ADSL hoe zie je afstand tss centrale

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
DeHeilige
Starter
Starter

Hallo
Ik ben nieuw op het forum.
Ik heb gezocht voor een al bestaand topic maar niet gevonden.
Ik heb de vraag kun je op het internet kyken of ADSL mogelijk is en hoe ver je van de 'centrale' zit?
via

Code: Selecteer alles

www.dommel.be
gaat het niet om dat ik momenteel op telenet zit aangesloten voor telefoon/internet.
Ik verkies het internet om het op te zoeken

mvg,
Alexander!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mail sturen naar dommel.com , hun helpdesk, ook bereikbaar voor niet-dommelklanten :)

Maarja, of het nu nog zal lukken, Belgacom doet het niet meer voor geen geld. Je kan een telefoonnummer nemen van je gebuur. :)
Telefoonnummer van Telenet zal helaas niet werken.
DeHeilige
Starter
Starter

Dus als ik naar dommel een mailtje stuur met mijn telefoonnr berekenen zij de afstand tussen mijn pc en de centrale?

mvg,
Alexander
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster

DeHeilige schreef:Dus als ik naar dommel een mailtje stuur met mijn telefoonnr berekenen zij de afstand tussen mijn pc en de centrale?

mvg,
Alexander
je hebt een actieve belgacomlijn nodig om het te kunnen controleren. Als je dat niet hebt moet je maar het telefoonnummer van je buur geven (als die tenminste belgacom heeft) en dan kunnen ze het nakijken.
DeHeilige
Starter
Starter

Ahn ok morgen keer passeren bij de buurman :D.
Vanaf wanneer is het af te raden van ADSL te nemen volgens een vriend van me is dat vanaf je op een grotere afstand zit dan 4km?

mvg,
Alexander
Lord Utopia
Erelid
Erelid

DeHeilige schreef:Ahn ok morgen keer passeren bij de buurman :D.
Vanaf wanneer is het af te raden van ADSL te nemen volgens een vriend van me is dat vanaf je op een grotere afstand zit dan 4km?

mvg,
Alexander
Hangt af van de lijnkwaliteit, er zijn mensen die op 4.2 km zitten, en toch nog een goeie ADSL-snelheid halen maar er zijn er ook die amper 1 Mbit halen. ADSL is gokken he :)
DeHeilige
Starter
Starter

Ahn ok maar er zijn juist werken geweest aan die 'kabels' kan ook van elektriciteit :P.
DeHeilige
Starter
Starter

Via goudengids gekeken voor telefoonnr van buren en adsl bleek mogelijk maar ik weet de afstand niet + werken alle providers met de zelfde centrale?
Lord Utopia
Erelid
Erelid

DeHeilige schreef:Via goudengids gekeken voor telefoonnr van buren en adsl bleek mogelijk maar ik weet de afstand niet + werken alle providers met de zelfde centrale?
Als je nu al weet dat je dommel gaat nemen, kan je zeker zijn van de afstand die Dommel je geeft. Zij gebruiken namelijk het netwerk van Belgacow.

Voor afstand moet je nog altijd eens mail sturen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”