Mail van Scarlet ..

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ik kreeg volgende mail van Scarlet ..

http://www.actito.be/mm/VHB_2375_305284 ... GI6N8V.act

Ik ben echter al van 2004 Scarlet One ...

Foutje ? of wil het zeggen dat mijn One naar Unlimeted overgaat ...??
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Blijkbaar zou er iets misgelopen zijn, of zou het bewust gedaan zijn, we weten het nog niet...
Een gelijkaardige mail zoals hieronder krijg je als je mailt naar de klantendienst met de vraag om uitleg.
Thanx to Danny.S om het op de ng te posten ...


"Beste klant,

Enkele dagen geleden ontving u van onze diensten een mail met het onderwerp
'U heeft goed gekozen'. In deze mail werd er vrijblijvend een overzicht
gegeven van het Scarlet ADSL Unlimited aanbod en dit in vergelijking met het
aanbod van onze concurrenten. Wij willen benadrukken dat deze mail u louter
werd toegestuurd ter informatie.

Het is echter zo dat uw bestaand Scarlet ADSL Premium of Scarlet ADSL Light
abonnement ongewijzigd blijft. Dit wil zeggen dat u geen wijziging zal
ondervinden op het gebied van prijs, snelheid en dienstverlening. Het is
echter wel zo dat de nieuwe productspecificaties van het Scarlet ADSL
Unlimited aanbod binnenkort ook beschikbaar zullen zijn voor u.

Wist u dat u sinds kort u als bestaande Scarlet ADSL klant kan genieten van
de verhoogde verbruiksvolumes die worden aangeboden in onze nieuwe formules
Scarlet ADSL Unlimited? Zo had u als Scarlet ADSL Premium klant voordien
recht op 15 GB dataverbruik (maandelijks). Sinds 1/04/2007 hebben we dit
verdubbeld naar 30 GB en dit zonder enige meerkost (*).

*) Per GB extra verbruik boven de vermelde limiet betaalt u 1 euro.

Als bestaande Scarlet ADSL Premium klant kan u binnenkort ook genieten van
de hogere snelheden die vandaag worden aangeboden aan nieuwe Scarlet ADSL
Unlimited. Op dit moment stelt Scarlet alles in het werk om vanaf juni 2007
de nieuwe surfsnelheid ook aan u te kunnen aanbieden. U zal hierover tijdig
geïnformeerd worden. Wij vragen u dus nog even geduld.

....
Beste klant,

Enkele dagen geleden ontving u van onze diensten een mail met het onderwerp
'U heeft goed gekozen'. In deze mail werd er vrijblijvend een overzicht
gegeven van het Scarlet ADSL Unlimited aanbod en dit in vergelijking met het
aanbod van onze concurrenten. Wij willen benadrukken dat deze mail u louter
werd toegestuurd ter informatie.

Het is echter zo dat uw bestaand Scarlet ADSL Premium of Scarlet ADSL Light
abonnement ongewijzigd blijft. Dit wil zeggen dat u geen wijziging zal
ondervinden op het gebied van prijs, snelheid en dienstverlening. Het is
echter wel zo dat de nieuwe productspecificaties van het Scarlet ADSL
Unlimited aanbod binnenkort ook beschikbaar zullen zijn voor u.

Wist u dat u sinds kort u als bestaande Scarlet ADSL klant kan genieten van
de verhoogde verbruiksvolumes die worden aangeboden in onze nieuwe formules
Scarlet ADSL Unlimited? Zo had u als Scarlet ADSL Premium klant voordien
recht op 15 GB dataverbruik (maandelijks). Sinds 1/04/2007 hebben we dit
verdubbeld naar 30 GB en dit zonder enige meerkost (*).

*) Per GB extra verbruik boven de vermelde limiet betaalt u 1 euro.

Als bestaande Scarlet ADSL Premium klant kan u binnenkort ook genieten van
de hogere snelheden die vandaag worden aangeboden aan nieuwe Scarlet ADSL
Unlimited. Op dit moment stelt Scarlet alles in het werk om vanaf juni 2007
de nieuwe surfsnelheid ook aan u te kunnen aanbieden. U zal hierover tijdig
geïnformeerd worden. Wij vragen u dus nog even geduld.

......

Scarlet kiest ervoor u een optimale dienstverlening te garanderen. Hierdoor
is het niet altijd mogelijk om u de maximale downloadsnelheid aan te bieden.
Wij houden ondermeer rekening met de afstand tussen het aansluitpunt (uw
woonplaats) en de dichtsbijzijnde telefooncentrale. Concreet betekent dit
dat de downloadsnelheid in bepaalde gevallen niet zal worden aangepast en
dit om technische problemen te voorkomen. Binnenkort kan u hier nagaan of u
in aanmerking komt voor de aanpassing van uw downloadsnelheid.

.......

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice
Belsat
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2007, 09:42
Locatie: Vielsalm

Uit de mail van S Vermassen:

"Scarlet kiest ervoor u een optimale dienstverlening te garanderen. Hierdoor
is het niet altijd mogelijk om u de maximale downloadsnelheid aan te bieden.
Wij houden ondermeer rekening met de afstand tussen het aansluitpunt (uw
woonplaats) en de dichtsbijzijnde telefooncentrale. Concreet betekent dit
dat de downloadsnelheid in bepaalde gevallen niet zal worden aangepast en
dit om technische problemen te voorkomen. Binnenkort kan u hier nagaan of u
in aanmerking komt voor de aanpassing van uw downloadsnelheid."

Blijbaar heeft Scarlet een nieuwe policy. Ik ben na vele jaren profiel 3, teruggezet op 1 Mbps. Dit na een incident waarbij de lijn een paar dagen instabiel was; vermoedelijk kortsluiting ergens onderweg of iets dergelijks. Een dag later was alles weer normaal, maar ik werd desondanks toch teruggezet.

Scarlet kiest blijkbaar bewust voor de makkelijkste weg: downgraden!

Ciao, Henk
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”