatie,nooit van gehoord?
Ken heel wat garages waar ze CC ook afschaffen.
Hoeveel bedrijven hebben ook geen bankcontact.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

r2504 schreef:Toch altijd leuk om te zien hoe volatiel het groepje van de zware gebruikers is... bij de minste aanpassing van de prijs lopen ze meteen naar de volgende provider.

Het mooie aanbod dat ze de afgelopen tijd hebben gekregen, en de vooruitgang die de provider heeft gemaakt (vergelijk maar eens wat je verleden jaar kreeg voor je centjes) is men al snel vergeten.

Uiteindelijk ga je nog begrijpen waarom een TN/BGC liever dergelijk klanten kwijt dan rijk is.


Ik denk niet dat veel 'klagers' effectief gaan overstappen naar een andere provider. We hebben het laatste jaar veel gekregen, ik denk er zelfs niet aan om over te stappen.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Ach, laat de ontevredenen toch vertrekken.
Lezen we binnenkort weer een beetje meer klachten over andere ISP's. :wink:


hahaha deze was een goeie ..idd dan kunne we eens zien hoe ze daar Ontevrede zijn
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

laurens7 schreef:winstmaximalisatie,nooit van gehoord?
Ken heel wat garages waar ze CC ook afschaffen.
Hoeveel bedrijven hebben ook geen bankcontact.


Voor vaste maandelijkse kosten lijkt mij dit niet echt een probleem... daarvoor heeft men een domiciliering uitgevonden, echter voor spontane aankopen is de kans zeer klein dat ik nog iets koop op plaatsen waar men geen CC of Bancontact heeft.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

r2504 schreef:Toch altijd leuk om te zien hoe volatiel het groepje van de zware gebruikers is... bij de minste aanpassing van de prijs lopen ze meteen naar de volgende provider.

dit topic is er alleen maar om de vraag te beantwoorden, geeft de huidige prijsverhoging de kans om te vertrekken zonder opzeg/vergoeding. uiteindelijk gaat bijna niemand dit doen, maar ik zag de vraag graag beantwoord, wat ook gebeurd is ondertussen...

Het mooie aanbod dat ze de afgelopen tijd hebben gekregen, en de vooruitgang die de provider heeft gemaakt (vergelijk maar eens wat je verleden jaar kreeg voor je centjes) is men al snel vergeten.


voor mensen die jaren klant zijn bij dommel is dat misschien zo. voor mensen zoals mezelf die pas klant zijn is dit nogal zuur, nog maar maandje klant en al meteen prijsverhoging. ik kom dan nog van telenet waar ik hetzelfde meegemaakt heb, begrijp je dat ik niet echt blij was? uiteindelijk is dommel nog steeds de beste keuze voor mezelf, dus van vertrekken is voorlopig geen sprake. wel komt de prijsstijging nogal onverwacht, ik vind de prijs nu te hoog voor een 4Mbit lijn, terwijl in de rest van europa de prijzen zakken gaat die bij ons omhoog, da's het probleem. ik dacht dat we de kloof met Nederland en de rest aan het dichten waren, maar we hebben een stap terug gezet. 't zal wachten woredn op cityconnect voor goeie prijzen blijkbaar, maar ja... da's dan maar voor een kleine groep gebruikers bestemd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Zambo schreef:
Ofloo schreef:
ik denk niet dat die 2 euro de zaak gaan maken.



Het is gewoon een feit dat overal de prijzen dalen en dat Dommel blijkbaar in hetzelfde bedje ziek wordt als de groten en enkel maar hun prijzen kunnen doen stijgen. Ik blijf er bij, een 4 Mbits lijn mag maximum €20 kosten. Want als men nu reeds deze lijnen verder in prijs optrekt waar komen we uit, de tendens zou dalen moeten zijn ipv stijgen.


Ik ben ook van die mening. Ik wil Internet voor 20 euro per maand. Het kan in veel landen, waarom dan hier niet? Ik heb voor Dommel gekozen omdat die prijs gezien de interessantste waren (Internet met 1GB limiet noem ik geen Internet). Maar met die prijsverhogen zijn ze dat niet meer.

On-topic: ik heb gebeld en je kan idd niet kosteloos weg. Toen naar de ware aard van de prijsverhogingen vroeg, werd ik simpel afgewimpeld dat de reden op de site stond en dat ik ze daar kon lezen. Helemaal niet vriendelijk behandeld en dat voor iemand die 2 ADSL abonnementen bij hun heeft (die van mij en die van hun ouders). Nu ja, ik ga niet betalen om weg te gaan. Zo zot ben ik ook niet. Ik ga die zes maanden uitzitten en dan ben ik de piste in.

Om nu eens iets te zeggen dat misschien nergens op slaat (maar misschien ook wel): ik ga hun ADSL2 project niet gaan financiëren!!!
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”