Hallo,
Ik zit nog altijd te twijfelen of ik nu EDPnet of Dommel neem... Maar graag zou ik weten of de Philips router (SNV6520/18, die rode dus) direct weer verbinding maakt na een 36u disconnect, of moet je het manueel reconnecten?(In geval dat ik dommel neem)
Alvast bedankt.
Vraag Philips router
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik heb sinds enkele maanden zo'n rode Philips router.
Normaal reconnect hij automatisch.
Doet hij het eens een keer niet(misschien eens per maand), dan schakel je hem uit en terug aan en bent opnieuw vertrokken.
Normaal reconnect hij automatisch.
Doet hij het eens een keer niet(misschien eens per maand), dan schakel je hem uit en terug aan en bent opnieuw vertrokken.
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Ik heb een blauwe (maar van wat ik weet is het enkel de kleur die verschilt, maar zijn ze voor de rest bijna identiek) en die reconnect 9 op 10 keer ook vanzelf terug na 36 uur. Voor die ene keer in de veertien dagen dat het niet gebeurd is een reset voldoende om terug online te zijn (dus zo'n big deal is het ook weer niet).
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS