Heb ik teveel betaald of niet? Eicon Diva 2430 Internet Gateway
Voor dit ding heb ik in julie 218€ neergelegd en ik denk dat ik opgelegd ben geweest of mss een verkeerde prijs? Wie helpt me eruit?
Prijs Diva 2430 Internet Gateway?
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb je toestelletje aan volgende prijs gezien:
- € 257.28
Als je twijfelt aan een goede prijs: -> Google
Je kan eveneens terecht op pricewatch van Tweakers.net.
Ebay en gewoon sites van pc-winkels kan je véél te weten komen.
Volgens mij heb je een redelijk goedkope prijs betaald.
- € 257.28
Als je twijfelt aan een goede prijs: -> Google
Je kan eveneens terecht op pricewatch van Tweakers.net.
Ebay en gewoon sites van pc-winkels kan je véél te weten komen.
Volgens mij heb je een redelijk goedkope prijs betaald.
I love it when a plan comes together!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 43 keer
Thx guys, het probleem is dat ik niet veel instellingen aan dit toestel kan veranderen (port swappen enzovoort) en ik heb even gesurfd en er bestaat de mogelijkheid om via Windows Telnet een verbinding te maken met de router om heel veel instellingen te veranderen via de command prompt...
Maar (altijd de beruchte maar) als ik via dat systeem inlog vraagt deze me een passwoord en als ik nix (standaard is nix) invul dan geeft het me geen toegang..... Dus ik denk dat Belgacom me een router heeft verkocht waar ik zelf niets aan kan veranderen
Maar (altijd de beruchte maar) als ik via dat systeem inlog vraagt deze me een passwoord en als ik nix (standaard is nix) invul dan geeft het me geen toegang..... Dus ik denk dat Belgacom me een router heeft verkocht waar ik zelf niets aan kan veranderen

- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
En als je de modem reset? Misschien wordt dan het pasword ook gereset. Het is een wilde gok, ik heb geen ervaring met die modems. Als het zo is, dan vind ik wel dat ze je dat paswoord mogen geven hoor. Het is immers jouw modem, dus jij moet volledige toegang hebben. Niet beperkt zijn door paswoorden. Bel anders eens naar de helpdesk. Misschien weten zij raad.
Cheers
Cheers
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Aangezien dat geen router is die gehuurd wordt van BGC, zou het pwd normaal meegegeven moeten worden of in de manual moeten staan, tenzij die module enkel voor support dient.. en dat enkel de fabrikant daar access wil in hebben
.

I love it when a plan comes together!