Posten in news.scarlet.be
Ik ondervind sinds gisteren problemen met het posten van berichten op news.scarlet.be. Krijg telkens de volgende foutmelding: "437 Rejected 763 000100 IOErrorX". Getest met verschillende berichten (zowel yEnc als tekst) en in verschillende groepen. Zelfs scarlet.be.general werkt niet meer. Zijn er nog mensen die problemen hebben?
Klopt, is al een tijdje zo. news.scarlet.be verwijst tegenwoordig gewoon naar news.scarlet.nlSparky schreef:http://www.tik.be/stug/nieuws/scarlet_n ... scarlet_nl
Code: Selecteer alles
nslookup news.scarlet.be
Non-authoritative answer:
Name: reader.news.scarlet-internet.nl
Address: 213.204.195.29
Aliases: news.scarlet.be, news.scarlet.nl
In welke groep kijk je? De laatste post die ik zie in scarlet.be.general is van Rambo, met als datum 10/07/2007 0:21. Zowel via news.scarlet.be als news.scarlet.nl.Sparky schreef:Ah, maar als ik in news.scarlet.be kijk zie ik alleen berichten van 2004en niet de berichten die in news.scarlet.nl staan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
news.scarlet.be en news.scarlet.nl zijn één en hetzelfde systeem. Dus het kan niet dat de ene wel goed zou werken en de andere niet. Waarschijnlijk is er iets mis met je instellingen.
De Scarlet helpdesk weet het blijkbaar zelf ook niet meer...
Op mijn vraag waarom het kwam dat er niet meer gepost kon worden in de nieuwsgroepen kreeg ik dit antwoord:
Op mijn vraag waarom het kwam dat er niet meer gepost kon worden in de nieuwsgroepen kreeg ik dit antwoord:
Daarop reageerde ik met de melding dat de nieuwwservers werden doorgelinkt naar de Nederlandse Scarlet nieuwsservers. En daarop hadden ze dit te zeggen:"Het antwoord is:
Scarlet gebruikt geen news server meer. (Dit is reeds gemeldt geweest +/- 2 maanden geleden)."
tsja..."Het antwoord is:
Deze info is echter foutief. Het is niet onze bedoeling om deze servers te gaan doorlinken naar onze Nederlandse servers."