Tele 2 ADSL voor 15,90 euro per maand

Plaats reactie
Alexandre
Member
Member

De goedkoopste ADSL van het land!

TELE2 ADSL start al vanaf €15,90 per maand. Daarmee zijn we de goedkoopste in België.

Maar nu gaan we tijdelijk nog lager. Want als u vóór 15 oktober 2007 TELE2 ADSL wordt, betaalt u drie maanden lang maar € 9,90 per maand.

Eigen netwerk

De reden? De constante uitbreiding van ons netwerk. Hierdoor kunnen we nóg lager gaan dan alle anderen.

De prijs van € 15,90/maand voor TELE2 ADSL Light is afhankelijk van uw adres: bent u niet aansluitbaar op ons ontbundeld netwerk, dan betaalt u € 20,90/maand.

BRON: Tele2 website 20-08-07
http://www.tele2.be/nl/tariefberekening/
http://www.tele2.be/nl/internet/adsl1mb/index.html
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik vind de plek niet waar ge kunt checken of ge het hoge of lage tarief moet betalen :(
Is wel de eerste keer dat ik zie dat er echt een prijsverschil is afh van het netwerk waar je op zit.
T2m
Plus Member
Plus Member

Via http://www.tele2.be/productcheck/ kan je checken of het nieuwe netwerk beschikbaar is. Of ga de orderlijn van ADSL binnen en check het daar.

Als voorbeeld:
032122900 kan het nieuwe netwerk krijgen

Mocht je zelf een probleem bij de check ondervinden, laat het me dan weten...
correctie: <b>ex</b>-T2m...
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je reeds ADSL hebt via Tele2 krijg je die check dus niet.
Ik moet dan inloggen en dan krijg ik de melding dat ik de snelheid kan verhogen in "Mijn tele2". Dat was niet wat ik verwachtte :)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Idem hier... Hoe zit dat voor bestaande klanten die hun contract reeds verlengd hebben?
jbeckers
Member
Member

en hoe zit dat met all-in's?
adembaba
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

jbeckers schreef:en hoe zit dat met all-in's?
Overschakelen zou normaal gezien moeten gaan. MAAR volgens mij maakt Tele 2 de klanten van all in wijs dat ze daardoor slechter af zijn, omdat je vb terug Belgacom-telefoonlijn moet betalen, terwijl ik wel weet dat wij wel aansluitbaar zijn op hun site(check op hun site) Opletten dus
T2m
Plus Member
Plus Member

Het is wel zo dat All In op zich interessanter is dan ADSL + fixed phone qua kostprijs.
Poedelbrein
Plus Member
Plus Member

T2m schreef:Het is wel zo dat All In op zich interessanter is dan ADSL + fixed phone qua kostprijs.
Is All-In wel interessanter voor hun qua kwaliteit en service? Da's toch ook belangrijk. Ik weet dat ik liever niet betaal om niks of alleen maar vodden te krijgen, ook al betaal ik minder dan bij de concurrentie.
jbeckers
Member
Member

adembaba schreef:
jbeckers schreef:en hoe zit dat met all-in's?
Overschakelen zou normaal gezien moeten gaan. MAAR volgens mij maakt Tele 2 de klanten van all in wijs dat ze daardoor slechter af zijn, omdat je vb terug Belgacom-telefoonlijn moet betalen, terwijl ik wel weet dat wij wel aansluitbaar zijn op hun site(check op hun site) Opletten dus
ik heb het niet over overschakelen. ik wil ook graag korting op mijn ADSL (zelfs al zit die ADSL in het All-in pakket) als ik op het tele2 netwerk kan aangesloten worden. mijn vraag is dus concreet: komen er ook aangepaste tarieven voor all-in?
T2m
Plus Member
Plus Member

Geen idee of dit er komt eigenlijk. Ik heb bitter weinig zicht op de productplanning en bij zo'n dingen gaan er altijd analyses vooraf of het product dan wel nog een positieve marge heeft. Laat me toe te zeggen dat de combinatie van de prijsdaling én de snelheidsverhoging heel wat voeten in aarde heeft gehad en dit een mooi aanbod is. Ik hoop samen met jullie uiteraard altijd op dé laagste prijs voor een leuk product. Maar op een bepaald moment zit je natuurlijk wel aan de limiet. Bij marketing bepalen we echter de prijzen niet (al pushen we wel af en toe eens). We zoeken wél altijd naar manieren / processen om kosten uit te schakelen, dus wie weet...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”