goeiemorgen
ik was blij met mijn 2Gb extra :maand maar stel wel vast dat de leechtruuk nu niet meer werkt
was 6u aant het leechen en geen disconnect ghad maar toch om 0.10 mail ontvangen van ze en op smallband
heeft dit nog iemand ondervonden ?
10G+2G maar leechtruc gedaan ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Nog niet geprobeerd (geen behoefte) maar ik weet dat ze het afgelopen weekend aan de "meters" gewerkt hebben. Dus eerlijk gezegd zou het mij niet verwonderen dat ze leechtruc onmogelijk gemaakt hebben
Ik zal het volgende week ook eens testen op het einde van de maand.
- brooklyn
- Elite Poster
zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13828
Regie per regio gaat voor de bijl
stuur maar alvast uw opzegbrief
Regie per regio gaat voor de bijl
stuur maar alvast uw opzegbrief
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ikke tech. serv belgacom gebeld
IK : Zeg ik draai nie rond de pot leechtruuk werkt niemeer
HIJ: jawel ik gebruik hem ook en we doen geen real-time update
van meter gewoon disconnect na 36u
IK: ja maar wel zonder disconnect op SMALL
HIJ: kan niet w8 ik check u logs je hebt gelijk wel kan niet zeggen wa er aan de jhand is real time update is er niet anders wist ik het werk hier he al paar jaar probeer nog eens aub bel me trug mijn naam is .... (doet er nie toe)
HIJ: kan niet w8 ik check u logs je hebt gelijk wel kan niet zeggen wa er aan de jhand is real time update is er niet anders wist ik het werk hier he al paar jaar probeer nog eens aub bel me trug mijn naam is .... (doet er nie toe)
- brooklyn
- Elite Poster
uhh hebde komma's op je toetsenbord?
Gaat hij het fixen?probeer nog eens
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
Dvico Tvix 6500A user
-
- Member
2 maand geleden ging het bij mij niet meer, vorige maand ineens weer wel... We zullen zien wat het binnen een paar dagen wordt..
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Inderdaad, dat leest heel moeilijk (zonder leestekens)SoNaRs schreef:ikke tech. serv belgacom gebeld
-
- Member
PM die dude zijn naam een keer Als hij dan bij mij niet meer werkt dan bel ik hem ook even opSoNaRs schreef:ikke tech. serv belgacom gebeld
Dat zou ik een goeie beslissing vinden, maar ik wil wel even vermelden dat het bij mij ook een paar maand niet meer werkte (het leek toen of er bij Belgacom iemand manueel de knop dichtdraaide). En daarna dan weer een paar maand geen probleem om te leechen.SoNaRs schreef:Na uitgebreide tests , werkt leechtruuk dus niet meer .
Dommel toch maar eens gaan opzoeken of edp .
Wa denken jullie ?
Maar 'k heb me mijn overstap naar EDPnet zeker nog niet beklaagd: mijn gameserver pings zijn nog een stukje lager (zo'n 10-15 millisec), en ik kan via nachtsurfen op een rustige manier eenzelfde hoeveelheid GB/maand binnenhalen (30 à 40GB). De hogere snelheden zijn natuurlijk ook leuk meegenomen.
Ik heb zelf lang getwijfeld maar de 3€ lagere basisprijs en extra snelheid van EDPnet spraken me toch meer aan (kan altijd nog wat goedkoop volume bijkopen). In mijn redenering, rendeerde Dommel toch maar als je elke maand vlot boven de 50GB aan volume kunt verzetten en dan wordt het voor mij toch weer een rusteloze bedoening zoals bij de Belgacom leechtruk.
Dat getaffel altijd met naar die meter kijken op einde van de maand, en als je je eens vergist zit je de rest van de maand op smalband te kloten.
En dat heb je al een paar keer meegemaakt hé.
Kom bij Dommel, je bent welkom !
Zal je zodadelijk de IP ranges mailen
En dat heb je al een paar keer meegemaakt hé.
Kom bij Dommel, je bent welkom !
Zal je zodadelijk de IP ranges mailen
- brooklyn
- Elite Poster
Als je echt wilt leechen pak dan dommel.Dommel toch maar eens gaan opzoeken of edp .
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Nog eentje die zich kan aansluiten.
Voor het eerst werkt het hier ook niet meer (of toch vrij beperkt).
Ik kwam onmiddelijk op smalband toen ik die limiet overschrijdende e-mail ontvangde.
Er heeft zich geen disconnect voorgedaan (ik had mij speciaal gedisconnect een uur of 4 geleden omdat ik nog amper een paar 100 MB over had op de meter). Na op smalband gezet te worden heb ik mij wel gedisconnect om te zien hoeveel ik nog kunnen binnenhalen heb.
Toch heb ik nog zo'n 5 GB "teveel" kunnen downloaden. Het lijkt er dus op dat hun systeem niet realtime werkt, maar om de zoveel uur.
Ik wacht in elk geval vol spanning mijn 2de telefoonlijn af voor EDPNet. Als deze goed wordt bevonden, gaat Skynet ook buiten op de eerste en wordt deze ook EDPNet.
edit:
Wat wel opvallend is, is dat mijn upload ongeveer gehandhaafd blijft:
15K/s download en 43K/s upload
Voor het eerst werkt het hier ook niet meer (of toch vrij beperkt).
Ik kwam onmiddelijk op smalband toen ik die limiet overschrijdende e-mail ontvangde.
Er heeft zich geen disconnect voorgedaan (ik had mij speciaal gedisconnect een uur of 4 geleden omdat ik nog amper een paar 100 MB over had op de meter). Na op smalband gezet te worden heb ik mij wel gedisconnect om te zien hoeveel ik nog kunnen binnenhalen heb.
Toch heb ik nog zo'n 5 GB "teveel" kunnen downloaden. Het lijkt er dus op dat hun systeem niet realtime werkt, maar om de zoveel uur.
Ik wacht in elk geval vol spanning mijn 2de telefoonlijn af voor EDPNet. Als deze goed wordt bevonden, gaat Skynet ook buiten op de eerste en wordt deze ook EDPNet.
edit:
Wat wel opvallend is, is dat mijn upload ongeveer gehandhaafd blijft:
15K/s download en 43K/s upload
de upload wordt nooit gecapped