Snelle vraagjes voor ik overschakel.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gorge
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2005, 15:30

Hallo,
Ik sta op het punt over te schakelen naar Dommel, nog enkele vraagjes

Wordt het contract met Belgacom meteen opgezegd als ik naar Dommel overschakel?
Hoe snel zal de snelheid van mijn lijn zijn?
Behoud ik het telefoonnummer van Belgacom?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Snelheid in theorie hetzelfde, normaal word skynet opgezegt, maar voor de zekerheid toch zelf een aangetekend brief sturen voor de opzeg. Telefoonnummer blijft hetzelfde want voor adsl heb je een telefoonnummer nodig
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Zoals ljd al zei:

1) Dommel zit op hetzelfde netwerk als BGC, dus theoretisch is er geen enkel verschil. Hoewel ik uit eigen ondervinding wel een kleine snelheidsverhoging ondervond (10-20kByte meer).

2) uw lijn en telnr blijft ge behouden tenzij ge die over laat zetten naar VB Dommel telefonie he.

Nu betaald ge op uw BGC factuur twee zaken: 1) uw telefoonlijn en 2) uw internet abo
Als ge overschakelt verdwijnt gewoon uw internet factuur , alle ja die krijgt ge dan van een andere ISP he :p
Die telefoonlijn hebt ge trouwens altijd nodig, ofwel raw copper (enkel adsl signaal) maardat kost bijna het dubbele van een discovery lijn.
Gorge
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2005, 15:30

En moet ik eerst weten wanneer mijn contract bij BGC verloopt of maakt dat niets uit?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Georgezzz schreef:En moet ik eerst weten wanneer mijn contract bij BGC verloopt of maakt dat niets uit?


Als dat minder dan een jaar is best wel wachten tot je een jaar klant bent. Anders niet.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Georgezzz schreef:En moet ik eerst weten wanneer mijn contract bij BGC verloopt of maakt dat niets uit?

Zoals Deej zegt: als je al een jaar of meer klant bent, EN niet op en promo bent ingegaan, kan je overschakelen.

Indien je niet helemaal zeker bent: gewoon ff naar BGC bellen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”