Overschakelen naar Dommel

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
freazy
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 aug 2005, 12:39

Hallo,ik ben al 7 jaar klant by Belgacom Skynet en sinds we de 36u Leechtruck niet meer kunnen toepassen zeer misnoegd over Belgacom en daarom had ik gedacht aan een overstap naar Dommel.
Ik heb juist m'n factuur ontvangen voor 2 maanden Adsl maar wat is nu de beste tyd om mij in te schrijven bij Dommel.Welk proces moet ik juist doen om mij in te schrijven en belgacom skynet op te zeggen.
kan iemand mij hierbij helpen aub??
Bedankt in ieder geval

Greetz Frederic ;)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Eerst eens checken bij Belgacom om te zien of je nog vasthangt aan een jaarcontract. Zo niet, dan is je abonnement altijd opzegbaar (anders ook, maar betaal je een verbrekingsvergoeding). Het teveel betaalde bedrag bij Skynet wordt dan netjes terugbetaald.

Hier meer info: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13635
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Als je niet meer aan een jaarcontract van Belgacom vastzit moet je zeker naar Dommel overstappen!!! Ik ben ook wakkergeschoten door het niet meer werken van de leechtruuk (was al 6+ jaar klant bij Skynet), en ben direct overgeschakeld naar Dommel. Je krijgt (veel) meer voor minder geld, join the club :-D
Bij de inschrijfprocedure van Dommel vragen ze gewoon naar je telefoonnummer waar je Skynetabo opstaat en je mailadres. Opzeggen doen ze zelf voor jou. Na twee weken kreeg ik van Belgacom een brief waarin stond dat ze mijn aanvraag tot stopzetting van het contract goed ontvangen hadden. Supersimpel dus.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Typisch Belgisch zeker: we kunnen onze ISP niet meer misbruiken dus we zijn weg. :eek:

Naja, zoals eerder gezegd: gewoon controleren of je weg kan bij Belgacom (een telefoontje naar de klantendienst is alles wat nodig is) en als dat het geval is gewoon Internet aanvragen bij Dommel en zij doen de rest.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

DarthDavy schreef:Typisch Belgisch zeker: we kunnen onze ISP niet meer misbruiken dus we zijn weg. :eek:

Naja, zoals eerder gezegd: gewoon controleren of je weg kan bij Belgacom (een telefoontje naar de klantendienst is alles wat nodig is) en als dat het geval is gewoon Internet aanvragen bij Dommel en zij doen de rest.



Mja, in mijn ogen is dat niet misbruiken he. Belgacom misbruikt het duopolie. En ik haal uit de lijn wat er mogelijk op is. Nu kon ik er minder uithalen, dus ga ik naar een betere oplossing.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Euhm... Volgens mij deed je iets wat je niet mocht. De leechtruk mocht misschien wel werken, maar dat wil niet zeggen dat je hem mag toepassen.

Zoals ik maandag in de colruyt stond en mijn onthaalkaart voor pas gehuwden zocht in mijn portefeuille en maar niet vond, zei de kassier: "tsjah, zoveel heb je toch niet mee. Geef je onthaalkaart eens aan een kennis of familielid zodat je een grotere factuur hebt." Het mag niet, maar het kan wel...
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

Met een vergelijking kan je de oorspronkelijke stelling verdraaien zoals je wil.

Bv je zou ook gewoon kunnen zeggen, 'ik heb een vriend en die heeft elke maand nog een paar gig over. Ikzelf kom niet toe, en dus gebruik ik voor een tijd zijn abonnement.'

--> Dat zou een betere vergelijking zijn.

Ik ben niet verantwoordelijk van hoe de ISP zijn dienst verleent, alleen zij. Ik log enkel op een normale manier in en dl. Aangezien ik hier geen paswoorden of wat dan ook zitten hacken heb is er helemaal niks verkeerd gebeurd. Dat je een andere mening hebt is OK. Maar voor een rechtbank zou je geen schijn van kans maken.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”