Hallo, momenteel heb ik telenetExpressNet en Freephone samen en daarom krijg ik korting.
Expressnet kost €42.91 per maand maar op mijn factuur staat er €35.46 en daaronder nog eens de korting van Freephone €8.47 en kom ik dan internet voor €26.99.
Klopt dit?
En ik zou graag willen overstappen naar TurboNet, heb ik dan nog altijd die korting, en hoeveel zou dat uitkomen?
Dank Bij Voorbaat
TelenetTurbo en Freephone
€35.46 * 1.21 = €41.9sedat-007 schreef:Hallo, momenteel heb ik telenetExpressNet en Freephone samen en daarom krijg ik korting.
Expressnet kost €42.91 per maand maar op mijn factuur staat er €35.46 en daaronder nog eens de korting van Freephone €8.47 en kom ik dan internet voor €26.99.
Klopt dit?
En ik zou graag willen overstappen naar TurboNet, heb ik dan nog altijd die korting, en hoeveel zou dat uitkomen?
Dank Bij Voorbaat
(excl BTW vs incl BTW)
sedat-007 schreef:OK, merci.
Kheb dan ook even uitgerekend voor Turbonet komt dan neer op €42.2 (min die Freephone korting).
Zijn er dan activeringskosten als ik wil overschakelen naar TurboNet?
Dank Bij Voorbaat
Overschakelen tussen expresnet en turbo is gratis net zoals de terugkeer naar expresnet van turbo ook gratis is. Geen activeringskosten, niets nada nothing.
Mijn ervaring is dat van expresnet naar turbo heel gemakkelijk gaat via "mijn telenet". Voor de terugschakeling heb ik wel de klantendienst even moeten bellen. Maar 10 minuten later waren de snelheden aangepast.
Succes
Ok, ik zal het wel bij MijnTelenet eens proberen.
Maar ik had vandaag ergens gezien op de site van telenet dat de activatiekosten €50 is, is dit dan alleen voor niet-klanten?
Aangezien u dit al heeft gedaan en geen activeringskosten zijn, dan zal er ook wel niets zijn e
Maar ik had vandaag ergens gezien op de site van telenet dat de activatiekosten €50 is, is dit dan alleen voor niet-klanten?
Aangezien u dit al heeft gedaan en geen activeringskosten zijn, dan zal er ook wel niets zijn e
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Als je op dezelfde dag over en weer switcht tussen Express en Turbo, dan moet je wachten tot je Telemeter gereset is. Dit kan tot een half uur duren.Zambo schreef: Overschakelen tussen expresnet en turbo is gratis net zoals de terugkeer naar expresnet van turbo ook gratis is. Geen activeringskosten, niets nada nothing.
Mijn ervaring is dat van expresnet naar turbo heel gemakkelijk gaat via "mijn telenet". Voor de terugschakeling heb ik wel de klantendienst even moeten bellen. Maar 10 minuten later waren de snelheden aangepast.
In theorie kan je zo (minstens) 48 keer per dag switchen tussen Express en Turbo, wat gepaard gaat met 48 keer per dag een reset van de Telemeter. Wat betekent dat je in theorie tot ongeveer 30 terabyte/maand kan leechen bij Telenet. In praktijk heb je tegen 20 Mbit/s hooguit een kleine 6 terabyte/maand.
Wie zegt nu nog dat Telenet niet unlimited is?
Ik wil hierbij opmerken dat dit een achterpoortje is in de administratie van Telenet, die totaal niet onwettig is voor zover ik kan nagaan. Telenet kan wel ieder moment het achterpoortje sluiten. Eventuele gevolgen zijn dan op eigen risico. Naar mijn inschatting kunnen de gevolgen niet verder reiken dan het aanrekenen van de "geswitchte" dagen aan het duurste van beide productformules.
Toch vind ik het belangrijk om deze informatie vrij te geven. Jullie hebben daar recht op als Telenet-klant, en jullie hebben zelf het verstand om ermee zinvol om te gaan.
Deze methode werkt ook niet 100% succesvol in alle omstandigheden. Om de specifieke voorwaarde en gedetailleerde werkwijze te weten, raadpleeg deze topic: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=7403
Ter info: dit bericht plaats ik ten persoonlijke titel, niet als bestuurslid van Tik/PUB. Officieel beveelt Tik/PUB deze werkwijze niet aan. Tik/PUB ijvert er wel voor, conform onze mission statement, om de toegang tot het internet laagdrempelig (te) houden en meehelpen tot het opheffen van alle belemmeringen die zich hierbij kunnen stellen.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ja dat vraag ik mij ook af. Krijg je dan een nieuw jaarabo?Dafke schreef:wel een vraagje hierover..
Bij het switchen, heb je dan constant een OYO weer? One Year Obligation?
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Dat staat in ieder geval niet in de Algemene Voorwaarden, in de productbeschrijvingen, op de helpdesk-site of in Mijn Telenet.
Als het nergens beschreven staat, en in geval van twijfel, dan is het per definitie in het voordeel van de klant.
Trouwens switchn van Express naar Turbo is geen echte productwijziging. Switchen naar Comfort daarentegen is dat wél.
Als het nergens beschreven staat, en in geval van twijfel, dan is het per definitie in het voordeel van de klant.
Trouwens switchn van Express naar Turbo is geen echte productwijziging. Switchen naar Comfort daarentegen is dat wél.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
- localhost
- Elite Poster
- Contacteer:
Correctie: vóór 23u59 zelfde dag.Dafke schreef:niets, tenzij je niet binnen de 24u terug switched naar je oude abbo..
als je van turbonet naar expressnet gaat...
en je hebt een top-pack, vervalt uw pack dan ?
en dient deze omschakeling binnen de 24u opnieuw teruggezet te zijn om kostenloos te blijven ? of mag ik eerst die expressnet meter misbruiken ?
en je hebt een top-pack, vervalt uw pack dan ?
en dient deze omschakeling binnen de 24u opnieuw teruggezet te zijn om kostenloos te blijven ? of mag ik eerst die expressnet meter misbruiken ?