Telenet Digitaal op Full HD plasma?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Zijn er soms mensen die telenet digitaal hebben op een full hd plasma of lcd? En wat is de kwaliteit van de uitzendingen dan?
Ik zit momenteel nog te twijfelen als ik een fullhd tv koop, of toch maar hdready met 1366 x 768.
Ik zit momenteel nog te twijfelen als ik een fullhd tv koop, of toch maar hdready met 1366 x 768.
Laatst gewijzigd door ljd 01 jul 2007, 11:09, in totaal 1 gewijzigd.
- brooklyn
- Elite Poster
Die telenet rommel is niet gemaakt voor een plasma/lcd maar voor een gewone crt tv (en dan nog).Die toestellen hebben nog steeds een pre-historisch scart aansluiting ipv HDMI. Om degelijk beeld te hebben op je full HD zul je moeten films afspelen op een HD-DVD of op Blu-ray speler, indi begint binnenkort met HD uitzendingen, als je gelukt hebt, hier kan ik het niet nemen.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Bedankt: 12 keer
Ten eerste is digitv van TN niet echt digitaal . Je moet via scart aansluiten , dus wordt je signaal analoog aan de tv gebracht . Ik heb een HD ready gekocht van samsung , en het beeld dat geupscaeled wordt is duidelijk beter dan het analoog of digitaal via scart. Zelfs vrt ziedt er beter uit in 720p ( of 1080i , dit kan een hd ready ook aan ). Ik zit in indi gebied ter verduidelijking.ljd schreef:Zijn er soms mensen die telenet digitaal hebben op een full hd plasma of lcd? En wat is de kwaliteit van de uitzendingen dan?
Als je oude tv nog werkt zou ik no effe wachten , de prijzen zullen nog verder zakken.
Als je een nieuwe tv koopt , dan hangt het van je budget af wat je wil spenderen . Toekomst gericht toch minstens een HD ready . En maar hopen dat TN snel een box met een van beide aansluitingen uitbrengt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik heb een full HD Televisie en Telenet digitaal en ik zie geen storende elementen.
Uiteraard heb je blokjesvorming maar daar merk je weinig van. Dat je (voorlopig) niet het maximale uit je scherm haalt is duidelijk maar je bent klaar voor de toekomst.
Uiteraard heb je blokjesvorming maar daar merk je weinig van. Dat je (voorlopig) niet het maximale uit je scherm haalt is duidelijk maar je bent klaar voor de toekomst.
-
- Elite Poster
Nog een ervaringsdeskundige?brooklyn schreef:Die telenet rommel is niet gemaakt voor een plasma/lcd maar voor een gewone crt tv (en dan nog).Die toestellen hebben nog steeds een pre-historisch scart aansluiting ipv HDMI. Om degelijk beeld te hebben op je full HD zul je moeten films afspelen op een HD-DVD of op Blu-ray speler, indi begint binnenkort met HD uitzendingen, als je gelukt hebt, hier kan ik het niet nemen.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Waar heb je jouw full hd televisie gekocht?Bij de mediamarkt ofzo?Astralon schreef:Ik heb een full HD Televisie en Telenet digitaal en ik zie geen storende elementen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Duh. Als je dat praktisch gratis krijgt en minder moet betalen. Moest iedereen helderziende zijn over het product dat hij koopt, bestond test-aankoop niet meer.Astralon schreef:Waarom heb je het dan gekocht?lithion schreef:Ze zijn even slecht. Enkel als Telenet eens start met HD uitzendingen gaat het misschien beter worden.
Telenet Digital TV is gewoon brol. Ontvangers zijn heel traag en de software mankeert serieus. Vooral de laatste update brengt meer miserie dan wat anders. Lees er eens het tik of digitalcafe forum eens op na.
Wat die tv betreft: soms geeft een HD ready toestel veel beter beeld dan een full HD TV. Veel is afhankelijk van de gebruikte up/down scaler.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Zelf gaan kijken en vergelijken is de boodschap. Ik heb dit weekend eens een Plasma Panasonic PV70 naast een Samsung LE40M86 full 1080p TFT gezet, en ik had nooit gedacht dit te zeggen, maar ik vond het beeld van de TFT Samsung _beter_ als dat van de Plasma Pana.
Kleurechtheid kwam beter over op de M86, huidskleuren ook, wat eigenlijk toch het grote voordeel van de Plasma's heet te zijn. De M86 is voorzien van het "ClearView" scherm van Samsung, waardoor zwart echt gitzwart is en niet typisch "donkergrijs" zoals je dat van TFT's normaal verwacht. Nadeel : het ding ziet er niet enkel uit als een Plasma (spiegelende oppervlak, vergelijk het met een notebookscherm met een glanzende scherm) maar heeft daardoor ook een vergelijkbaar probleem met lichtbronnen/weerkaatsingen. Feitelijk is het wel grappig : bij notebooks vervloek ik deze high-gloss screens wegens moeilijk werkbaar door weerkaatsingen, maar ik geef onmiddelijk toe dat DVD bekijken op zulke notebooks veel mooier is. Dus voor de toestellen die "ook" voor DVD/film/video gebruikt kunnen worden (notebooks) knallen alle fabrikanten er die glossy schermen op, maar op de toestellen die _voornamelijk_ moeten dienen om mooie video te tonen (de LCD TV's) kan dat plotseling weer niet (behalve bij de M series van Samsung en de high end series van Philips ?!). Rare wereld.
Maar toch, was danig onder de indruk van de Samsung, die helaas ook een beetje _duurder_ was als de HD-Ready Panasonic. Maar effectief, ik, plasma-aanhanger, zou eerder voor deze TFT kiezen als voor een plasma.
So, don't believe half of what you see, and none of what you hear, and check it out yourself.
Wat Telenet betreft, kan ik je echter niets zinnigs vertellen : InDi country here.
Kleurechtheid kwam beter over op de M86, huidskleuren ook, wat eigenlijk toch het grote voordeel van de Plasma's heet te zijn. De M86 is voorzien van het "ClearView" scherm van Samsung, waardoor zwart echt gitzwart is en niet typisch "donkergrijs" zoals je dat van TFT's normaal verwacht. Nadeel : het ding ziet er niet enkel uit als een Plasma (spiegelende oppervlak, vergelijk het met een notebookscherm met een glanzende scherm) maar heeft daardoor ook een vergelijkbaar probleem met lichtbronnen/weerkaatsingen. Feitelijk is het wel grappig : bij notebooks vervloek ik deze high-gloss screens wegens moeilijk werkbaar door weerkaatsingen, maar ik geef onmiddelijk toe dat DVD bekijken op zulke notebooks veel mooier is. Dus voor de toestellen die "ook" voor DVD/film/video gebruikt kunnen worden (notebooks) knallen alle fabrikanten er die glossy schermen op, maar op de toestellen die _voornamelijk_ moeten dienen om mooie video te tonen (de LCD TV's) kan dat plotseling weer niet (behalve bij de M series van Samsung en de high end series van Philips ?!). Rare wereld.
Maar toch, was danig onder de indruk van de Samsung, die helaas ook een beetje _duurder_ was als de HD-Ready Panasonic. Maar effectief, ik, plasma-aanhanger, zou eerder voor deze TFT kiezen als voor een plasma.
So, don't believe half of what you see, and none of what you hear, and check it out yourself.
Wat Telenet betreft, kan ik je echter niets zinnigs vertellen : InDi country here.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nochtans kan een DVD speler (wat ook maar SD is) via SCART een veel mooier beeldje neerzetten op je TV (CRT of LCD/Plasma) dan wat de digitale TV aanbieders momenteel leveren.brooklyn schreef:Die telenet rommel is niet gemaakt voor een plasma/lcd maar voor een gewone crt tv (en dan nog).Die toestellen hebben nog steeds een pre-historisch scart aansluiting ipv HDMI.
De bitrate is dus momenteel een veel groter probleem dan SCART versus HDMI (al zal ik niet ontkennen dat die laatste beter is).
Wat SD televisie betreft op een LCD/Plasma... het aantal lijnen blijft identiek als een normale 28 of 32 inch, het beeld kan dus enkel slechter worden op een 42, 50, of zelfs nog meer inch. Kleine blokjes worden dus gewoon grote blokjes en gaan dan ook harder opvallen !
-
- Elite Poster
Neen zou ik daar nooit kopen.ljd schreef:Waar heb je jouw full hd televisie gekocht?Bij de mediamarkt ofzo?Astralon schreef:Ik heb een full HD Televisie en Telenet digitaal en ik zie geen storende elementen.
Rechtstreeks bij de importeur, is een high-end Philips.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hoe kan ik dan rechtstreeks kopen bij importeur, ik ben wel geinterseerd in de 50PF5532. Maar die is waarschijnlijk te groot voor op 2.5 meter naar te zitten kijken , dus zou ik een 42PF5532 nemen
-
- Elite Poster
1) 50 inch op 2.5 meter is te groot
2) Rechtstreeks kopen bij de importeur kan je alleen maar als bedrijf en dan nog moet je actief zijn in de juiste "branche".
Ik heb gewoon slechte ervaringen met Media Markt. Kennis van het personeel is zeer beperkt. Is goed voor CD's, DVD's, games, enz.. maar voor de rest zou ik daar nooit iets kopen.
2) Rechtstreeks kopen bij de importeur kan je alleen maar als bedrijf en dan nog moet je actief zijn in de juiste "branche".
Ik heb gewoon slechte ervaringen met Media Markt. Kennis van het personeel is zeer beperkt. Is goed voor CD's, DVD's, games, enz.. maar voor de rest zou ik daar nooit iets kopen.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Ken je dan een beter alternatief dan Media Markt??? Van den Borre ook zeker niet... Ik ken er geen. Nu ja, ik vind Media Markt best wel een goeie keten: goeie prijzen en naast het brol materiaal dat je ook in den Aldi en den Makro vind, hebben ze ook het kwaliteitsspul staan (wat natuurlijk duurder is).
Ik heb een full HD TV van Samsung, nl. de LE40F71B. Niet bij Media Markt gekocht hoor, maar bij onze Noorderburen in een online shop (Probeer maar in België eens een full hd scherm van 40 inch te vinden voor 1500 euro). Ik heb natuurlijk nu geen winkel die mij geen support kan geven, maar winkels tegenwoordig regelen ook alles met de firma zelf. Dus zelf contact leggen met Samsung komt op hetzelfde neer als je tv bvb terugbrengen naar de Media Markt.
Bon, m'n tv is natuurlijk overkill voor de rotzooi die door onze coax-kabels gestuurd wordt, maar om op te gamen en film te kijke is ie natuurlijk fantastisch. Wij zitten op 3 tot 4m van ons scherm en dat is goed te doen. Dus voor 50 inch ga je best ook nog wat verder zitten.
Ik heb een full HD TV van Samsung, nl. de LE40F71B. Niet bij Media Markt gekocht hoor, maar bij onze Noorderburen in een online shop (Probeer maar in België eens een full hd scherm van 40 inch te vinden voor 1500 euro). Ik heb natuurlijk nu geen winkel die mij geen support kan geven, maar winkels tegenwoordig regelen ook alles met de firma zelf. Dus zelf contact leggen met Samsung komt op hetzelfde neer als je tv bvb terugbrengen naar de Media Markt.
Bon, m'n tv is natuurlijk overkill voor de rotzooi die door onze coax-kabels gestuurd wordt, maar om op te gamen en film te kijke is ie natuurlijk fantastisch. Wij zitten op 3 tot 4m van ons scherm en dat is goed te doen. Dus voor 50 inch ga je best ook nog wat verder zitten.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Elite Poster
Redcoon. De technisch superieure LE40M86 : 1585€ ...Niet bij Media Markt gekocht hoor, maar bij onze Noorderburen in een online shop (Probeer maar in België eens een full hd scherm van 40 inch te vinden voor 1500 euro).
De f71 is zeker geen slecht scherm, tenminste niet na firmwareupdate naar de "justfit" bug op HDMI opgelost te hebben , maar de M8 series heeft toch echt wel een mooier panel hoor.
En goedkopere Full HD panels vinden kan ook hoor. Acer 4250 (maar niet echt een beeld om kapot van te gaan), Tatung 42EMGI (lang niet slecht !) kan je met wat zoeken bij onze noorderburen voor +/- 1350 € vinden.
-
- Deel van't meubilair
Huh... vandaar dat zelfs VTM vandaag al een beperkt deel in HDTV heeft ?ljd schreef:alle uitzendingen zullen toch nog 5 jaar of meer SD zijn
Dan heb je ook nog National Geographic, EXQI, HD1, ... en het aantal neemt constant toe.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Op dit moment wel nu ja, maar ik heb m'n TV dan ook al van maart en toen was de M-serie heel wat duurder. De F71 is nu trouwens van de markt verdwenen.kaween schreef:Redcoon. De technisch superieure LE40M86 : 1585€ ...Niet bij Media Markt gekocht hoor, maar bij onze Noorderburen in een online shop (Probeer maar in België eens een full hd scherm van 40 inch te vinden voor 1500 euro).
De f71 is zeker geen slecht scherm, tenminste niet na firmwareupdate naar de "justfit" bug op HDMI opgelost te hebben , maar de M8 series heeft toch echt wel een mooier panel hoor.
Dat doet er mij aan denken dat ik nog altijd naar Samsung moet bellen voor een firmware update kitje want dat is bij mij nog altijd niet het geval. Ik heb dan ook nog niets op HDMI aangesloten, dus ik heb er ook nog geen last van (maar dat komt nog wel, als ik een PS3 in huis haal).
Trouwens, bedankt voor de link naar redcoon België. Ik wist niet dat zij ook een Belgische site hadden.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ja idiool HD wow , ze hebben toch wel 4 programma's ofzor2504 schreef:Huh... vandaar dat zelfs VTM vandaag al een beperkt deel in HDTV heeft ?ljd schreef:alle uitzendingen zullen toch nog 5 jaar of meer SD zijn
Dan heb je ook nog National Geographic, EXQI, HD1, ... en het aantal neemt constant toe.
-
- Elite Poster
Ik dacht niet dat die kits gratis worden geleverd, standaard is de firmware upgrade bij Samsung allersinds niet gratis, maar ze zijn heel eenvoudig zelf te fabriceren. Omdat ik zo'n lieve jongen ben, heb je hier ook al meteen de link http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-1461-1.html.DarthDavy schreef: Dat doet er mij aan denken dat ik nog altijd naar Samsung moet bellen voor een firmware update kitje want dat is bij mij nog altijd niet het geval. Ik heb dan ook nog niets op HDMI aangesloten, dus ik heb er ook nog geen last van (maar dat komt nog wel, als ik een PS3 in huis haal).
En ik wist in maart al dat de F71SB eruit ging, net zoals ik nu ook weet dat indien ik een M8 koop vandaag, ik binnen een jaar naar een M9x met LED backlight + 100hz en full HD zal te koop zien in de winkels. Je kan altijd blijven wachten, natuurlijk.
Maar feit is wel, in maart kon je de Tatung bijvoorbeeld _wel_ al kopen tegen genoemde prijs. Heb zelf inmiddels 2 kenissen die hem hebben, ben bij 1 daarvan gaan kijken, en dat beeld is _voor dat geld_ echt wel goed.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
De software voor just scan heb ik al op m'n PC staan. Het probleem is enkel een kabel. Dunno of ik zo een kabel wel zelf in mekaar wil fixen. Stel je voor dat er iets in die kabel fout gaat als ik de update doe. Dan vervliegt ook m'n garantie.
Naja, ik zal Samsung wel eens bellen en zien wat zij zeggen. Ze moeten niemand langsturen: met m'n laptop kan ik zo'n update zelf wel, maar ik moet wel een goeie kabel hebben (en hem zelf in mekaar steken zie ik niet onmiddellijk zitten). Ik zou het nogal sterk vinden als ze me daar geld voor vragen: dan ga ik toch effe op m'n achterpoten gaan staan.
Naja, ik zal Samsung wel eens bellen en zien wat zij zeggen. Ze moeten niemand langsturen: met m'n laptop kan ik zo'n update zelf wel, maar ik moet wel een goeie kabel hebben (en hem zelf in mekaar steken zie ik niet onmiddellijk zitten). Ik zou het nogal sterk vinden als ze me daar geld voor vragen: dan ga ik toch effe op m'n achterpoten gaan staan.
-
- Deel van't meubilair
Drie draadjes solderen is nu niet echt een ramp... en moest je ze fout aansluiten gaat het gewoon niet werken. Pin 2 en 3 is gewoon RX/TX, en 5 de ground.DarthDavy schreef:Het probleem is enkel een kabel. Dunno of ik zo een kabel wel zelf in mekaar wil fixen.
-
- Elite Poster
Yup. Is gewoon een RS232 cable zonder flow control/handshake. Niet echt hoge electronica, iedere A2-Electriciteit/Electronica steekt je zoiets in minder als een minuut in elkaar. Desnoods stap je naar een betere electronicazaak, daar zetten ze dat ook voor een appel en ei in elkaar.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Idd, Samsung factureert een firmware update. Ze willen me zelfs geen kit opsturen, maar een technieker hiervoor langssturen.
Aangezien ik de software al staan heb, ga ik het er maar op wagen om het zelf te doen, maar ik ga toch die kabel bij een electronicazaak in mekaar laten steken.
Effe boodschappenlijstje maken:
- 9 polig female
- RS232 kabel (2-tal meter)
- 3,5mm stereo jack
Nu nog een goede electrozaak vinden die dat voor mij in mekaar wil flansen. Iemand een adres in de regio Roeselare - Oostende (of eventueel ook Kortrijk).
Aangezien ik de software al staan heb, ga ik het er maar op wagen om het zelf te doen, maar ik ga toch die kabel bij een electronicazaak in mekaar laten steken.
Effe boodschappenlijstje maken:
- 9 polig female
- RS232 kabel (2-tal meter)
- 3,5mm stereo jack
Nu nog een goede electrozaak vinden die dat voor mij in mekaar wil flansen. Iemand een adres in de regio Roeselare - Oostende (of eventueel ook Kortrijk).
-
- Deel van't meubilair
Geen idee of RS232 kabel bestaat... je hebt in dit geval maar een tweepolige kabel nodig als je de afscherming als ground gebruikt.DarthDavy schreef:- RS232 kabel (2-tal meter)
-
- Elite Poster
... als je echt niemand vinden kan die dat voor je maakt, draai ik er wel eentje in elkaar. Even langskomen zit er niet echt in vrees ik, maar de post mag ook wel nog eens werken.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Nope, heb al verschillende sites afgezocht, maar nergens te vinden. Als ik het al op http://www.allekabels.nl niet terugvind, dan heb ik maar weinig hoop.
Ik ga zaterdag wel eens op zoek naar electroshop die zo'n kabel voor me in mekaar wil fixen.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Update:
Dit weekeinde twee electroshops gedaan. De eerste keek me schaapachtig aan en had geen flauw idee waar ik het over had. Naja, dat was dan ook meer een doe het zelf zaak waar ze wel stereo jacks hadden, maar van een 9-polige d-sub hadden ze nog nooit gehoord.
Dan naar een echte electrozaak geweest en daar kreeg ik als antwoord dat een 9-polige sub niet samen met een stereo-jack kon worken. Zelfs niet toen ik zei dat ze enkel pin 2 en 3 nodig hadden en 5 op ground moesten zetten, was dat volgens hen nog altijd onmogelijk.
Zucht... Kunnen ze die TV's niet gewoon laten updaten via USB ofzo...
Dit weekeinde twee electroshops gedaan. De eerste keek me schaapachtig aan en had geen flauw idee waar ik het over had. Naja, dat was dan ook meer een doe het zelf zaak waar ze wel stereo jacks hadden, maar van een 9-polige d-sub hadden ze nog nooit gehoord.
Dan naar een echte electrozaak geweest en daar kreeg ik als antwoord dat een 9-polige sub niet samen met een stereo-jack kon worken. Zelfs niet toen ik zei dat ze enkel pin 2 en 3 nodig hadden en 5 op ground moesten zetten, was dat volgens hen nog altijd onmogelijk.
Zucht... Kunnen ze die TV's niet gewoon laten updaten via USB ofzo...
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dat s****.
Ik heb ondertussen mijn beslissing genomen welke tv ik ga kopen. TH-42PV7F
http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu ... index.html
Geen full hd tv, zit te dicht om het verschil te merken bij full hd of 720P. Dus daarom een hd ready tv.
Ik heb ondertussen mijn beslissing genomen welke tv ik ga kopen. TH-42PV7F
http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu ... index.html
Geen full hd tv, zit te dicht om het verschil te merken bij full hd of 720P. Dus daarom een hd ready tv.
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 8 keer
ljd schreef:Ik heb ondertussen mijn beslissing genomen welke tv ik ga kopen. TH-42PV7F.
Als je van plan bent een game console aan te sluiten op deze (of elke andere) Panasonic, raad ik je aan om eerst eens wat threads te lezen op avforums.com ivm Panasonic of op youtube enkele videos te bekijken die tonen welk probleem Panasonic heeft met het nagloeien van de groene fosfor.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ohja en een samsung heeft dan problemen met rood en een philips met wit , je kan zo blijven lezen en zoeken.Wicky schreef:ljd schreef:Ik heb ondertussen mijn beslissing genomen welke tv ik ga kopen. TH-42PV7F.
Als je van plan bent een game console aan te sluiten op deze (of elke andere) Panasonic, raad ik je aan om eerst eens wat threads te lezen op avforums.com ivm Panasonic of op youtube enkele videos te bekijken die tonen welk probleem Panasonic heeft met het nagloeien van de groene fosfor.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Te dicht? Het is dan net dat je het verschil zietljd schreef:Geen full hd tv, zit te dicht om het verschil te merken bij full hd of 720P. Dus daarom een hd ready tv.
Hoe verder hoe moeilijker het wordt.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Makes sense Maarja heb geen bluray speler ofzoMantis schreef:Te dicht? Het is dan net dat je het verschil zietljd schreef:Geen full hd tv, zit te dicht om het verschil te merken bij full hd of 720P. Dus daarom een hd ready tv.
Hoe verder hoe moeilijker het wordt.
-
- Deel van't meubilair
Onmogelijk of niet, da's hun zorg niet... vraag gewoon de kabel te maken volgens de specificaties en daarmee uit. Je zal wel zien dat het werkt.DarthDavy schreef:Dan naar een echte electrozaak geweest en daar kreeg ik als antwoord dat een 9-polige sub niet samen met een stereo-jack kon worken. Zelfs niet toen ik zei dat ze enkel pin 2 en 3 nodig hadden en 5 op ground moesten zetten, was dat volgens hen nog altijd onmogelijk.
Trouwens noem je dat een echte "electrozaak" ? (waarschijnlijk is het fijnste stukje electro bij hun een ijskast of een wasmachine )
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Een winkel waar ze al die aansluitingen los in een bakje zitten hebben noem ik een echte electrozaak (en ze verkochten daar geen frigo's en/of diepvriezers). Was meer een electrozaak voor muziek. Veel versterkers, luidsprekers, electrische gitaren en dat soort spul.