Hoe je contract beeindigen ????
Zit met klein probleempje .
In april dit jaar , ben ik overstap van discoveryline naar gewoon ADSL zonder telefoon .
Voordien had ik al 5J adsl van bgc .
Nu wilde ik terug een discovey line en naar dommel gaan.
Hun antwoord was dus ---->
Sorry meneer , da contract van april word als totaal nieuw bekeken , u zult adsl moeten nemen tot april 2008
Kan dit zomaar ???
Heb zelfs als reden gegeven kan het niet meer betalen maar daar kreeg ik als antwoord op we kunnen u een financieel afbetalingsplan opstellen !!!!!!
mensen plz hoe geraak ik van ze af ?
In april dit jaar , ben ik overstap van discoveryline naar gewoon ADSL zonder telefoon .
Hun antwoord was dus ---->
Sorry meneer , da contract van april word als totaal nieuw bekeken , u zult adsl moeten nemen tot april 2008
Kan dit zomaar ???
Heb zelfs als reden gegeven kan het niet meer betalen maar daar kreeg ik als antwoord op we kunnen u een financieel afbetalingsplan opstellen !!!!!!
mensen plz hoe geraak ik van ze af ?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
uw probleempje en misschien nog veel internetters zijn
de"promo's" met terug een jaar vast garantie(nieuw contract) van belgacom
waar de mensen met hun 2 voeten intrappen
ik spreek uit ondervinding. dacht ook dat ik weg kon binnen 7 dagen na al
8 jaar adsl te hebben
meer daarover op
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=12996
denk dat er niets anders opzit dan abo uit te doen, had mijn probleem
via ombudsdienst aangekaart, maar er is ook geen oplossing uit de bus gekomen van deze "rotpraktijken"
in mijn geval : adsl bij bgc opgezegd en mijn resterende maanden(4) ga ik dan wel zo betalen want NO-WAY dat ik bgc nog 5euro extra voor een pack gun. dan val ik nog liever dood.
dit gezegd zijnde kan ik alleman aanraden van die promo's af te blijven
want als je zelf tot de constatatie komt dat er goedkopere en of betere alternatieven zijn(in uw geval dommel) denk ik dan ben je eraan voor de moeite(een jaar)
adsl zonder disclijn
in sept studentenkorting op adsl
......
zijn maar enkele voorbeelden van deze"promo's"
een verwittigd man is er 2 waard
de"promo's" met terug een jaar vast garantie(nieuw contract) van belgacom
waar de mensen met hun 2 voeten intrappen
ik spreek uit ondervinding. dacht ook dat ik weg kon binnen 7 dagen na al
8 jaar adsl te hebben
meer daarover op
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=12996
denk dat er niets anders opzit dan abo uit te doen, had mijn probleem
via ombudsdienst aangekaart, maar er is ook geen oplossing uit de bus gekomen van deze "rotpraktijken"
in mijn geval : adsl bij bgc opgezegd en mijn resterende maanden(4) ga ik dan wel zo betalen want NO-WAY dat ik bgc nog 5euro extra voor een pack gun. dan val ik nog liever dood.
dit gezegd zijnde kan ik alleman aanraden van die promo's af te blijven
want als je zelf tot de constatatie komt dat er goedkopere en of betere alternatieven zijn(in uw geval dommel) denk ik dan ben je eraan voor de moeite(een jaar)
adsl zonder disclijn
in sept studentenkorting op adsl
......
zijn maar enkele voorbeelden van deze"promo's"
een verwittigd man is er 2 waard
Idd, er is geen enkele mogelijkheid dat Belgacom je nieuwe "contract" verlenging, nieuwe dienst of hoe je t ook mag noemen zomaar zal opzeggen.
Kvrees dat je geen andere mogelijkheid hebt om je volledige contract uit te doen ofwel verbrekingsvergoedingen te betalen, maar die zijn sinds vorig jaar september ook tot 100% van het verschuldigde bedrag opgetrokken.
Tja...
Maar Sonarz, zelfs al kan je niet betalen, dan moet je schuldbemiddeling inroepen.
Kbegrijp eerlijk gezegd niet dat je ooit breedband zou nemen als je t toch niet kunt betalen???
Kvrees dat je geen andere mogelijkheid hebt om je volledige contract uit te doen ofwel verbrekingsvergoedingen te betalen, maar die zijn sinds vorig jaar september ook tot 100% van het verschuldigde bedrag opgetrokken.
Tja...
Maar Sonarz, zelfs al kan je niet betalen, dan moet je schuldbemiddeling inroepen.
Kbegrijp eerlijk gezegd niet dat je ooit breedband zou nemen als je t toch niet kunt betalen???
Dat van dat niet betalen zei em maar om er tussen uit te komen, maar zo makkelijk geven die belgacom mannen het niet op.
En als je ze nu eens wijsmaakt dat je bij je vriendin gaat wonen en ze daar al gebruik maken van Belgacom ADSL ?
En als je ze nu eens wijsmaakt dat je bij je vriendin gaat wonen en ze daar al gebruik maken van Belgacom ADSL ?
-
- Elite Poster
het betreft hier geen promo, hij heeft zijn adsl met lijn omgezet naar adsl zonder vaste lijn en dat is een ander produkt en dus een nieuw contract.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Tsjah, bij mijn ouders juist hetzelfde probleem. In september vorig jaar telefoon: mevrouw, als u opnieuw intekent voor 1 jaar ADSL Go, dan krijgt u 1 maand gratis. Dus tot september 2007 zeker ADSL Go. Ik heb gemerkt dat ze altijd proberen om u altijd aan die jaarcontracten vast te houden. Op die manier is het veel lastiger (of duurder om weg te lopen).
Er zit voor jou niets anders op dan te wachten tot april 2008.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is om hun klantenbestand groter te laten lijken, zo komen ze beter in het daglicht. Kunnen ze het gebruiken in hun reclames enzo.DarthDavy schreef:Tsjah, bij mijn ouders juist hetzelfde probleem. In september vorig jaar telefoon: mevrouw, als u opnieuw intekent voor 1 jaar ADSL Go, dan krijgt u 1 maand gratis. Dus tot september 2007 zeker ADSL Go. Ik heb gemerkt dat ze altijd proberen om u altijd aan die jaarcontracten vast te houden. Op die manier is het veel lastiger (of duurder om weg te lopen).
Over de telefoon mag er toch geen contract gesloten worden? Moet altijd ondertekend worden?
-
- Member
:lol::lol: natuurlijk dat ,tot deze constatatie komt iedereen als je wil veranderen van provider dat is juist het punthollebollegijs schreef:het betreft hier geen promo, hij heeft zijn adsl met lijn omgezet naar adsl zonder vaste lijn en dat is een ander produkt en dus een nieuw contract.
bgc doet er alles aan om via deze weg
alle bestaande bgc klanten met lopende contracten langer dan 1 jaar (vanaf dan opzegbaar op korte termijn) terug jaarlijks te ketenen
dit is weer zo typisch he. De mensen klagen niet dat ze een maand gratis krijgen, maar eens die maand voorbij is zijn ze wel de voorwaarden voor die maand gratis vergeten, namelijk een verlenging voor 1 jaar. Niemand verplicht je om in te gaan op die promo voor 1 maand gratis he. Doe je het toch, moet je achteraf hier niet komen zagen dat je niet kunt overschakelen naar een andere provider.DarthDavy schreef:Tsjah, bij mijn ouders juist hetzelfde probleem. In september vorig jaar telefoon: mevrouw, als u opnieuw intekent voor 1 jaar ADSL Go, dan krijgt u 1 maand gratis. Dus tot september 2007 zeker ADSL Go. Ik heb gemerkt dat ze altijd proberen om u altijd aan die jaarcontracten vast te houden. Op die manier is het veel lastiger (of duurder om weg te lopen).
- brooklyn
- Elite Poster
Zo zie je maar dat het echte smeerlappen zijn, hoog tijd dat men daar iets gaat aan doen.het betreft hier geen promo, hij heeft zijn adsl met lijn omgezet naar adsl zonder vaste lijn en dat is een ander produkt en dus een nieuw contract.
Ondertekenen of geen nieuw contract, zomaar telefonisch kan gewoon weg niet !!
http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html
Dien gewoon klacht in dat ze je bij je p**tje gehad hebben.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Euhm... Volgens mij moet de consument tegen zichzelf beschermd worden. Je krijgt tegenwoordig overal negatieve publiciteit over de kreditkaarten die supermarkten en dergelijke zomaar aan hun klanten geeft om op krediet te kopen en zich daarmee zomaar in de schulden steken. Dit gaat hier ook een beetje op. Er wordt enkel over de voordelen gesproken en nooit over de voorwaarden. Luister maar eens naar de reclamespotjes: altijd de voordelen luid uitroepen en dan op het einde in hele kleine lettertjes 'lees alle voorwaarden op onze site'. Achteraf komen ze dan maar zeggen dat het normaal is dat er een jaarcontract getekend wordt, maar dat is wel nooit op voorhand gezegd geweest. Je moet dat als consument gewoon zelf maar onderzoeken.Mr.T schreef:dit is weer zo typisch he. De mensen klagen niet dat ze een maand gratis krijgen, maar eens die maand voorbij is zijn ze wel de voorwaarden voor die maand gratis vergeten, namelijk een verlenging voor 1 jaar. Niemand verplicht je om in te gaan op die promo voor 1 maand gratis he. Doe je het toch, moet je achteraf hier niet komen zagen dat je niet kunt overschakelen naar een andere provider.DarthDavy schreef:Tsjah, bij mijn ouders juist hetzelfde probleem. In september vorig jaar telefoon: mevrouw, als u opnieuw intekent voor 1 jaar ADSL Go, dan krijgt u 1 maand gratis. Dus tot september 2007 zeker ADSL Go. Ik heb gemerkt dat ze altijd proberen om u altijd aan die jaarcontracten vast te houden. Op die manier is het veel lastiger (of duurder om weg te lopen).
Zo ben ik er nog altijd niet goed van dat Belgacom een heel goed systeem heeft om gratis naar het buitenland te bellen. Je mag voor 5 euro een land kiezen en dan kan je naar dat land gratis bellen net aan dezelfde voorwaarden die we hebben voor Happy Time. Toen ik dat van de Belgacom verkoper hoorde, vroeg ik hem: "what's the catch?" Die mens keek me scheef aan precies alsof ie het in Keulen hoorde donderen en ik vroeg dan maar wat de precieze voorwaarden waren om gratis aan het Happy Time tarief naar het buitenland te mogen bellen. Wel, blijkbaar niets buiten eenmalig vijf euro te betalen. Ik heb me suf gezocht naar de nadelen, tot zelfs hier er een post over gemaakt, maar dat is nu eens iets wat goed is.
Maar ik werd wel scheef bekeken omdat ik dat tot de bodem eerst wou uitzoeken voor ik het contract ervoor wou tekenen... Tsjah... Je komt tegenwoordig maar meer dan genoeg van die rare dingen tegen. Ik heb dan maar als excuus gebruikt dat ik ooit eens een Telenet contract in mijn bus heb gekregen en dat stande pede in de vuilbak heb gegooid en die mensen gebeld dat de deal niet doorging aan AL hun voorwaarden waar er op voorhand niets over gezegd is.
Leuk is anders...
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
@DarthDavy
Nu spreek je jezelf wel tegen he
Nu spreek je jezelf wel tegen he
Je wist dus als je akkoord ging met die maand gratis, dat je weer vasthing aan een contract van 1 jaar.In september vorig jaar telefoon: mevrouw, als u opnieuw intekent voor 1 jaar ADSL Go, dan krijgt u 1 maand gratis.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Ik gebruik mijn ervaringen enkel om te becommentariëren.
Het staat ieder bedrijf vrij om op die manier contracten te sluiten aangezien de wet het toelaat, maar ik hoef het daarom nog niet goed te vinden.
Het staat ieder bedrijf vrij om op die manier contracten te sluiten aangezien de wet het toelaat, maar ik hoef het daarom nog niet goed te vinden.
-
- Pro Member
Het is toch poepsimpel en is bij iedeere operator hetzelfde !!!
je zal niets voor niets krijgen als je iets krijgt zijn er voorwaarden aan verbonden.
Om een vb te noemen telecomoperator base ist juist hezelfde daar heb je wel 24 maanden aan uw broek.
je zal niets voor niets krijgen als je iets krijgt zijn er voorwaarden aan verbonden.
Om een vb te noemen telecomoperator base ist juist hezelfde daar heb je wel 24 maanden aan uw broek.
-
- Erelid
Ja, bij iedere operator is het hetzelfde, alleen, wij kiezen voor een operator die nog het normaalste doet.proxiboyke schreef:Het is toch poepsimpel en is bij iedeere operator hetzelfde !!!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Contacteer:
Als het op correcte wijze wordt voorgesteld is er geen reden tot klagen, maar je hebt WEL recht van klagen als enkel de maand gratis beklemtoond wordt en NIET wordt vermeld dat er een jaar abonnementsverlenging aan vast hangt.Mr.T schreef:dit is weer zo typisch he. De mensen klagen niet dat ze een maand gratis krijgen, maar eens die maand voorbij is zijn ze wel de voorwaarden voor die maand gratis vergeten, namelijk een verlenging voor 1 jaar. Niemand verplicht je om in te gaan op die promo voor 1 maand gratis he. Doe je het toch, moet je achteraf hier niet komen zagen dat je niet kunt overschakelen naar een andere provider.
Idem voor mijn ouders waar ook zo'n voorstel werd gedaan aan mijn moeder. Die heeft gelukkig de boot afgehouden omdat mijn vader niet thuis was, en toen ze terugbelden kregen ze mij aan de lijn
Dat jaar extra abonnement heb ik zelf een paar keer achter moeten vragen voor dat werd toegegeven - en zelf brachten ze dat uiteraard niet tersprake.
Een verkoopspraktijk zoals een andere waarschijnlijk, en op een ander misschien net hetzelfde, but I hate it.
-
- Member
van de belgacomsiteSoNaRs schreef:
adsl zonder vaste lijn:
"Niet tevreden, geld terug" gedurende 2 maand + gratis internetopleiding. Voor elk nieuw jaarabonnement.
stel ik ben niet tevreden , wat gebeurd er met de telefoonlijn na 2maanden als ik een discoverylijn had????
-
- Erelid
Moet je ook de kleine lettertjes lezen. Zoals bij Telenet, staat er daar dat je 1 of 2 weken vooraf moet opzeggen en dat je de installatiekosten wel moet betalen.
-
- Plus Member
Uiteindelijk is het een praktijk die niet enkel door Belgacom wordt gebruikt... Alle bedrijven gebruiken het en ja als je u er laat aan vangen, dan zije gesjareld natuurlijk. Ik vind het ook geen toffe manier, maar ik heb natuurlijk het laatste woord als ze mij iets proberen aan te smeren: ik kan altijd nee zeggen, wat ik ook doe...
Het is niet echt een nieuw contract ook he, tis eigenlijk een soort verlenging waar mondelinge overeenkomst waarschijnlijk wel zal volstaan
Het is niet echt een nieuw contract ook he, tis eigenlijk een soort verlenging waar mondelinge overeenkomst waarschijnlijk wel zal volstaan
-
- Member
enkel kleine lettertjes in het fransLord Utopia schreef:Moet je ook de kleine lettertjes lezen. Zoals bij Telenet, staat er daar dat je 1 of 2 weken vooraf moet opzeggen en dat je de installatiekosten wel moet betalen.
- Bijlagen
-
- bgc.JPG
- (81.47 KiB) 38 keer gedownload
-
- Erelid
wow... je kunt toch wel frans, of niet? Zoniet, wat voor een Belg ben jij nu weergobber schreef:enkel kleine lettertjes in het fransLord Utopia schreef:Moet je ook de kleine lettertjes lezen. Zoals bij Telenet, staat er daar dat je 1 of 2 weken vooraf moet opzeggen en dat je de installatiekosten wel moet betalen.
En ik zie dat dit aanbod geldig is voor een Light-aansluiting.
-
- Member
het geen ik er kan uitmaken:
gratis annulatie abonnement, abonnementskosten volledig terugbetaald
aktivatiekosten, eventuel installatiekosten, aangekocht materiaal(modem bv.) alsook volumepacks
en de opties worden echter niet terugbetaald.
maw hopen dat je dan geen optie selecteerd hebt bv abonnementswijziging, promos enz... , daar zal wel
een contract voor een jaar aan vast zitten. opzegkosten in zo'n geval zullen dan wel de pan uit springen
maar niet getreurd, niet tevreden dan betaal je toch even
12 maanden abonnementskosten.
is allezins een mooi lokkertje, no thanks
gratis annulatie abonnement, abonnementskosten volledig terugbetaald
aktivatiekosten, eventuel installatiekosten, aangekocht materiaal(modem bv.) alsook volumepacks
en de opties worden echter niet terugbetaald.
maw hopen dat je dan geen optie selecteerd hebt bv abonnementswijziging, promos enz... , daar zal wel
een contract voor een jaar aan vast zitten. opzegkosten in zo'n geval zullen dan wel de pan uit springen
maar niet getreurd, niet tevreden dan betaal je toch even
12 maanden abonnementskosten.
is allezins een mooi lokkertje, no thanks
-
- Member
Lord Utopia schreef:wow... je kunt toch wel frans, of niet? Zoniet, wat voor een Belg ben jij nu weergobber schreef:enkel kleine lettertjes in het fransLord Utopia schreef:Moet je ook de kleine lettertjes lezen. Zoals bij Telenet, staat er daar dat je 1 of 2 weken vooraf moet opzeggen en dat je de installatiekosten wel moet betalen.
En ik zie dat dit aanbod geldig is voor een Light-aansluiting.
oogjes opentrekken, kleine lettertjes, frans ,onderaan
adsl light, go plus , te kleine letterjes misschien onderaan , frans of dacht je dat het chinees is misschien die grote l in het midden slaat op leerling (internetopleidingen) zal ook maar uitleggen anders denk ik dat je
er lomp onderverstaat
-
- Member
alleen hoop ik dat het bipt, de ombudsman, tik enz... in de toekomst
meer te zeggen krijgen, zodat deze wantoestanden gedaan geraken
en dat mensen zoals sonars, ouders darth davy , en ikzelf om er maar enkele te noemen niet meer bij hun klo*en genomen kunnen worden
meer te zeggen krijgen, zodat deze wantoestanden gedaan geraken
en dat mensen zoals sonars, ouders darth davy , en ikzelf om er maar enkele te noemen niet meer bij hun klo*en genomen kunnen worden
-
- Erelid
ik las de kleine lettertjes niet omdat ik toch niet goed ben ik het fransgobber schreef: oogjes opentrekken, kleine lettertjes, frans ,onderaan
adsl light, go plus , te kleine letterjes misschien onderaan , frans of dacht je dat het chinees is misschien die grote l in het midden slaat op leerling (internetopleidingen) zal ook maar uitleggen anders denk ik dat je
er lomp onderverstaat
Ik keek naar de grote affiche
-
- Elite Poster
telefonisch is perfect legaal. ja, nog altijd.brooklyn schreef:Zo zie je maar dat het echte smeerlappen zijn, hoog tijd dat men daar iets gaat aan doen.het betreft hier geen promo, hij heeft zijn adsl met lijn omgezet naar adsl zonder vaste lijn en dat is een ander produkt en dus een nieuw contract.
Ondertekenen of geen nieuw contract, zomaar telefonisch kan gewoon weg niet !!
en je kan belgacom niet verwijten dat het zijn bestaande klanten wil behouden. elk bedrijf doet dat overigens.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Een échte Belg is op de hoogte van de taalwetgeving.Lord Utopia schreef:wow... je kunt toch wel frans, of niet? Zoniet, wat voor een Belg ben jij nu weergobber schreef:enkel kleine lettertjes in het fransLord Utopia schreef:Moet je ook de kleine lettertjes lezen. Zoals bij Telenet, staat er daar dat je 1 of 2 weken vooraf moet opzeggen en dat je de installatiekosten wel moet betalen.
In de commerciële correspondentie met consumenten zijn bedrijven verplicht van de officiële taal te gebruiken van de gemeenschap waarin de klant woont.
Dwz: in Vlaanderen verplicht Nederlands.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Plus Member
dat dacht ik ooklocalhost schreef:Een échte Belg is op de hoogte van de taalwetgeving.Lord Utopia schreef:wow... je kunt toch wel frans, of niet? Zoniet, wat voor een Belg ben jij nu weergobber schreef:enkel kleine lettertjes in het fransLord Utopia schreef:Moet je ook de kleine lettertjes lezen. Zoals bij Telenet, staat er daar dat je 1 of 2 weken vooraf moet opzeggen en dat je de installatiekosten wel moet betalen.
In de commerciële correspondentie met consumenten zijn bedrijven verplicht van de officiële taal te gebruiken van de gemeenschap waarin de klant woont.
Dwz: in Vlaanderen verplicht Nederlands.
dus als je dat aanvecht, dan zou belgacom geen poot hebben om op te staan (tenzij er hier en daar in het wetboek wat rare regeltjes staan)
-
- Member
verduidelijkt in kamercommissie bedrijfsleven de wet op aggressieve verkoopstechnieken.hollebollegijs schreef:
telefonisch is perfect legaal. ja, nog altijd.
en je kan belgacom niet verwijten dat het zijn bestaande klanten wil behouden. elk bedrijf doet dat overigens.
een telefonisch akkoord moet achteraf altijd bevestigd worden door een handtekening op papier. nadien heeft de koper nog 7
dagen de tijd om het contract op te zeggen. (en daar gelden de alg voorwaarden voor die enkel (bewust?) over adsl go/plus gaan
en waar over oa student , time enz.. niets te vinden is om het dan zo
uit te spelen dat bgc kan doen wat ze willen.
heb in mijn geval zelf officiele weg gevolg, oa via bgc en ombudsman .kabouter007 schreef: dus als je dat aanvecht, dan zou belgacom geen poot hebben om op te staan (tenzij er hier en daar in het wetboek wat rare regeltjes staan)
er word door bgc ook geen gevolg aan aangegeven.
je kan dan beginnen procederen, maar ja..
ps, had verleden jaar contract aangegaan bij andere isp, maar moest
terug opzeggen ten gevolge van gelijkaardige situatie.
antw isp : geen probleem meneer (zonder kosten)als het opgelost is
bel je gewoon even terug.
kan me deze situatie bij bgc al indenken
gaat niet meneer u zal 100% van abokosten moeten ...........
zullen ook wel problms bij andere providers zijn maar dit zijn mijn
ervaringen. anderzijds wil ik niet liggen schampen op bgc (ben altijd tevreden geweest van hun adsl) maar als er alternatieven zijn en komen
vind ik ook dat ze je niet via "agressieve reklame " en dubbelzinnige voorwaarden(de kleine lettertjes oa in't frans ) "wettelijk?" kunnen
vasthouden
dat is't zowat, hartje gelucht, en content dat ik userbase en adslstartpagina enz... ontdekt had ,(hopelijk nog meer mensen)
enzo het bestaan van andere isp's gevonden heb.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Hehe, ik ook.gobber schreef: dat is't zowat, hartje gelucht, en content dat ik userbase en adslstartpagina enz... ontdekt had ,(hopelijk nog meer mensen)
enzo het bestaan van andere isp's gevonden heb.
Btw, ik ben ook een echte Belg: ik kan Frans, maar doe alsof ik het niet kan.
Mjah zo wordt alles een "nieuw product" natuurlijk. Een jaar terug toen telenet zijn snelheden verhoogde konden bestaande klanten in eerste instantie meegenieten maar ze moesten hun 50€ waarborg opgeven én de contractduur werd met een jaar verlengd.hollebollegijs schreef:het betreft hier geen promo, hij heeft zijn adsl met lijn omgezet naar adsl zonder vaste lijn en dat is een ander produkt en dus een nieuw contract.
Kunt u dan eens een voorbeeld geven van een belgacom promotie voor bestaande klanten?
Nuja de ombudsdienst dacht er anders over (iedereen die niet bij Belgacom werkt denk ik, en dan nog...) Maarja hollebolle moet dan ook niet betalen voor zijn internet. (behalve in verminderd loon)