Voor de oude klanten van planet internet, gingen ze nu op het nieuwe netwerk zetten, maar sinds 2weken geraak ik niet meer op het internet, al duizende keer gebelt naar scarlet, maar ze zeggen dat het probleem bij belgacom is, dat zij dit moete maken... ik ben het wel stilaan moe aan het worden ze ... wanneer gaan ze dit probleem nou eens oplossen...
Is er nog iemand die dit probleem heeft...
(voor all duidelijkheid, ik zit bij een vriend op het net.)
MVG,
Mitch
Scarlet -> al 2 weken bijna geen internet.
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Het is zwaar frustrerend, I know, maar spijtig genoeg heeft Belgacom nog steeds het monopolie op het kopernetwerk. Met andere woorden, zelfs al betaal je het abonnementsgeld voor je koperlijntje niet meer bij Belgacom, Belgacom is nog steeds technisch verantwoordelijk voor herstellingen op het kopernetwerk.
Hangt puur van het type SLA af die je provider met Belgacom is overeengekomen, en ik vermoed dat die niet veel soeps is bij Scarlet.
Hangt puur van het type SLA af die je provider met Belgacom is overeengekomen, en ik vermoed dat die niet veel soeps is bij Scarlet.

The_One
die zal niet slechter zijn als bij Tele
trouwens, algemene problemen bij een migratie zullen zeker geen weken aanslepen.
Ik kan je enkel aanraden om te blijven bellen, en zeker je ticketnummer te vragen.
die zal niet slechter zijn als bij Tele

trouwens, algemene problemen bij een migratie zullen zeker geen weken aanslepen.
Ik kan je enkel aanraden om te blijven bellen, en zeker je ticketnummer te vragen.