Philips 6600

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
LaZeR
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:42
Provider

ey,,

nu ben ik het zat met deze routers van philips. ik heb het over deze
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... rlp_phil_g
Ik krijg disconnects als hij een tijdje opstaat.
bij mij pa had ik XS4ALL en daar had ik de 6500 ook altijd uitvallen elke 4 uur.
nu bij mijn ma heb ik FullADSL en nu kreeg ik net een disconnect van 5 minuten :s? ik vermoedt weer de router.
ik heb veel gehoord over de firmware versie van deze routers, anyways heb 2 van deze liggen zal ze is testen , maar weet iemand advies?[/url]
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

Als ik het goed heb, dat staat deze router standaard op verbinding verbreken indien niet actief of zoiets dergelijks.
Ga eens in de webinterface snuffelen naar zo iets.
Ik heb deze router hier niet meer staan, dus ik kan je niet zeggen waar dat net staat.
LaZeR
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:42
Provider

Kokki schreef:Als ik het goed heb, dat staat deze router standaard op verbinding verbreken indien niet actief of zoiets dergelijks.
Ga eens in de webinterface snuffelen naar zo iets.
Ik heb deze router hier niet meer staan, dus ik kan je niet zeggen waar dat net staat.
Ja, dat vind ik, zal nu testen..
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer
Provider

LaZeR schreef:ey,,
nu kreeg ik net een disconnect van 5 minuten :s? ik vermoedt weer de router.ik heb veel gehoord over de firmware versie van deze routers, anyways heb 2 van deze liggen zal ze is testen , maar weet iemand advies?[/url]
op het forum van belgacom staat er ook iemand op met een disconnect van 5 minuten, vermoedelijk is de fout bij belgacom zelf te zoeken
check mss ook eens welke firmware versie je nu hebt
PS: bij mij stond connect type standaard op: always connected
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”