![Afbeelding](http://img235.imageshack.us/img235/8592/foutmz7.jpg)
Wat doe ik verkeerd of wat moet ik nog instellen, mischien iets in modem zelf ?
Alvast bedankt !
Gaat je modem zelf de verbinding opbouwen of staat ie in bridge (dat je wrt54g de connectie gaat opbouwen)?DimaX schreef:PPOE, ik heb trouwens zelfde router als jij ( WRT54G) !devilkin schreef:Euh, hoe staat uwen Dlink ingesteld?
in router staat DHCP enable, modem staat niet in bridge...devilkin schreef:Gaat je modem zelf de verbinding opbouwen of staat ie in bridge (dat je wrt54g de connectie gaat opbouwen)?DimaX schreef:PPOE, ik heb trouwens zelfde router als jij ( WRT54G) !devilkin schreef:Euh, hoe staat uwen Dlink ingesteld?
Want 't is me niet helemaal duidelijk.
Indien de modem zelf de verbinding gaat opbouwen moet je je router instellen dat ie van je modem een IP adres krijgt (via DHCP)
Gaat ook nietDimaX schreef:in router staat DHCP enable, modem staat niet in bridge...devilkin schreef:Gaat je modem zelf de verbinding opbouwen of staat ie in bridge (dat je wrt54g de connectie gaat opbouwen)?DimaX schreef:PPOE, ik heb trouwens zelfde router als jij ( WRT54G) !devilkin schreef:Euh, hoe staat uwen Dlink ingesteld?
Want 't is me niet helemaal duidelijk.
Indien de modem zelf de verbinding gaat opbouwen moet je je router instellen dat ie van je modem een IP adres krijgt (via DHCP)
Dus moet ik dan op modem NO DHCP doen ?
Das een beetje overdreven hé, normaal moet het gewoon goed werken, kwestie van een beetje instellen.ljd schreef:modem en router ineen kopen? en als je meer dan 4 poorten nodig hebt een switch aanhangen?