gratis skynet mailadres?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
pluppie
Member
Member

Weet iemand of je op één of andere manier een gratis skynet emailadres kan krijgen?

Vroeger had je dial up accounts die gratis waren met skynet emailadres.
Nu zie ik dat die veranderd zijn in belgacom.net emailadressen.

Ik heb nl al 12 jaar een @skynet.be emailadres en zou dit niet graag verliezen. Mijn vader gaat nu zijn skynet abonnement opzeggen en dit betekent bye bye mailadres.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

pluppie schreef:Weet iemand of je op één of andere manier een gratis skynet emailadres kan krijgen?

Vroeger had je dial up accounts die gratis waren met skynet emailadres.
Nu zie ik dat die veranderd zijn in belgacom.net emailadressen.

Ik heb nl al 12 jaar een @skynet.be emailadres en zou dit niet graag verliezen. Mijn vader gaat nu zijn skynet abonnement opzeggen en dit betekent bye bye mailadres.
do it my way(zie topic) email adres verwijderen voor de opzeg!
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Eeen gouden raad he, maak ineens een Gmail (of Yahoo,hotmail,..) account aan en maak u nooit meer zorgen als ge van ISP veranderd.
In een keer de korte pijn, heb ik ook gedaan met mijn overschakeling naar Dommel.

En't is nog gratis ook (en die labels die ze gebruiken ipv folders, enorm handig).
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Draco888 schreef:(en die labels die ze gebruiken ipv folders, enorm handig).
En met een juiste filter komen uw mails bij de correcte map/label terecht. Zo krijgen al mijn facturen EDPnet een apart label, zo zie ik ook hoeveel facturen niet betaald zijn (ongelezen berichten met EDPnet label; gelukkig is dit er meestal maar 1).

Sorry voor de off-topic.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”