![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kind sluit zijn eigen op in auto
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik ben me hier kapot aan het lachen, de buurvrouw is een onthaalmoeder en er is een ouder die heeft de sleutel van de auto aan haar kind gegeven, het kind zit in de auto en heeft zijn eigen nu opgesloten en ze staan daar al zeker 20 minuten rond die auto te roepen dat ze op het knopje moet duwen. Oh nu hebben ze een hamer genomen en de ruit ingeslaan, het werd tijd. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ze hebben de ruit kapotgeslaan?
Ze kunnen ook gewoon wachten tot het kind het beu wordt en de deur open doet.
Dat is heel wat goedkoper.
- AnD
- Elite Poster
Het is nog maar een heel klein kind, ik denk dat het nog niet fatsoenlijk begrijpt wat ze bedoelen met op het knopje duwen.hellsnake schreef:ze hebben de ruit kapotgeslaan?
Ze hadden beter de reserve sleutel gehaald en zo de auto open gedaan, nu moeten ze nog een nieuwe ruit betalen, maar ja wie geeft ook de sleutel aan zijn kind, wat zo jong is toch...
- AnD
- Elite Poster
Ja een tweede sleutel, als je een auto koopt krijg je toch een tweede sleutel, er zit meestal wel geen afstandsbediening in, maar je kan de auto dan toch open doen.Sparky schreef:de reserve sleutel erbij halen?
Ik heb toch een reserve sleutel bij mijn auto gekregen toen ik die kocht, ik weet niet of dat bij elk merk is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Tss, tss... nogal tendentieus hé meon.meon schreef:Is er geen al dan niet allochtone medemens die ervaring heeft met het onzichtbaar openen van een auto in de buurt ?
If you can't beat them, confuse them.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid maar de kans zit er ook in dat je hem de volgende morgen echt kwijt bentmeon schreef:Is er geen al dan niet allochtone medemens die ervaring heeft met het onzichtbaar openen van een auto in de buurt ?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb m'n woorden weloverwogenCueBoy schreef:Tss, tss... nogal tendentieus hé meon.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik had ook kunnen zetten "Al dan niet autokenner" of "Al dan niet levenloos spook" of "Al dan niet autotochtoon"
Ik wilde niet discriminerend zijn, er zullen ongetwijfeld ook lokale anciens zo'n auto zonder veel geweld open krijgen:)
aahh jammer van de ruit:
misschien had ze hier naar moeten kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=0NEZlpdzrB4
misschien had ze hier naar moeten kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=0NEZlpdzrB4
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
En dat werkt maar ondertussen niet meer op alle wagens, vroeger deden ze dat bij Mercedes, bij ons in Borgerhout, maar tegenwoordig zijn die er op beveiligd als ik het goed voor heb, wat ook werkt is Uwe voet op de deur zetten en voorover leunen. Maar ook niet bij alle wagens iedere wagen heeft zo zijn weetje. Als je tussen die mannen opgroeit leer je veel bij ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)