Op aanraden van een van jullie heb ik deze week een accountje aangemaatk bij Voipcheap. Tot gisteren, geen problemen, maar vanaf gisterenmiddag kon ik geen telefoonnummers meer bereiken bij Telenet, alle andere connecties verliepen zonder problemen.
Zijn deze problemen gekend? Als deze ze blijven voordoen, kan dit op een of andere manier gemeld worden aan Voipcheap?
mvg
Geert
Voipcheap
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik heb ook al enige tijd een accountje bij voipcheap, voipbuster en smsdiscount.
Allen zijn van dezelfde groep.
Meestal werkt alles goed. Soms zijn bepaalde nummers een tijdje niet bereikbaar.
Heb je klachten dan ben je aan het verkeerde adres. Op mail antwoorden ze niet en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.
Je kan wel eens kijken op het forum van voipbuster en daar je problemen voorleggen. Een van de moderatoren is een Nederlander, dus je kan zelfs je probleem in je eigen taal posten.
Allen zijn van dezelfde groep.
Meestal werkt alles goed. Soms zijn bepaalde nummers een tijdje niet bereikbaar.
Heb je klachten dan ben je aan het verkeerde adres. Op mail antwoorden ze niet en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.
Je kan wel eens kijken op het forum van voipbuster en daar je problemen voorleggen. Een van de moderatoren is een Nederlander, dus je kan zelfs je probleem in je eigen taal posten.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Blijkbaar kan ik met mijn account van voipcheap niet inloggen op het forum van voipbuster!!
Zonder inloggen krijg je niets te zien en een mogelijkheid om te registreren is er niet!!
mvg
Geert
Zonder inloggen krijg je niets te zien en een mogelijkheid om te registreren is er niet!!
mvg
Geert
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Je moet een account hebben bij voipbuster om in het forum te geraken. Even dus het progje van voipbuster downloaden, accountje aanmaken en dan kan je op het forum.
Verwacht er wel niet te veel van...
Verwacht er wel niet te veel van...