ik ben nog maar eens gaan kijken naar het ticket dat ik had bij dommel
ze hebben het vorige week gesloten zonder antwoord te geven.
is dat normaal
ticket closed na 4 maand maar geen antwoord...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
JaView Ticket: 148925
Status: CLOSED
Date Opened: Wednesday, 13 June 2007, 9:00 a.m.
Closed Date: Friday, 17 August 2007, 3:07 p.m.
Niet het fatsoen hebben van enige vorm van feedback.
Ik zal maar eens op zoek gaan naar een nieuwe webhoster.
Ticket betrof een server van hen die in de Spamhaus blacklist was terechtgekomen. Ticket werd na een kwartier gesloten zonder reply, probleem was niet opgelost. Ik heb zelf 3 follow-ups gegeven en nu is die weer gesloten
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Dat gaat dan over Dommel als webhoster, niet over Dommel als ISP?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Ik wilde gewoon wat weten voor ik dsl klant werd.
Bon nu weet ik toch al dat er meer tickets werden gesloten zonder dat er respons werd gegeven op de 17de
En dat van meon is een stuk belangrijker dan dat van mij, er zal iets fout gelopen zijn
Bon nu weet ik toch al dat er meer tickets werden gesloten zonder dat er respons werd gegeven op de 17de
En dat van meon is een stuk belangrijker dan dat van mij, er zal iets fout gelopen zijn
In de Humo van deze week staan een artikel rond een boek "Kloteklanten"
Daar wordt in beschreven hoe de telekombedrijven (en ook andere bedrijven maar de telekomsector is er voor berucht) hun klanten opzettelijk pesten met hun 'service' dienst. Je wordt opzettelijk lang in de wachtrij gezet aan telefoon, of wordt na enkele minuten gewoon de verbinding midden in een gesprek verbroken en moet je opnieuw bellen, opzettelijk worden mails niet beantwoord of je wordt aan het lijntje gehouden, van de ene dienst naar de andere gestuurd en dergelijke.
Dus geen slechte service, maar echt opzettelijk gedaan, om je zo snel mogelijk te ontmoedigen en van je af te geraken. Enkel het geld dat de klant betaalt is nog belangrijk. Service kost geld en moet dus zo minimaal mogelijk geregeld worden.
Zoals een manager geciteerd werd: "Een klant is iemand met jouw geld in zijn zakken"
Het artikel en het boek verklaren veel wat er gaande is. Een aanrader om te lezen en de schellen van je ogen te laten vallen.
Moomin
Daar wordt in beschreven hoe de telekombedrijven (en ook andere bedrijven maar de telekomsector is er voor berucht) hun klanten opzettelijk pesten met hun 'service' dienst. Je wordt opzettelijk lang in de wachtrij gezet aan telefoon, of wordt na enkele minuten gewoon de verbinding midden in een gesprek verbroken en moet je opnieuw bellen, opzettelijk worden mails niet beantwoord of je wordt aan het lijntje gehouden, van de ene dienst naar de andere gestuurd en dergelijke.
Dus geen slechte service, maar echt opzettelijk gedaan, om je zo snel mogelijk te ontmoedigen en van je af te geraken. Enkel het geld dat de klant betaalt is nog belangrijk. Service kost geld en moet dus zo minimaal mogelijk geregeld worden.
Zoals een manager geciteerd werd: "Een klant is iemand met jouw geld in zijn zakken"
Het artikel en het boek verklaren veel wat er gaande is. Een aanrader om te lezen en de schellen van je ogen te laten vallen.
Moomin
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Inderdaad... Shedom.be staat in hun lijst. Hoe daar uit gerakenmeon schreef: Ik zal maar eens op zoek gaan naar een nieuwe webhoster.
Ticket betrof een server van hen die in de Spamhaus blacklist was terechtgekomen
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Heb het stuktje van de site gelezen daarover.Moomin schreef:In de Humo van deze week staan een artikel rond een boek "Kloteklanten"
Weet niet waarom maar ik moest spontaan aan TN denken toen ik dat las.
Heb me enkele keren door hun menu geworsteld zal misschien daarom zijn.
Al denk ik dat BC ook dergelijk uitgebreid menu heeft.
Bij mij werkten de gekozen opties altijd wel.
Ik vermoed van niet? Bel eens? Stuur nog een mailtje? Ga eens terplaatse als je in de buurt woont? Stuur een brief? Weet ik veel wat, als't iets dringend is is't trouwens altijd best van te bellen, maar dat kost wel een beetje centjes natuurlijkXi schreef:is dat normaal
Als je echt denkt dat het er zo aan toe gaat ... denk ik dat er eerder een probleem met de klant is dan met de ISP.Moomin schreef:In de Humo van deze week staan een artikel rond een boek "Kloteklanten"
Moomin
Ik denk dat ik wel recht van spreken heb na meer dan 10 jaar werkzaam te zijn in de telecom sector.
Het hoofddoel is nog steeds om zoveel mogelijk klanten op zo kort mogelijke tijd, zo goed mogelijk verder te helpen.
PKI's zijn nog nooit zo belangrijk geweest als nu.
Als ik het hier zo lees, gaat het hier over betaallijnen waar men inderdaad de klant zo veel mogelijk probeert uit te melken. Ook ik heb wel een personeelsfeest meegemaakt gefinancieerd door extra inkomsten via een 0902 lijn...
Deze tijd is echter al lang voorbij ...
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
mijn ervaring met dommel is best dat je belt ja, zeker voor dringende gevallen, want antwoord op mails blijven wel erg lang weg. mijn ervaring met het binnen geraken per telefoon bij dommel is wel goed, 2x gebeld en praktisch niet moeten wachten. de tweede keer dat ik belde moest de man in kwestie iets gaan vragen en is hij erg lang weg gebleven, wat uitmonde in een telefoontje van 20min :zippie666 schreef:Ik vermoed van niet? Bel eens? Stuur nog een mailtje? Ga eens terplaatse als je in de buurt woont? Stuur een brief? Weet ik veel wat, als't iets dringend is is't trouwens altijd best van te bellen, maar dat kost wel een beetje centjes natuurlijkXi schreef:is dat normaal
070224305 22/08/2007 16:34:22 00:20:00 €2,9364
kost idd vrij duur
om on topic te komen, een ticket sluiten zonder reactie zou niet mogen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect