Scarlet One, beltarieven buitenland

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
killugh
Starter
Starter

Ik ben al enkele jaren een tevreden gebruiker van Scarlet One, echter is daar recent verandering in gekomen.

Bij afsluiting van deze dienst destijds is de keuze op Scarlet gevallen vanwege lage belkosten gedurende piek en dal naar oa Nederland.

Voor het bellen naar Nederland waren de kosten per minuut ongeveer 2,5c p/m. Echter na de prijs indexering van januari zijn deze kosten bijna verdrievoudigd.
Bij navraag via mijn scarlet en vervolgens via de klantenservice vertelt men mij dat dit zomaar kan.
Als ik bezwaar wil maken kan ik een brief sturen naar de financiele dienst of dienst marketing, hier schiet ik waarschijnlijk niets mee op.

Kan dit zomaar? Zijn er (europese/belgische) richtlijnen voor het aanpassen van telefoontarieven?

Indien dit zomaar kan zou ik het liefst overstappen naar een andere provider, echter ik bel veel naar Nederland gedurende piektijden,
terwijl andere providers alleen interessant zijn na 17:00 uur.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”