Onlangs is UB uitgebreid met een item over energie.
Goed idee vind ik.
Naar aanleiding van mijn topic over de aankoop van een nieuwe PC (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=14946) dacht ik dat het een goed idee zou zijn om online computerwinkels op te nemen als apart onderdeel.
Veel bestaat er bij mijn weten niet over in Vlaanderen (wel Tweakers, maar dat is toch voornaamlijk Nederlands).
Wat vinden jullie van het idee. We kunnen niet allen prijzen vergelijken, maar ook service.
En uiteraard hebben de winkeliers recht om te reageren.
voorstel tot verdere uitbreiding userbase
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
- dietervanb
- Elite Poster
Bedoeling is uiteraard dat het door de forumleden zelf wordt bijgehouden.
Wie ergens iets koopt kan hier zijn bevindingen kwijt.
Beetje zoals de providers.
Wie ergens iets koopt kan hier zijn bevindingen kwijt.
Beetje zoals de providers.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Op zich klinkt dat niet slecht eh, maar wat met winkels die hier (al dan niet terecht) afgebroken worden tot op de grond? Wordt UB dan aansprakelijk gesteld voor laster? Of dat die winkels zich hier komen promoten of valse "shop surveys" geven ...
Allé ja, ik weet 't niet. 't kan goed gaan, 't kan slecht gaan ...
Allé ja, ik weet 't niet. 't kan goed gaan, 't kan slecht gaan ...
- dietervanb
- Elite Poster
Denk als er winkels onterecht afgebroken worden dit zal tegengesproken worden door andere leden.
Als ik bv. morgen hier een kruistocht tegen Dommel zou willen beginnen, zou ik snel teruggefloten zal worden.
Ook bv. winkels die reclame willen maken zullen wel door de mand vallen. Degene die zichzelf hier ophemelen zullen ook wel forumleden tegenkomen die andere ervaringen hebben.
Nu ja, het is maar een idee.
Ik vind het erg dat we in Vlaanderen zo weinig hebben.
In Nederland heb je Tweakers en kieskeurig. In Duitsland Guenstiger en nog vele anderen.
Ik heb in het verleden dikwijls in Nederland en Duitsland gekocht omdat ik door die gegevens dacht dat alles daar veel goedkoper was. Na veel zoeken merk ik dat er hier ook winkels zijn met redelijke prijzen, maar ze zijn moeilijk te vinden.
Als ik bv. morgen hier een kruistocht tegen Dommel zou willen beginnen, zou ik snel teruggefloten zal worden.
Ook bv. winkels die reclame willen maken zullen wel door de mand vallen. Degene die zichzelf hier ophemelen zullen ook wel forumleden tegenkomen die andere ervaringen hebben.
Nu ja, het is maar een idee.
Ik vind het erg dat we in Vlaanderen zo weinig hebben.
In Nederland heb je Tweakers en kieskeurig. In Duitsland Guenstiger en nog vele anderen.
Ik heb in het verleden dikwijls in Nederland en Duitsland gekocht omdat ik door die gegevens dacht dat alles daar veel goedkoper was. Na veel zoeken merk ik dat er hier ook winkels zijn met redelijke prijzen, maar ze zijn moeilijk te vinden.
flt schreef:Dat kost immens veel tijd/energie.
Zo'n site schrijven is 1 punt maar ze constant up to date houden... een heel ander
Had ik al gelezen, direct na de reply van flt, maar dacht ook aan de moderators.meon schreef:Wordt UB dan aansprakelijk gesteld voor laster? Of dat die winkels zich hier komen promoten of valse "shop surveys" geven ... Allé ja, ik weet 't niet. 't kan goed gaan, 't kan slecht gaan ...
Die hebben nu al heel wat werk erbij genomen met het nieuwe forum Energie.
Beter eens goed te overleggen, we probeerden altijd zoveel mogelijk reclame weg te houden van Userbase.
Firma's maken zo al reclame genoeg. (mijn persoonlijke mening)
![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/bar_userbasemoderator.png)
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik denk dat het misschien aangewezen is, bv welke hardware specs minimaal zijn, naar welke zaken men moet kijken als iets aangekocht wordt, dus als men een computer wil om spelletjes te spellen, .. als men een computer wil voor gewoon email internetten eens af en toe een film, .. enz. de prijzen en winkels denk ik dat men voor zich zelf best kan uitmaken alhoewel een lijst met winkels misschien niet slecht is, maar om nu reclame en producten te gaan bespreken van iedere winkel, ..
't Is geen slecht idee, maar ik zie er niet veel goeds van komen, ..
Misschien een uitleg van wat alles is, is ook niet slecht, bv AGP vs PCI-X
't Is geen slecht idee, maar ik zie er niet veel goeds van komen, ..
Misschien een uitleg van wat alles is, is ook niet slecht, bv AGP vs PCI-X
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Ik denk dat je PCI-E bedoelt.Ofloo schreef:Misschien een uitleg van wat alles is, is ook niet slecht, bv AGP vs PCI-X
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
PCI-X bestaat ook ...DarthDavy schreef:Ik denk dat je PCI-E bedoelt.Ofloo schreef:Misschien een uitleg van wat alles is, is ook niet slecht, bv AGP vs PCI-X