vdsl router voor belgacom tv?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
tommy007
Starter
Starter

ik sta op het punt om belgacom tv aan te schaffen,

ik heb momenteel een gewone adsl internetverbinding via een draadloze adsl router/modem -santis adsl 50- met 4 ethernetpoorten (met ethernetkabels dus).
maar nu blijkt dat ik "ver" van een adsl centrale zit en ik via vdsl verbonden wordt om belgacom tv te hebben.

ik moet niet extra betalen voor die vdsl, omdat ik wss nog op adsl snelheid zal surfen.

moet ik hier een vdsl router/modem voor aanschaffen?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

tommy007 schreef:ik sta op het punt om belgacom tv aan te schaffen,

ik heb momenteel een gewone adsl internetverbinding via een draadloze adsl router/modem -santis adsl 50- met 4 ethernetpoorten (met ethernetkabels dus).
maar nu blijkt dat ik "ver" van een adsl centrale zit en ik via vdsl verbonden wordt om belgacom tv te hebben.

ik moet niet extra betalen voor die vdsl, omdat ik wss nog op adsl snelheid zal surfen.

moet ik hier een vdsl router/modem voor aanschaffen?
ja, je hebt een vdsl router nodig en die van belgacom, omdat deze is aangepast voor belgacom tv
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Lijkt mij meer iets voor het "Belgacom/Skynet" forum dan voor "Userbase".
Post dus gemoved :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
StB
Plus Member
Plus Member

Als je BelgacomTV bestelt in een VDSL zone kan je geen DIY installatie kiezen en komt Belgacom hierdoor gratis je lijn omzetten en de digitale televisie installeren. Modem moet je zelf niet aankopen.
tommy007
Starter
Starter

Robbe schreef:Lijkt mij meer iets voor het "Belgacom/Skynet" forum dan voor "Userbase".
Post dus gemoved :-)
ok, srry :-)
tommy007
Starter
Starter

StB schreef:Als je BelgacomTV bestelt in een VDSL zone kan je geen DIY installatie kiezen en komt Belgacom hierdoor gratis je lijn omzetten en de digitale televisie installeren. Modem moet je zelf niet aankopen.
thx, wat is je bron?
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

tommy007 schreef:
StB schreef:Als je BelgacomTV bestelt in een VDSL zone kan je geen DIY installatie kiezen en komt Belgacom hierdoor gratis je lijn omzetten en de digitale televisie installeren. Modem moet je zelf niet aankopen.
thx, wat is je bron?
Hetgeen StB heb ik ook gehoord. Maar als je zeker wil weten, bel dan ff naar belgacom klantendienst.
StB
Plus Member
Plus Member

Bron: http://www.maxouphones.be/content/view/63/1/

Les clients ayant un raccordement Belgacom TV sur VDSL sont obligés de prendre le Full Install (DIY impossible); ils bénéficieront d'un service full install gratuit
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

tommy007 schreef:
thx, wat is je bron?
Ik kan dit bevestigen,... bij mij is het zo gegaan :wink:
Met je oude adsl modem kan je vanaf dat moment niks meer aanvangen.
Ik kan dit alleen maar toejuichen dat ze dat spontaan doen want dan kan je direct ook 2 TV's aansluiten terwijl je op je internetsnelheid nikske moet in boeten.
mobaonthemoon
Starter
Starter

Xplod schreef:
tommy007 schreef:
thx, wat is je bron?
Ik kan dit bevestigen,... bij mij is het zo gegaan :wink:
Met je oude adsl modem kan je vanaf dat moment niks meer aanvangen.
Ik kan dit alleen maar toejuichen dat ze dat spontaan doen want dan kan je direct ook 2 TV's aansluiten terwijl je op je internetsnelheid nikske moet in boeten.
Klopt inderdaad - heb dit antwoord ook gekregen in Belgacomwinkel. Op VDSL is momenteel wel nog geen I-talk (telefoneren via modem) mogelijk. Anders kan je het pack ADSL go + Belgacom TV + I-talk no limit nemen tegen 67.50 EUR - als ik het me goed herinner tenminste.
peewee
Plus Member
Plus Member

klopt volledig zowel bij ADSL 2 als bij VDSL krijg je de modem er gratis bij en dit al zolang belgacom TV op de markt is.
tommy007
Starter
Starter

ik kan het nu ook bevestigen en beamen :)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”