Ik heb een opzeg lopen voor Telenet internet met ingang van 31/8/07.
Aangezien ik in "mijn telenet" steeds een foutmelding krijg van Telenet zelf als ik een e-mail adres wil schrappen of bijmaken, heb ik hun helpdesk gebeld.
Daar vertelde men mij doodleuk dat dit niet mogelijk meer is aangezien mijn account "in opzeg" staat. Navraag bij de backline bracht geen soelaas: het was niet mogelijk om dit even te deblokkeren zodat ik de aanpassingen kon doen. Van klantvriendelijkheid gesproken!
Het is een schande dat je wél mag betalen tot einde contract, maar je niet meer over alle normale faciliteiten mag beschikken zoals een gewone klant op méér dan een maand van de einddatum van je contract!
Ik ben blij dat ik er (bijna) vanaf ben. Ik trek binnenkort in bij mijn vriendin en dacht daar ook Telenet te laten aansluiten, maar na dit voorval mogen ze dat wel vergeten. Voor pakweg 740 euro per jaar (Turbonet klant) vind ik wel een andere provider die iets meer service biedt.
Laat het een verwittiging zijn voor andere mensen die van plan zijn hun telenet account op te zeggen...
Onmogelijk e-mail adres te wijzigen tijdens opzegperiode
Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom wil je nog wijzigingen aanbrengen binnen deze periode?
Misschien valt het wel op een andere manier op te lossen?
(en dan denk ik vooral aan het vrijgeven van e-mail adressen)
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Hmm als dit effectief zo is, dan zou ik de ombudsdienst raadplegen. Mijn insziens is de dienstverlening verbonden aan een product impliciet eigen aan dit product, en betekent de onmogelijkheid hiervan te profiteren op eender welk moment van de dienstverlening flagrante contractbreuk. Lijkt me dan ook logisch dat ze u een opzegvergoeding uitkeren (nietwaar? :p).
Ik heb een e-mail alias dat ik niet meer nodig heb (aangezien ik Telenet verlaat) maar waarin een vriend van mij (die wel nog Telenet heeft) zeer geïnteresseerd is. Ik zou dus graag dat alias afschaffen bij mij en het dan vrijgeven zodat hij het dan meteen kan overnemen. Maar het adres afschaffen lukt niet meer omdat mijn account locked staat, ik kan het adres dus ook niet vrijgeven.YuGuY schreef:Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Mocht je een manier kennen om het toch gedaan te krijgen ben ik altijd één en al oor
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wat mij vooral stoort in de hele zaak is dat de klant niet meer over alle functionaliteiten beschikt, hoewel hij daarvoor nog de volle pot betaalt tot de laatste dag.
Bedrijven moeten eens leren dat, als een klant een opzeg doet, het best mogelijk is dat ze op een andere manier (in mijn geval dacht ik terug Telenet te nemen eens ik ingetrokken ben bij mijn vriendin) of later nog aan die bijna ex-klant kunnen verdienen. Als mensen je dienst opzeggen en je blijft professioneel en hulpvaardig tegenover hen, komen ze later ook veel sneller terug of blijven ze je bedrijf op een positieve manier promoten naar derden toe.
Vooral het feit dat er geen mogelijkheid was bij de helpdesk om alles even te deblokkeren heeft bij mij kwaad bloed gezet.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Een gelijkaardige vraag werd onlangs ook op het PUB-forum gesteld:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=7612
Misschien heeft de vraagsteller daar een antwoord gekregen? Ik zou zeggen, steek daar ook eens je licht op.
Misschien heeft de vraagsteller daar een antwoord gekregen? Ik zou zeggen, steek daar ook eens je licht op.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hij is daar ook de vraagstellerlocalhost schreef:Een gelijkaardige vraag werd onlangs ook op het PUB-forum gesteld:
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)