Hallo,
Ik ben op zoek naar een gratis Catch All provider.
Weet er toevallig iemand een site waar je je kunt op registreren en zo gratis uw eigen catch all email kunt instellen ? Mag om @lalalal.biz, .net, .... eindigen
Mvg
Free Catch All Email
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
kUmbro schreef:iets als http://www.trash-mail.de/ ? dan zal dit een lijstje geven. Of iets gelijk cjb.net?
Wel, dit zou zeer goed kunnne, maar ik snap geen Duits ik zie daar niet onmiddellijk iets om te registreren en eens te kijken als het Catch All systeem wel werkt.
Mvg
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Argon schreef:kUmbro schreef:iets als http://www.trash-mail.de/ ? dan zal dit een lijstje geven. Of iets gelijk cjb.net?
Wel, dit zou zeer goed kunnne, maar ik snap geen Duits ik zie daar niet onmiddellijk iets om te registreren en eens te kijken als het Catch All systeem wel werkt.
Mvg
aangezien ge wilt registreren, is da duits wellicht niet hetgeen ge zoekt. die site ontvangt alle mail gestuurd naar @trash-mail.de zodanig dat als ge moet registreren op een site (die ge niet vertrouwt voor spam bvb) ge [email protected] kunt opgeven als mail. Later kunt ge dan op die site alle mails van [email protected]. (net als iedereen trouwens).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
kUmbro schreef:aangezien ge wilt registreren, is da duits wellicht niet hetgeen ge zoekt. die site ontvangt alle mail gestuurd naar @trash-mail.de zodanig dat als ge moet registreren op een site (die ge niet vertrouwt voor spam bvb) ge [email protected] kunt opgeven als mail. Later kunt ge dan op die site alle mails van [email protected]. (net als iedereen trouwens).
Is inderdaad niet dit dan.
Toch bedankt !
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Google Apps ?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)