Hallo
Ik ben van plan om digitale tv te nemen , maar dat is voor op mijn kamer .
Mijn ouders beneden hebben geen digitale tv , maar zijn wel van plan om dat te nemen in de nabije toekomst .
Nu is mijn vraag , mijn ouders betalen dus jaarlijks een vast bedrag .
Maar als je nu 2 x digitale tv hebt in één huis , moet je dan 2x dat jaarlijks bedrag betalen ?
hoop dat iemand kan helpen .
Vraag abonnement Telenet digitaal ???
-
- Member
Je betaald, eenmalig de aankoopprijs van de digibox of digicorder, en dan nog de activatiekost.
Zolang je geen extra abonnement of dergelijke neemt, betaal je dus gewoon de abonnementsprijs van vroeger.
(maar van zodra je 1 van de extras gebruikt uit het digitale menu, begint de teller te lopen)
Zolang je geen extra abonnement of dergelijke neemt, betaal je dus gewoon de abonnementsprijs van vroeger.
(maar van zodra je 1 van de extras gebruikt uit het digitale menu, begint de teller te lopen)
Je betaald?digitalservice schreef:Je betaald, eenmalig de aankoopprijs van de digibox of digicorder, en dan nog de activatiekost.
De abonnementsprijs is zelfs iets lager dan dat van analoge tv.
hou er wel rekening mee dat flexview 5 euro per maand kost.
En als je dat niet betaalt ben jij bijna niets met je digicorder.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je zal 2 digitale ontvangers moeten kopen, me dunkt.defre2 schreef:Hallo
Ik ben van plan om digitale tv te nemen , maar dat is voor op mijn kamer .
Mijn ouders beneden hebben geen digitale tv , maar zijn wel van plan om dat te nemen in de nabije toekomst .
Nu is mijn vraag , mijn ouders betalen dus jaarlijks een vast bedrag .
Maar als je nu 2 x digitale tv hebt in één huis , moet je dan 2x dat jaarlijks bedrag betalen ?
hoop dat iemand kan helpen .
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Je betaald de maandelijkse bijdrage slechts 1x / jaar ongeacht het aantal gebruikte digiboxen.defre2 schreef: Maar als je nu 2 x digitale tv hebt in één huis , moet je dan 2x dat jaarlijks bedrag betalen ?
Flexview kost inderdaad normaal 5€, maar klanten die internet OF telefonie van Telenet hebben krijgen dat gratis.hellsnake schreef:hou er wel rekening mee dat flexview 5 euro per maand kost.
Als ik mij niet vergis kan je de digicorder manueel programeren zonder flexview, maar programmeren uit de tv gids en timeshifting werkt niet meer.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Fout, je moet zelfs minder betalen dan vroeger... je BTW tarief gaat namelijk omlaag van 21 naar 12%.digitalservice schreef:Zolang je geen extra abonnement of dergelijke neemt, betaal je dus gewoon de abonnementsprijs van vroeger.
ZMD schreef:Je betaald de maandelijkse bijdrage slechts 1x / jaar ongeacht het aantal gebruikte digiboxen.defre2 schreef: Maar als je nu 2 x digitale tv hebt in één huis , moet je dan 2x dat jaarlijks bedrag betalen ?
Flexview kost inderdaad normaal 5€, maar klanten die internet OF telefonie van Telenet hebben krijgen dat gratis.hellsnake schreef:hou er wel rekening mee dat flexview 5 euro per maand kost.
Als ik mij niet vergis kan je de digicorder manueel programeren zonder flexview, maar programmeren uit de tv gids en timeshifting werkt niet meer.
Ok bedankt , dat is het antwoord op mijn vraag .