SIEMENS ROUTER DRAADLOOS

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
GeertWE

Zou het lukken als ik deze router koop, om met 2 pc's gelijktijdig te kunnen surfen?
Ik heb een standaard adsl abonnement voor 1pc's.
Ik heb dus enkel 2 usb-adapters en die router nodig zeker?
zou het dan ook lukken om vanop pc 1 in de harde schijf van pc2 te gaan?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Alles wat jij hier juist opgesomd hebt moet mogelijk zijn met de opstelling die je ook vernoemd hebt.

Waar komt de router, ver van een van beide PC's? Probeer 1 PC te verbinden met een kabel en de andere met een USB-adapter. Als er dan storingen zijn op het draadloze gedeelte, dan heb je nog altijd de PC verbonden met draad om op terug te vallen. Het is eenvoudiger en je hebt minder kosten. Er zit een stuk UTP-kabel bij de router bij, dus deze kan je aankoppelen aan een gewone netwerkkaart in je PC. En dan 1 draadloze adapter.

Cheers
Afbeelding
Giljom
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer

Ik heb een pc en wil daar een Laptop draadloos laten werken, ik zoek een zeer goede router met alles er op en aan , wat raad u mij aan, welke router
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik ben in die draadloze dingen niet echt heel goed thuis. Ik ken er iets van, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt eigenlijk. Bij een vriendin van mij hebben ze er eentje van US Robotics en die werkt naar het schijnt goed. Maar ik zou echt niet weten welk type het is. Misschien weet een andere mod hier iets meer over qua merk en type en zo. Mijn kennis is enkel theoretisch ;) Die siemensdingen die ze bij BGC verkopen zijn naar het schijnt ook niet slecht. Maar schiet mij dus niet af als je er problemen mee hebt he.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”