Aangezien ik hier heel wat digitale vakantiefoto's liggen heb zou ik er graag een foto-reportage van maken in DVD formaat (afspeelbaar op een stand-alone DVD speler dus).
Essentiëel:
- leuke overgangseffecten,
- muziektoevoeging
- titels toevoegen
- uitvoer naar DVD formaat (MPEG2)
- gebruiksgemak.
Momenteel gebruik ik "Memories on TV" als software hiervoor. Maar zijn er ondertussen betere programma's hiervoor en zo ja: wat kunnen ze meer ?
Een leuke feature zou zijn dat je meer dan 1 beeld tegelijkertijd kan tonen op een stuk van het scherm (nu is het steeds 1 beeld - overgang - volgend beeld).
Voor alle duidelijkheid: ik vraag geen illegale kopie ofzo, enkel de naam van het programma, eventueel website waar het te koop is en wat het méér kan dan Memories on TV. Alvast bedankt!
Programma voor foto-reportage op DVD gezocht
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Ik heb er overlaatst zo eentje gemaakt met -denk ik- xatshow ... was proper programmaatje ...
Ik heb er toen verschillende geprobeerd en ik moet zeggen er zijn er vele waarvan de kwaliteit op TV echt ronduit slecht is ...
Ik heb er toen verschillende geprobeerd en ik moet zeggen er zijn er vele waarvan de kwaliteit op TV echt ronduit slecht is ...