Surfen vandaag via skynet
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Is er nog iemand die problemen heeft met surfen via skynet? (Heb reeds meerdere malen gedisconnect/router uitgeschakeld)
Sommige pagina's (e-care van skynet, google en yahoo) zijn bv. niet bereikbaar.
Zone 011
Sommige pagina's (e-care van skynet, google en yahoo) zijn bv. niet bereikbaar.
Zone 011
- Teebee
- Elite Poster
Ik heb gisteren dommel aangevraagd, en ik ben al bang dat belgacom mij een loer wilt draaien.
Daarstraks kon ik bv. op tweakers, maar nu geraak ik daar ook niet meer op. www.sport.be kan ik niet op, maar www.voetbalkrant.com bv wel.
Ik zal maar wat geduld uitoefenen voorlopig
Daarstraks kon ik bv. op tweakers, maar nu geraak ik daar ook niet meer op. www.sport.be kan ik niet op, maar www.voetbalkrant.com bv wel.
Ik zal maar wat geduld uitoefenen voorlopig
- Teebee
- Elite Poster
Misschien vermelden dat ik skynet PLUS heb.
Google laad bijna niet, tweakers helemaal niet, op imdb kan ik ook niet.
Mijn google mails via outlook express kan ik wel bekijken, maar niet via gmail website.
Google laad bijna niet, tweakers helemaal niet, op imdb kan ik ook niet.
Mijn google mails via outlook express kan ik wel bekijken, maar niet via gmail website.
- Teebee
- Elite Poster
Heb juist eens gedisconnect. ip: 81.241.range)
Imdb werkte, tweakers werkte, maar userbase niet meer. Heb opnieuw gedisconnect , nu werkt tweakers en imdb niet meer, maar userbase terug wel.
Imdb werkte, tweakers werkte, maar userbase niet meer. Heb opnieuw gedisconnect , nu werkt tweakers en imdb niet meer, maar userbase terug wel.
-
- Starter
Heb hier ook het zelfde probleem, zone 011 (zelf woon ik in Hasselt). Alles gaat heel heel langzaam tot niet open, deze pagina's dan weer wel echt vaag.
Je zou denken dat ze bij BGC hun pagina met het status van hun netwerk eens zounden updaten dat een mens weet wat er aan de hand is, maar nee hoor.
Je zou denken dat ze bij BGC hun pagina met het status van hun netwerk eens zounden updaten dat een mens weet wat er aan de hand is, maar nee hoor.
-
- Starter
Het ligt wel degelijk aan BGC, net ff naar de storingsdienst gebeld en ze melden dat in de zone 011 er tijdelijk problemen zijn met het surfen via ADSL alsof we dat nog niet door hadden.
-
- Starter
Heb ik net geprobeerd, verhelpt niks.Limburg schreef:probeer op je pc eens tijdelijk een andere dns te gebruiken, bv 4.2.2.1
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Hier ook zone 011, ip 217.136. , geen problemen, denk dat ik via BAS van Genk verbind.
Laatst gewijzigd door Vieten 01 sep 2007, 15:14, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
Hier blijkbaar ook, want ik kan terug GuildWars spelen en surfen en dat kon de rest van de dag niet.
-
- Elite Poster
nee hoor, blue-sky. je verkondigt gewoon je mening.Blue-Sky schreef:Ja, het is zaterdag voor die mannen zeker, werken die wel?
Bij zo'n panne mochten zij wel een bijkomende ploeg inschakelen...
Nu krijg ik zeker hollebollegijs op mijn dak ?
storingsdiensten werken ook in het weekend hoor, en elk probleem is niet altijd op 123 opgelost hoor. is afhankelijk van de grootte ervan.
hier in de 013 allezins geen problemen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Starter
Ik heb ook terug problemen hier, surfen gaat maar met de nodige vertraging. Online gamen lukt me niet.
-
- Starter
Heeft er iemand nog snelheids problemen na gisteren? Ik heb net een speedtest gedaan dit is het resultaat voor een ADSL GO lijn die ik heb:
Normaal haal ik vlotjes rond de 420 kb/sec, misschien nog een gevolg van gisteren dat in de loop van de week verholpen wordt.Your DOWNLOAD Speed:
907 kbps or 113 KB/sec
an efficiency of ~23%
Your UPLOAD Speed:
303 kbps or 38 KB/sec
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Het zal idd paar dagen duren. Het verkeer loopt niet meer via de normale routes, maar via een alternatieve momenteel.Normaal haal ik vlotjes rond de 420 kb/sec, misschien nog een gevolg van gisteren dat in de loop van de week verholpen wordt.
Vandaag geen problemen meer (ook zone 011)
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3416 kbit/s or 427 kbyte/s
- Upload speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s
Sun Sep 2 2007 at 16:23:07 UTC+0200
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3416 kbit/s or 427 kbyte/s
- Upload speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s
Sun Sep 2 2007 at 16:23:07 UTC+0200