hoe werkt opzegging van belgacom en overstap naar dommel?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
piet.pienter
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

hoi allemaal.
Ik zou de overstap willen doen naar dommel en belgacom per 9/9 willen opzeggen.Doet dommel dit voor mij of moet ik alles zelf regelen.Ik begrijp wel dat een abo bij dommel geen probleem zal zijn maar de opzeg bij belgacom???Ik kan niet weg bij belgacom voor 9/9/07 omdat ik tot dan mijn jaarcontract heb lopen.
Kan dommel mij ook telefonie aanbieden en zo ja hoe gaat dat ik zijn werk?
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Gewoon even bellen of mailen naar Dommel, zij zullen je wel kunnen helpen ;)
www.dommel.be

Maar normaal gezien moet je gewoon een paar dagen voor het einde van je contract bij BGC Dommel bestellen, als je met overschrijving betaald duurt dat toch enkele dagen (2-5 normaal). Gegevens invullen op de site, dan het contract invullen en scannen en mailen/faxen/opsturen met post (duurt langer natuurlijk). Dan betaal je de setup kost en je eerste maand, en na een paar dagen kan je online met Dommel. Bij sommigen gaat het zelfs dezelfde dag nog als je met creditcard betaald en het contract doormailt/faxt.

En Dommel bied idd ook telefonie aan, dan zetten ze een Fritzbox bij je thuis waarop je de telefoons kan aansluiten.

Maar zoals ik al zei, gewoon eens een belletje of mailtje sturen en ze zullen je daar verder vlot begeleiden. Normal gaat het overschakelen van BGC naar Dommel heel vlot hoor (ook bij mij, BGC heeft zelfs heel netjes het teveel betaalde bedrag van mijn abo verrekend). Want eigenlijk zegt Dommel het niet op, maar doet BGC dit zelf eens ze de aanvraag van Dommel krijgen.
Niezel
Starter Plus
Starter Plus

ik zou graag ook overstappen (van adsl naar dommel) maar mn ouders hebben vorig jaar in maart meegedaan aan de adsl-go promo.
Na zoeken hebben we dat blad teruggevonden maar daarop staat (ongeveer, denk ik) dat dat alleen voor onze telefoonlijn is. Wil dat zeggen dat ik mijn internet kan opzeggen zonder extra kosten (zolang ik maar mijn classic-line niet opzeg) of moet ik toch wachten tot maart?
Ik zal het nog eens checken maar kan er iemand mij zeggen wat het antwoord zou zijn? (mss uit eigen ervaring)
eco racer
Plus Member
Plus Member

omdat ik die klote BGC DL nog steeds nodig heb ...
ik ga bij EDPNET 24 Mbps +BGCDL-T-A korting is dat 41.80 euro per maand voor 60 GB [5 keer meer dan TELENET ExpressNet en Belgacom/Skynet ADSL Go :eek:
ik hoop echt dat veel mensen weg gaan bij TELENET/BOEVENNEST NV en BELGACOM SKYNET :wink:
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

eco racer schreef:TELENET/BOEVENNEST NV
Eco racer,

Mag ik jou vragen om toch beleeft te blijven tegenover ISP's? Ik ben zelf ook geen fan van Telenet. Maar een beetje volwassenheid is wel een must.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”