Ze staan niet meer in de lijst:
http://folding.extremeoverclocking.com/ ... =1&t=34517
(Astralon staat nu op één)
Waar zijn Meon en Hologic gebleven?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb enkel m'n vaste pc nog aan het folden, en ben nu 2 weken niet thuis.
En Hologic doet al effe niet meer mee met z'n imaging-servers die anders altijd fijn bezig waren .
't probleem is da'k als ik echt wil bulken een eenvoudige sneakernet-toepassing moeten hebben, want met de hand is dat niet te doen (en zo een bulk-upload was vaak 1 GB aan data). Mss dat ik eens Dommel moet overwegen, waar de upload niet geteld wordt
En Hologic doet al effe niet meer mee met z'n imaging-servers die anders altijd fijn bezig waren .
't probleem is da'k als ik echt wil bulken een eenvoudige sneakernet-toepassing moeten hebben, want met de hand is dat niet te doen (en zo een bulk-upload was vaak 1 GB aan data). Mss dat ik eens Dommel moet overwegen, waar de upload niet geteld wordt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
OK
Wist niet dat de niet actieven uit de lijst verdwenen, ik was zo gewend jullie met verre voorsprong op 1 en 2 te zien staan
Is nu het UB puntentotaal ook zo'n 3 miljoen lager?
Wist niet dat de niet actieven uit de lijst verdwenen, ik was zo gewend jullie met verre voorsprong op 1 en 2 te zien staan
Is nu het UB puntentotaal ook zo'n 3 miljoen lager?
- Styno
- Elite Poster
Nah, puntentotaal blijft hetzelfde hoor, en in de volledige overview van userbase.be staan ze allebei nog wel in.
Het probleem is dat je tegenwoordig een 10tal -gewone- single-cpu clients moet draaien eer je ook maar in de buurt komt van een smp-client qua ppd. Best wel scheefgetrokken volgens mij... Zie screenie..
Laptop - Intel(R) CPU T2300 @ 1.66GHz
Origami - Intel(R) Xeon(R) CPU E5310 @ 1.60GHz
Sharky - Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz
Het probleem is dat je tegenwoordig een 10tal -gewone- single-cpu clients moet draaien eer je ook maar in de buurt komt van een smp-client qua ppd. Best wel scheefgetrokken volgens mij... Zie screenie..
Laptop - Intel(R) CPU T2300 @ 1.66GHz
Origami - Intel(R) Xeon(R) CPU E5310 @ 1.60GHz
Sharky - Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
2.8GHz....maar vergeleken met een Core2 ...tjah....Block schreef:Hier ook, met een 1800mhz'je
Eind van het jaar ga ik misschien een nieuw systeem in elkaar zetten, hopelijk blijven de prijzen die ze aangekondigd hebben laag, en neem ik een Quadcore.
- [The Cleaner]
- Member
we vallen ook wel terug in de rankings...
nochtans probeer ik op zoveel mogelijk nieuwe pc's voor mensen 'als test' een week of zo f@h te draaien, toch telkens weer goed voor enkele extra WU's
nochtans probeer ik op zoveel mogelijk nieuwe pc's voor mensen 'als test' een week of zo f@h te draaien, toch telkens weer goed voor enkele extra WU's
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Praat voor de vaak, Sub ?Sub Zero schreef:'k zou beter mijn C2D'tje eens in gang trekken... Het is maanden geleden dat ik de client nog gedraaid heb. Straks eens loeren se
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Same here ... heb nu 'een paar' burn-in systeempjes lopen[The Cleaner] schreef:we vallen ook wel terug in de rankings...