Aansluiting

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
sedat-007
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo, Hoe kan ik weten of er binnenkort of ooit tenminste een belgacomlijn in mijn buurt is?
Ik woon namelijk in Drongen (deelgemeente Gent) en ik heb die test dus gedaan en er is hier geen centrale ofzo. Maar ik zou graag willen aansluiten bij Edpnet. Wat moet ik doen? Wachten?

Dank Bij Voorbaat
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zelf kun je je niet testen, BGC moet dat voor je doen. Het beste kun je eens een email sturen naar de support van dommel.
Te bereiken op www.dommel.com

Geef een telefoonnummer door van je dichtstbijzijnde buur.

Als je geen telefoonlijn hebt lopen naar je huis, en je wilt er één, dan zal Belgacom er één moeten leggen, kap- en breekwerk.
sedat-007
Starter
Starter

Ik heb ze eens gevraagd of hier aansluiting mogelijk was en ze zeiden van wel. Ik heb dan weer beantwoord en verdere details gevraagd.
ik heb wel nog een vraag voor jullie, heeft Edpnet een telefoonabbonement en hoeveel kost dit maandelijks?
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

sedat-007 schreef:ik heb wel nog een vraag voor jullie, heeft Edpnet een telefoonabbonement en hoeveel kost dit maandelijks?
Nee, ze hebben wel een mobiele oplossing:
http://edpnet.be/cms.aspx?S=EDPnet_Mobile
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

DaNi0 schreef:
sedat-007 schreef:ik heb wel nog een vraag voor jullie, heeft Edpnet een telefoonabbonement en hoeveel kost dit maandelijks?
Nee, ze hebben wel een mobiele oplossing:
http://edpnet.be/cms.aspx?S=EDPnet_Mobile
Ik heb een interessanter gsm-abonnement! 3€ abonnementskosten/maand
& 10cent/min naar alle lijnen de eerste 60minuten,daarna 20cent (ik bel nooit langer dan 60min).
Reseller van Base, maar niet voor iedereen beschikbaar (enkel voor mensen die bij de provincie,overheid e.d. werken)
sedat-007
Starter
Starter

Ja, ze hebben nu weer een bericht verzonden en zeggen dat ADSL wel beschikbaar is maar ADSL2+ niet.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

laurens7 schreef: Ik heb een interessanter gsm-abonnement! 3€ abonnementskosten/maand
& 10cent/min naar alle lijnen de eerste 60minuten,daarna 20cent (ik bel nooit langer dan 60min).
Reseller van Base, maar niet voor iedereen beschikbaar (enkel voor mensen die bij de provincie,overheid e.d. werken)
Ah origineel was dat voor de spoorwegen hé?
Naam was Scoov, nadien werd dat gewijzigd naar Wire-Less?
Indien ja dan is dat een abo voor iedereen die werkzaam is in de openbare sector.
Openbaar vervoer, Politie, brandweer etc..
Wij hebben dat hier ook ,eerste abo = EUR 3/maand volgende kost nog minder.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Petrikske schreef:
laurens7 schreef: Ik heb een interessanter gsm-abonnement! 3€ abonnementskosten/maand
Ah origineel was dat voor de spoorwegen hé?
Naam was Scoov, nadien werd dat gewijzigd naar Wire-Less?
Indien ja dan is dat een abo voor iedereen die werkzaam is in de openbare sector.
Openbaar vervoer, Politie, brandweer etc..
Wij hebben dat hier ook ,eerste abo = EUR 3/maand volgende kost nog minder.
idd
S|N
Plus Member
Plus Member

Eigenlijk is dit dan toch discriminatie?

Als iemand achter zo'n abonnement vraagt, een privépersoon die niets met een overheidsinstantie te maken heeft, moet dit toch ook kunnen krijgen?

Ik heb vroeger bij Belgacom genoeg van die fratsen meegemaakt dat er bepaalde promo's waren voor zeer specifieke doelgroepen... Maar vroeg iemand buiten de doelgroep voor het specifieke product mochten we het niet weigeren...
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”