Problemen met mail

Plaats reactie
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

hallo, heb sinds vanmorgen problemen met ophalen mail. Geraak niet ingelogd (bad username or pasword) via Outlook. Ook online via webmail geraak ik er niet in. Mailadres eindigend op @versateladsl.be. Nog iemand problemen?
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hello,

Je kan best even de helpdesk bellen hiervoor.

Mvg,
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... idem hier, en nogal moeilijk bellen bij een compleet falende All-in, nietwaar. :twisted: (no phone, no internet, nada)
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Volgens helpdesk waren er deze voormiddag meerdere problemen met Tele2 AllInn. Zijn servers opnieuw aan het opstarten... . Zal zich dus wel oplossen zeker?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

waarschijnlijk, en hopelijk voor hun. :lol:

Neh, zal wel terug in orde komen, maar geeft toch maar nog eens aan dat Tele2 nog wel een weg af te leggen heeft indien eenzelfde betrouwbaarheid als Telenet of BGC wordt nagestreefd, en dat het "op eigen borst kloppen" vanwege Tele2 nog wel wat voorbarig is.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Terug online en met werkende telefoon. Ditmaal was een reset niet voldoende,en kwam de recovery CD er bij te pas. Da's ook een eerste.

Maar toch : met enkel de recovery kwam ik er nog niet : no phone. Nu ken ik die settings inmiddels wel een beetje, was dus geen drama, maar toch : goed om een backup van je modem (ini) te hebben.

Tele2 zou toch eens moeten overwegen een tooltje ter beschikking te stellen van de klanten om dit met een minimum van kennis te kunnen terugstellen door "oma van op de hoek". Scheelt wel een paar honderden telefoontjes op de helpdesk denk ik.

Ach ja. Blijf wel tevreden hoor, maar het gevoel van "hoe lost een minder geinformereerde klant dit op ????" blijft toch hangen. Mijn vader bijvoorbeeld is een krasse 70'er met een fascinatie voor techniek (ex-Electronics Engineer), maar hij krijgt dit niet voor elkaar, en de man is nogthans zeker niet van de domsten ...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”