Hitman 2 vs Windows2000 pro

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Ik heb eens een beetje hulp nodig :wink:

Configuratie: AMD Athlon Xp 2000+, 256Mb DDR, GeForce 4MX 64Mb
Platform: Windows 2000 pro, met gebruikers profiles. (DirectX 8.1)

Probleem:
*Installeren van Hitman2 --> OK
*Launchen van Hitman2 --> "Hitman 2 has generated errors and will be closed by Windows - An error log has been created"

Ik heb reeds op de site van EidosInteractive.com eens gekeken en heb gezien dat het er geen standaard ondersteuning is voor Win2000. Nu is de vraag of er wel reeds iemand van jullie is in geslaagd dit spel te runnen op Win2000. De GeForce heeft driver versie 6.xx voorlopig en ga die volgende week updaten naar 30.xx.

Het is niet voor mijn configuratie, voor een kennis, maar zelf weet ik ook niet direct hoe het op te lossen als Eidos geen ondersteuning biedt voor Win2K, zelf ben ik niet echt nen gamer. :-)

Kwou dus eens horen of er van jullie zijn die Hitman 2 zonder probs op Win2000 runnnen of indien iem een opl heeft voor die error is dat ook altijd welkom! :wink:

Thx in advance people
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

onder win XP pro werkt het zonder problemen, met de nieuwste nvidia drivers, volgens de configuratie zou het zonder problemen moeten werken, wat is de error log, kan je die mss ook eens posten?
het is toch geinstalleerd onder de admin user, ik heb soms ook problemen als ik iets probeer te installeren met een user met beheerders rechten dat dit ook niet merkt, mss eens proberen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm, bedankt voor de info, zal de error log es posten! Als ik toegang tot het toestel heb.
I love it when a plan comes together!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

In navolging van bovenstaande posts, de errorlog generated by Hitman2

http://oddity.userbase.be/sub/forum/errorlog.log

Ik weet niet of er iemand iets wijzer van wordt, ik alleszins niet, ik kan er geen logische reden voor het probleem uithalen.

Ga zaterdag de game zelf eens reinstallen, onder main-admin account. En Drivers updaten, indien het iets uithaalt laat ik het weten.

Thx people.
Laatst gewijzigd door The Oddity op 17 apr 2003, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ken daar niet veel van, maar misschien iets met eax, dat ding van creative (voor geluid) dat het daar geen toegang tot krijgt ofzo (ik zie veel dingen staan met eax.dll en access violation)

greetz,

Nob
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Heb je SP3 al geinstalleerd???
Anders moet je eens de compatibiliteitspatch(patch voor games in Win2K) installeren. Bij SP3 is dit niet meer nodig.
En zeker ook de laatste drivers voor de GeForce installeren.

Hope it works

Greetz
Weetgraag
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

er zijn nieuwe drivers uit van nvidia (nog niet officieel maar ik vind ze beter, ja vindt ze hier: ftp://download.nvidia.com/Windows/41.03/
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm allemaal zeer goede tips, ik heb ondertss zelf een ideetje, het kan idd een gevolg zijn van de Creative kaart. Ik ga er zaterdag eens verder naar kijken ik hou jullie op de hoogte.

Yep SP3 is installed.

Bedankt allemaal, info over hoe het afloopt volgt zaterdag.!!!
Thx
I love it when a plan comes together!
tuurke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 28 sep 2002, 06:47

The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hi,

Ik heb het probleem kunnen oplosssen. De oorzaak van de error bij het starten van Hitman lag aan de geluidskaart. (ben ik opgekomen doordat Nob sprak van eax.dll) De geluidskaart Soundblaster PCI 128 was wel degelijk goed geconfigureerd, maar blijkt dat Hitman 2 problemen heeft met deze geluidskaart en dat bi het testen van de eax module dit resulteert in een error. Waardoor het spel afsluit.

Truc om het allemaal op te lossen: onderaan hitman2.inf voeg je "EaxDisable" toe. That's all!

Eveneens heb ik de drivers van de nVidia GeForce 4MX upgedate van 6.13 naar 30.82, waardoor deze nu nog lekkerder draait!

In elk geval bedankt aan alle mensen die hun kijk eens hebben gegeven op het probleem!!!

Prob solved, jipie! :-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”