Ik heb hier een unex nexip is050p router en die wil ik gebruiken om 2 pc's aan te sluiten. Wat geef ik in bij de isp settings van de router?
dit is de pagina die ik moet invullen:
http://users.telenet.be/stijncoenen/dat ... anager.mht
Unex router
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Uit die code kan ik zeer weinig opmaken hoor 
Maar je moet gewoon zien dat het op Dynamic IP adres staat. Verder niets.

Maar je moet gewoon zien dat het op Dynamic IP adres staat. Verder niets.
-
- Elite Poster
Als ik op die url klik van jouw krijg ik gewoon source code te ziendarkzero schreef:hoe bedoel je code?
weet ik en da's de bedoeling maar dan moet ik een dhcp host name invullen en wat is die voor telenet?

Je moet geen DHCP hostnaam invullen, als je router je echter verplicht dit te doen vul je gewoon telenet.be in.
-
- Elite Poster
Ik gebruik een macdpau2820 schreef:met IE7 valt dit wel te bekijken

- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ok ik heb verbinding. heb dhcp aangeduid en geen host ingevuld.
achter de ip's van de dns heb ik wel moeten zoeken want dat was blijkbaar verplicht in the vullen: 195.130.129.163 en 195.130.130.163
bedankt voor de hulp allen!
@ditch: mijn oprechte deelneming. heb verplicht op een mac moeten werken jaren geleden toen ik webdesign deed en er gaat echt niks boven een pc.
mag een slotje op
achter de ip's van de dns heb ik wel moeten zoeken want dat was blijkbaar verplicht in the vullen: 195.130.129.163 en 195.130.130.163
bedankt voor de hulp allen!
@ditch: mijn oprechte deelneming. heb verplicht op een mac moeten werken jaren geleden toen ik webdesign deed en er gaat echt niks boven een pc.
mag een slotje op

-
- Elite Poster
Er gaat niets boven mijn macbook.darkzero schreef: @ditch: mijn oprechte deelneming. heb verplicht op een mac moeten werken jaren geleden toen ik webdesign deed en er gaat echt niks boven een pc.
Een gelukkig Mac OS X gebruiker

- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik ken die extensie (mht), dat is zoiets van microsoft. Een soort van webarchive of zoiets in die aard. Een kameraad van me heeft dat ook eens gebruikt voor zijn eindproject.