Dreambox DM600 PVR en TVV
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Voorlopig even wachten.
De huidige generatie heeft een zeer slechte voeding.
Informeer goed of hij een recente voeding heeft (die wordt morge pas gedistribueerd)
De huidige generatie heeft een zeer slechte voeding.
Informeer goed of hij een recente voeding heeft (die wordt morge pas gedistribueerd)
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Mijn schotel hangt al op , op het appartement. Heb nu een analoge ontvanger, maar in de toekomst wil ik toch een pvr met tv vlaanderen. En de prijs van dm600 stond mij wel aan
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik heb sinds kort TV Vlaanderen met de standaard Philips decoder...
De kwaliteit van het beeld is echt super! En een zenderaanbod van 500+.
Een echte aanrader, zeker in combi met een PVR
De kwaliteit van het beeld is echt super! En een zenderaanbod van 500+.
Een echte aanrader, zeker in combi met een PVR
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Ik denk dat ik een Inverto IDL7000PVRga halen. Deze is wel duurder dan den dreambox, maar er zit al een hd in van 80 GV. Verder zit er ook een dubbel tuner in die je aansluit met slechts één coaxkabel. Nadeel is wel dat de software nog niet helemaal stabiel loopt. :S
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Contacteer:
Western Digital IDE 120GBlithion schreef:Die dreambox is wel zonder HD dacht ik en het is toch rap 100 EUR voor een 2.5 inch schijfje van 80GB.
Prijs incl. BTW € 87.00 (€ 71.90 excl. BTW)
http://www2.pcpartner.be/webshop.php?categoryid=242ljd schreef:Western Digital IDE 120GBlithion schreef:Die dreambox is wel zonder HD dacht ik en het is toch rap 100 EUR voor een 2.5 inch schijfje van 80GB.
Prijs incl. BTW € 87.00 (€ 71.90 excl. BTW)
hier zijn ze nog goedkoper dus zoveel meer kost het dan niet met een dreambox
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik ga morgen mijn DB 600 PVR halen.
Als je hem in een netwerk hangt heb je geen apparte HD nodig.
In de living kijk ik ondertussen een dikke week met een DB 7025.
Prachtig toestel. Heel handig in gebuik (gemini). Prachtig beeld. Ik wil nooit nog terug naar kabeldistributie.
Wel goeie satcoax gebruiken en je f-connectoren netjes aansluiten.
Als je hem in een netwerk hangt heb je geen apparte HD nodig.
In de living kijk ik ondertussen een dikke week met een DB 7025.
Prachtig toestel. Heel handig in gebuik (gemini). Prachtig beeld. Ik wil nooit nog terug naar kabeldistributie.
Wel goeie satcoax gebruiken en je f-connectoren netjes aansluiten.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Klein vraagje.
Indien TV Vlaanderen start met HD uitzendingen zal je dan je PVR moeten vervangen? Omdat er geen HDMI opstaat of zo...
Indien dit het geval is wil ik wel wachten totdat ze nieuwe ontvangers uitbrengen.
Indien TV Vlaanderen start met HD uitzendingen zal je dan je PVR moeten vervangen? Omdat er geen HDMI opstaat of zo...
Indien dit het geval is wil ik wel wachten totdat ze nieuwe ontvangers uitbrengen.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Werkt perfect. Ik heb er de Gemini image op staan. Heel gebruiksvriendelijk en stabiel.lithion schreef:Is er al iemand die een Dreambox DM600 PVR om TV Vlaanderen te ontvangen? Zoja, wat zijn uw ervaringen er mee?
Ik heb er geen HD in zitten.
Streamen naar je PC werkt perfect met VLC.
De Dreambox DM600 PVR is geen HD ontvanger. Voor de ontvangst van HD heb je de Dreambox DM8000 nodig die binnenkort zou uitkomen.Chanfan schreef:Klein vraagje.
Reken op een dikke 800 euro.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ergens tussen de €270 en €300. Als je een beetje rondsurft zijn dit een beetje de marge's waar tussen dit toestel zich bevind.Block schreef:Wat is een goeie/eerlijke prijs voor de dm600?
Maar waarom iedereen absoluut een ontvanger met maar één tuner wil ontgaat me voor het ogenblik.
-
- Member
Ben zelf in bezit van 2 Nokia mediamasters en 2 Dreambox 500. Nu onlangs een 600 bijgekocht. 600 is vrijwel identiek als de 500, alleen in de 600 kun je een harde schijf plaatsen.
Al jaren fan van deze dramboxen. En het werkt super.
Al jaren fan van deze dramboxen. En het werkt super.
Off topic:
Ben al in het bezit van een oude receiver: NZ-CI 7000
Nu ben ik van plan de Visiosat G3 of G4 (welke is de beste) aan te schaffen. Of is de Technisat multytenne 45 beter? Zijn deze sattelieten compatibel met mijn receiver en het belangrijkste, compatibel met TV Vlaanderen?
Ben al in het bezit van een oude receiver: NZ-CI 7000
Nu ben ik van plan de Visiosat G3 of G4 (welke is de beste) aan te schaffen. Of is de Technisat multytenne 45 beter? Zijn deze sattelieten compatibel met mijn receiver en het belangrijkste, compatibel met TV Vlaanderen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik heb al bijna 10 jaar een visiosat bisatellite...heb nu een nieuwe kop (G3D) op gezet voor 4 LNB's (Astra 28.2° E - Astra 23.5° E - Astra 19.2°E - Hotbird 13°E)Chanfan schreef:Off topic:
de technisat multytenne is nog een stuk kleiner dan de visiosat, dus minder regenreserve, en nog moeilijker uit te richten. (als ge echt weinig plaats hebt dus...)
Kies dan onmiddellijk voor dvb-s2 ontvanger (nu al enkele modellen, binnen 1 jaar bijna iedere leverancier)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
tja, heb je nog nooit van de reelbox gehoordVladimirke schreef:Tuurlijk wel, alleen is de Dreambox het neusje van de zalm.
http://www.reel-multimedia.com/rmm-engl ... garde.html
Receives DVB-S2 Standard in MPEG-2 and MPEG-4
» 2x DVB-S2 or DVB-C or -T Single-Tuner according to preference
» 2x Common Interface connections (i.e. for German Pay-TV)
» Graphic compatible LC-Display 128 x 64 px
» Picture-in-Picture function (PiP)
» DVD-Multiburner (Dual Layer), slimline & slot in
» 320GB memory capacity using Western Digital-Hard Disk
» Gbit-LAN- interface for network integration
» HDTV using HDMI-connections 720p, 1080i MPEG-4 (H.264/AVC)
» Mini-PCI Express Socket, Compact Flash 512MB, 2x PS/2
» HDMI, YUV, Scart, eSATA, USB 2.0, 1 Gbit Ethernet, RS232...
Nu opnieuw opstarten, in de menu's de HD extensie software activeren en presto
HD beeld. Alles SG kwaliteit beelden zijn te upscalen naar 576i, 720p, 1080i of 1080p.
De beeldkwaliteit met standaard Sat signaal is verbazingwekkend mooi, nog beter dan voorheen.
De HD kwaliteit is echt prachtig, er zijn nog wel wat beeldstoringen die bekend zijn, dat zal met software updates hopelijk snel verholpen.
http://www.sat4all.com/forums/showflat. ... =0#1408907[/url]
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ding is duur en heeft nog geen hdmi aansluiting !!! Das wel spijtigljd schreef:Meer dan een dreambox
http://www.ziezotec.nl/satelliet/compon ... ite-s.html
Lite edition is dit
De REELBOX Avantgarde heeft het dan wel maar word naar voor gebracht als hd belevenis terwijl hij geen echte hd kan weergeven 1080P !
Staat blijkbaar allemaal toch nog in zijn kinderschoenen .