Hello,
Ik begin mijn Fritzbox wat onder de knie te krijgen maar ik zit nog met een vervelend probleempje. De mensen die ik opbel kunnen mijn nummer te zien krijgen maar als er anderen naar mijn vast toestel bellen dan zie ik nooit hun nummer. Der staat altijd "Nummer onderdrukt" of "Anoniem"
Hoe kan ik maken dat deze functie werkt? In de configuratie van mijn Fritzbox staan de Regiona Settings op "Other Country"
en CLIP bij FON1 staat op "Expanded Mode" heb dit al op "Simple Mode" geplaatst ook maar dit geeft geen verschil.
Ik heb een Discovery line bij belgacom, moet ik misschien daar nog iets extra aanvragen om nummers kenbaar te maken die mij bellen?
Mvg
Nummerherkenning op een Fritzbox 7140
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ja.
CLIP laten activeren op uw telefoonlijn.
"Weergave oproeper": http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... er_display
Je hebt ook weergave naam trouwens.
CLIP laten activeren op uw telefoonlijn.
"Weergave oproeper": http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... er_display
Je hebt ook weergave naam trouwens.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Het zit niet standaard 'in' het signaal, dus veel valt er niet uit te filteren, nietwaar
.
Het is in elk geval de provider van het inkomende nummer dat deze service moet aanbieden, dus in jouw geval zal je er niet onder uit kunnen, anders dan die optie te activeren.

Het is in elk geval de provider van het inkomende nummer dat deze service moet aanbieden, dus in jouw geval zal je er niet onder uit kunnen, anders dan die optie te activeren.
-
- Starter Plus
Inderdaad, ik heb ook een Fritzbox 7140 en heb weergave oproeper laten activeren bij BGC. Is vrij handig, vooral als mijn baas belt.
It's not Allah I have a problem with, it's his fanclub.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Mja, ik zal daar niet voor bijbetalen, was gewoon een leuk hebbedingetje als dit zo ging werken.sniper1964 schreef:Inderdaad, ik heb ook een Fritzbox 7140 en heb weergave oproeper laten activeren bij BGC. Is vrij handig, vooral als mijn baas belt.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Ik wil hier nog eventjes aan toevoegen dat de Fritz!box de "weergave naam" helaas niet ondersteunt ("weergave nummer" uiteraard wel).